wachten met sex

19-04-2010 21:02 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een leuke man leren kennen. Ik wil tijd nemen voor dat ik seks met hem heb en hij begrijpt dit niet. Als ik na een leuke avond graag in mijn eigen huis wil slapen dan is hij teleurgesteld. Wat vinden jullie hiervan.
Hoelang zijn jullie al aan het daten?
Teleurgesteld tja..

a. hij is graag bij je en vindt het jammer dat hij niet tegen je aan in slaap kan vallen (gaat niet persé om seks dus)

b. hij is op seks uit

Als hij je wens om met seks te wachten respecteerd is het zeker de moeite waard hem te leren kennen.

Doet hij dat niet, dan is het gewoon een e*kel
Ja, hoe lang ken je hem nu?
quote:Naski schreef op 19 april 2010 @ 21:06:

Ja, hoe lang ken je hem nu?Ben ook nieuwsgierig!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Hij begrijpt niet dat jij wilt wachten??? Tenzij je jaren wilt wachten, denk ik dat hij hele andere intenties heeft dan jij...
Hoe lang daten jullie al?

Ik zou namelijk ook best teleurgesteld zijn als ik na date 362 het nog steeds moet doen met een kusje bij de voordeur
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat ik daar van vind?

Dat ligt helemaal aan jouw reden waarom je de tijd wilt nemen?

Speel je een spelletje met hem, maw: probeer je hem te plagen, probeer je zijn geduld op de proef te stellen, probeer je iets van hem te krijgen dat je hem ook niet geeft. Dan vind ik het stom om te wachten.

Is het omdat jij zelf nog niet aan dat soort intimiteit toe bent, om wat voor reden (behalve het spelletje) dan ook, dan is het in mijn ogen altijd legitiem om te wachten.

Kortom, waarom doe je het? Is het iets dat je nog niet van hem wilt krijgen of is het iets dat je nog niet aan hem wilt geven?
Haha..tja, als je bijna een jaar moet wachten...maar we hebben nog geen antwoord van haar. En waarom ze (zo) lang wil wachten...
Twee maanden maar hij is veel in het buitenland ik heb daardoor niet veel kans gehad om hem beter te leren kennen.
In eerste instantie zou ik zeggen: prima ding! Dat moet ook hij toch kunnen respecteren.

Maar enige nuance is natuurlijk wel op zijn plaats. Hoe lang en goed kennen jullie elkaar? Wacht hij 3 weken, 3 maanden, 3 jaar of 30 jaar op jou? Wat maakt voor jou dat je op een bepaald moment wel of niet zou willen?

Iets anders: mijn vent mocht wel gewoon blijven slapen (ook al omdat ik netjes zijn fiets in de berging had gezet en de berging netjes op slot had gedaan... ) de eerste nacht. Ik wilde geen sex (vond ik het veel te vroeg voor) en die vond ook niet plaats. Ik heb tegen hem aan liggen slapen als een baby. Hij heeft de hele nacht naar mij liggen kijken en zich afgevraagd of hij droomde.... We hebben het rustig opgebouwd.

Zou je wel naast hem willen slapen en wakker worden?
quote:Vl43inder schreef op 19 april 2010 @ 21:07:

Wat ik daar van vind?

Dat ligt helemaal aan jouw reden waarom je de tijd wilt nemen?

Speel je een spelletje met hem, maw: probeer je hem te plagen, probeer je zijn geduld op de proef te stellen, probeer je iets van hem te krijgen dat je hem ook niet geeft. Dan vind ik het stom om te wachten.

Is het omdat jij zelf nog niet aan dat soort intimiteit toe bent, om wat voor reden (behalve het spelletje) dan ook, dan is het in mijn ogen altijd legitiem om te wachten.

Kortom, waarom doe je het? Is het iets dat je nog niet van hem wilt krijgen of is het iets dat je nog niet aan hem wilt geven?Moet er dan een reden zijn, waarom zij wil wachten? Je kan het ook omdraaien: Waarom wil hij perse zo snel met haar naar bed??? Maar zo lang zij niet vertelt hoe lang ze al daten, kunnen we blijven gissen...
quote:womennemow schreef op 19 april 2010 @ 21:08:

Twee maanden maar hij is veel in het buitenland ik heb daardoor niet veel kans gehad om hem beter te leren kennen.Heeft hij al een strikdiploma?
Hebben jullie een relatie of dat nog niet?
Als je 2 maanden date met elkaar en hij zit steeds in het buitenland, leer je elkaar niet echt kennen wel?

Waarom zit hij steeds in het buitenland? Woont hij daar of is hij daar voor zijn werk?

En waarom date je met iemand die zo veel weg is?? Zo leer je elkaar inderdaad amper kennen...
quote:Finsternis schreef op 19 april 2010 @ 21:11:

Hebben jullie een relatie of dat nog niet?Twee maanden elkaar "kennen", hij is veel in buitenland...dit is toch geen relatie???
Hoe vaak hebben jullie elkaar gezien?
Peas on earth!
quote:Nammma schreef op 19 april 2010 @ 21:12:

[...]

Twee maanden elkaar "kennen", hij is veel in buitenland...dit is toch geen relatie???TO zegt toch ook niet dat er sprake is van een relatie?
Peas on earth!
Ik speel geen spel, ik wil hem beter leren kennen voordat ik intiem met hem ben omdat ik eerst wil voelen of hij mij net zo ziet zitten als ik hem. En in korte tijd kan ik dat nog niet voelen.
Maar hoe vaak heb je hem nu gezien?
Peas on earth!
We hebben elkaar ongeveer zes keer gezien. En nee, ik heb geen relatie met hem, we zijn gewoon aan het daten. Hij is voor werk vaak in het buitenland. En ik twijfel nu sterk of verder daten wel goed is omdat het lastig is met een man die vaak in het buitenland is.

Heb al een keer bij hem geslapen zonder seks, hij was teleurgesteld dat er geen sprake was geweest van seks.
Joh ga liggen en laat je volblaffen !! Leef en geniet !

Het huwelijk stamt nog uit de tijd dat mensen met 50 al echt oud waren.... Dus tot de dood ons scheidt duurde vroeger stuk korter
Aliquando et insanire lucundum est
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 april 2010 @ 21:15:

Maar hoe vaak heb je hem nu gezien?

Goeie vraag Prinses!

Want als ze hem in die paar maanden echt 3x gezien heeft vanwege de buitenland trips......

Dan vind het het niet zo gek dat je nog niet met hem naar bed geweest bent....
quote:womennemow schreef op 19 april 2010 @ 21:19:

We hebben elkaar ongeveer zes keer gezien. En nee, ik heb geen relatie met hem, we zijn gewoon aan het daten. Hij is voor werk vaak in het buitenland. En ik twijfel nu sterk of verder daten wel goed is omdat het lastig is met een man die vaak in het buitenland is.

Heb al een keer bij hem geslapen zonder seks, hij was teleurgesteld dat er geen sprake was geweest van seks.

Nou ja, dan weet je toch?

Je wilt geen relatie/dates met iemand die er nooit is

Conclusie....niet mee seksen en stoppen met daten
Ik vind het niet heel fair dat hij teleurgesteld reageert als je, de eerste keer dat je daar blijft slapen, geen seks wil. Vind dat weinig respectvol.

Maar goed... volgens mij ben je er eigenlijk wel over uit dat je er niet serieus mee verder wil?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven