Walgen van babydaddy

12-12-2019 14:26 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben zwanger van mijn 1e kind. De eerste 6 maanden van mijn zwangerachap is de vader niet in beeld geweest. Door veel gepraat te hebben is hij toch in beeld gekomen waar ik super blij mee ben.

Ik heb zelf sex met hem gehad en hij begon best te claimen. Ik dacht zelf dat hij me leuk vond! Omdat hij steeds praatte in wij vorm en graag samen met me wilde wonen als alles goed ging. Maar ik merk zo erg dat hij totaal geen respect heeft naar mij toe! Hij wilt heel graag dat ik tegen mensen zeg dat ik relatie heb met hem. Maar ondertussen is hij single. Hij zegt zelf dat hij niet verliefd op me is maar wilt wel een open relatie met mij? Laats was hij met een vriend en deed zijn locatie aan zonder dat ik er na vroeg. Het was de bedoeling dat hij later na mij zou komen. Tot me verbazing zag ik dat hij bij de hoeren was. Ik had natuurlijk video gebeld en pas na 20 minuten nam hij op! Ik zag dat hij schrok en snel ophing! Ik zag ook rode lichten... ik was natuurlijk boos geworden! Hij onkende het zwaaar! En zij dat ze vriend er was gegaan! Ik liet het maar daar bij! Die zelfde week zou ik bij hem slapen. Ik ben niet de type die in iemands telefoon gaat kijken. Maar zag per toeval dat hij op baddoo en tinder zat. Ik heb er na gevraagd en hij zei jah klopt en liet me dood leuk zien en alles lezen... echt walgelijk! Ik bleef zelf toen nog even bij hem. Hij probeerde toen sex met me te hebben maar zei zelf nee... maar hij begon ineens super lief te doen! Dus gebeurde het bijna tot hij zei dat ik me mond moest houden! Ik ben toen meteen na me eigen huis gegaan! Later hebben we veel gepraat en hij bod zijn excuses aan. In de tussentijd is er best veel bij hem gebeurd. Hij is namelijk uit zijn huis gezet en bij mij wonen is geen optie! Ik spreek hem dagelijks via de app gewoon en we bellen. Pas belde hij en maakte een opmerking waar zijn vriend bij was... jaah moet je zien moet me olie verversen... (ik vond dit echt respectloos)

Ik ben nu steeds meer aan het denken. En begin echt te walgen van hem! Het liefst gooi ik hem uit me leven! Maar omdat hij de vader van mijn kind is doe ik dat niet! Ik wil hem zelf ook niet zijn fallen. (Hij vraagt steeds mij om hulp voor dingen en ik wil best helpen maar ik wil wel respect er voor terug) Omdat ik een leuke vader voor mijn kind wil! Alleen ik merk zo erg dat ik het zo moeilijk vind! Het doet me zoveel pijn!

Zijn hier dames die gelijkbaar iets hebben mee gemaakt? En hoe gaan jullie hier mee om??
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
12-12-2019 16:52
Te laat of ze moet een stiefvader zoeken.
Een stief/bonus of whatsoever is toch prima? Als de huidige meneer maar geen deel meer uitmaakt van haar leven.

Ze zullen contact houden vanwege kind, omdat de meneer in het leven van kind blijft. Dat wil niet zeggen dat hij haar dan kan blijven gebruiken voor zijn olie en smeerbeurtje
En hij begon best te claimen. Ik dacht zelf dat hij me leuk vond!

Whut?
Samenvatting?
guppekop schreef:
12-12-2019 16:19
goed verhaal.
Ik mis nog een verrassende ontknoping.
Ik ben reuze benieuwd naar de naam van het kindje.
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
12-12-2019 17:02
Samenvatting?
To is zwanger geworden van een zak hooi en nu weet ze niet wat ze met hem aan moet.
dolfje schreef:
12-12-2019 17:04
To is zwanger geworden van een zak hooi en nu weet ze niet wat ze met hem aan moet.

Oh zo.

Dumpen, het is een narcist
Dymphnatam schreef:
12-12-2019 17:07
Oh zo.

Dumpen, het is een narcist
Volgens mij is hij geen bloemenboer hoor. :)
TO, hij vindt jou niet leuk, hij vindt jou lekker makkelijk.

Als hij deel uit wil maken van het leven van je kind, moet hij dat verdienen door te tonen dat hij betrouwbaar en fatsoenlijk is. Dat is hem tot nu toe niet gelukt. Jammer dan. Zonder hem als vader is je kind beter af.

Let even op TO: denk er goed over na of je hem wel wilt aangeven als vader, wanneer je je kind als geboren aangeeft bij de burgerlijke stand. Als je dat namelijk wel doet, zal hij misschien (co-)ouderschap of een omgangsregeling eisen. Als is het maar om je te treiteren of om je het leven zuur te maken.
Ik zou het niet doen. Absoluut niet.
[quote=Cateautje post_id=30726326 time=1576166961 user_id=104457]
Volgens mij is hij geen bloemenboer hoor. :)

Nee klopt, eerder een garagehouder
Ik walg van het woord babydaddy, mag dat ook?

Qua relatie; doe maar niet! Wat je wel moet doen? Wat anderen al zeggen, regel de zakelijke dingen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
12-12-2019 17:04
Ik ben reuze benieuwd naar de naam van het kindje.

Shayanique Beyonce Shayrean Ebony Jansen. Of een variatie daarop.
Een babydaddy die zijn olie komt verversen

Soms kan ik me ineens best wel oud voelen...
On topic: ik vind Chevron wel een mooie naam in dezen
Ga alvast op zoek naar goede, lieve en zorgzame pleegouders voor je kleine Dyeleanau.
julius schreef:
12-12-2019 17:17
Shayanique Beyonce Shayrean Ebony Jansen. Of een variatie daarop.
Zoiets ja.
:facepalm: op alles....
2019 schreef:
12-12-2019 16:52
Ga je wel eens met je auto naar een garage? :proud:
Haha ja.. Maar ik begrijp niet wat daar respectloos aan is?
Alle reacties Link kopieren
toeffie schreef:
12-12-2019 17:25
Haha ja.. Maar ik begrijp niet wat daar respectloos aan is?

Omdat 'olie verversen' in het verhaal van to slaat op klaarkomen. Bij een andere vrouw.
Dit is dus de reden waarom veel vrouwen tegenwoordig elektrisch gaan rijden
Je wil een leuke vader met respect voor jou? Die waren op en nu ben je met hem?
julius schreef:
12-12-2019 17:27
Omdat 'olie verversen' in het verhaal van to slaat op klaarkomen. Bij een andere vrouw.
Ahh.. :lightbulb: Ik zal wel ouderwets zijn...
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
12-12-2019 16:24
Pfff, hou het contact lekker platonisch, want je hebt nu geen fuck aan hem en je gaat er ook nooit wat aan hebben. Hopelijk is het een leuke vader voor zijn kind, maar denk voortaan een beetje na wat voor vader je je kind geeft. Wat een kansloze gast.

Volgens mij is dat nou net het enige dat ze er wel aan heeft.
.
nessemeisje schreef:
12-12-2019 16:24
Pfff, hou het contact lekker platonisch
Weet niet zeker of TO weet wat je bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
12-12-2019 17:28
Dit is dus de reden waarom veel vrouwen tegenwoordig elektrisch gaan rijden

:HA:
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven