Walgen van babydaddy

12-12-2019 14:26 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben zwanger van mijn 1e kind. De eerste 6 maanden van mijn zwangerachap is de vader niet in beeld geweest. Door veel gepraat te hebben is hij toch in beeld gekomen waar ik super blij mee ben.

Ik heb zelf sex met hem gehad en hij begon best te claimen. Ik dacht zelf dat hij me leuk vond! Omdat hij steeds praatte in wij vorm en graag samen met me wilde wonen als alles goed ging. Maar ik merk zo erg dat hij totaal geen respect heeft naar mij toe! Hij wilt heel graag dat ik tegen mensen zeg dat ik relatie heb met hem. Maar ondertussen is hij single. Hij zegt zelf dat hij niet verliefd op me is maar wilt wel een open relatie met mij? Laats was hij met een vriend en deed zijn locatie aan zonder dat ik er na vroeg. Het was de bedoeling dat hij later na mij zou komen. Tot me verbazing zag ik dat hij bij de hoeren was. Ik had natuurlijk video gebeld en pas na 20 minuten nam hij op! Ik zag dat hij schrok en snel ophing! Ik zag ook rode lichten... ik was natuurlijk boos geworden! Hij onkende het zwaaar! En zij dat ze vriend er was gegaan! Ik liet het maar daar bij! Die zelfde week zou ik bij hem slapen. Ik ben niet de type die in iemands telefoon gaat kijken. Maar zag per toeval dat hij op baddoo en tinder zat. Ik heb er na gevraagd en hij zei jah klopt en liet me dood leuk zien en alles lezen... echt walgelijk! Ik bleef zelf toen nog even bij hem. Hij probeerde toen sex met me te hebben maar zei zelf nee... maar hij begon ineens super lief te doen! Dus gebeurde het bijna tot hij zei dat ik me mond moest houden! Ik ben toen meteen na me eigen huis gegaan! Later hebben we veel gepraat en hij bod zijn excuses aan. In de tussentijd is er best veel bij hem gebeurd. Hij is namelijk uit zijn huis gezet en bij mij wonen is geen optie! Ik spreek hem dagelijks via de app gewoon en we bellen. Pas belde hij en maakte een opmerking waar zijn vriend bij was... jaah moet je zien moet me olie verversen... (ik vond dit echt respectloos)

Ik ben nu steeds meer aan het denken. En begin echt te walgen van hem! Het liefst gooi ik hem uit me leven! Maar omdat hij de vader van mijn kind is doe ik dat niet! Ik wil hem zelf ook niet zijn fallen. (Hij vraagt steeds mij om hulp voor dingen en ik wil best helpen maar ik wil wel respect er voor terug) Omdat ik een leuke vader voor mijn kind wil! Alleen ik merk zo erg dat ik het zo moeilijk vind! Het doet me zoveel pijn!

Zijn hier dames die gelijkbaar iets hebben mee gemaakt? En hoe gaan jullie hier mee om??
Alle reacties Link kopieren
Tjonge...
wil je vooral heel veel sterkte wensen.
En gooi hem uit je leven als je een beetje zelfrespect hebt, oh nee, gebeurt vanzelf als je het straks te druk hebt.

Wat een lamlul.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
goed verhaal.
Was dus echt een goed idee, om de zwangerschap door te zetten.
Waar wil je mee om leren gaan? Met een man die jou zwanger maakt, naar de hoeren gaat,je voor lul zet, je gebruikt en misbruikt? Waarom zou je dat willen omdat hij de spermadonor van je kind is?

Kijk maar uit straks krijg je nog aids of iets anders van die viezerik.
anoniem_393271 wijzigde dit bericht op 12-12-2019 16:24
15.84% gewijzigd
Ga er allereerst maar van uit dat je je kind alleen gaat opvoeden straks. Richt je dan op je eigen leven en op hoe je zo goed mogelijk voor je kind kunt zorgen. Alle drama die je nu hebt met die gast is verspilde energie.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn: :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt vast een enorm leuke vader voor je kind. Een uitstekend voorbeeld ook. Die moet je echt in de buurt houden hoor!
Alle reacties Link kopieren
En je denkt echt iets aan hem te hebben wat betreft de opvoeding van je kind?
Wees wijzer en ga voor jezelf en je kind zorgen zonder die loser.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, hou het contact lekker platonisch, want je hebt nu geen fuck aan hem en je gaat er ook nooit wat aan hebben. Hopelijk is het een leuke vader voor zijn kind, maar denk voortaan een beetje na wat voor vader je je kind geeft. Wat een kansloze gast.
Bingo!
Wat?
Kokoro schreef:
12-12-2019 16:25
Bingo!
Ik had de kaarten nog niet eens uitgedeeld!
Star² schreef:
12-12-2019 16:31
Ik had de kaarten nog niet eens uitgedeeld!
:cheer2: Moet je nagaan!
Wel buiten gooien ! Zo rap mogelijk !
Alle contact verbreken , zo’n vader wil je niet voor je kind !
Wij hadden vroeger een soort gezegde hier over.
Iets van
soort zoekt soort.
Hoe kom je aan dit soort types?
Sterrenwacht007 schreef:
12-12-2019 16:33
Wel buiten gooien ! Zo rap mogelijk !
Alle contact verbreken , zo’n vader wil je niet voor je kind !
Nou ze zit er de eerste 21 jaar aan vast.
Hij is en blijft de vader.
Alle reacties Link kopieren
Zo,n vader Wil je niet voor je kind.
En zo.n vent wil je niet voor je zelf.🤮
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Zijn de leerkrachten aan het staken?
anoniem_64ce7dbad6e60 wijzigde dit bericht op 12-12-2019 16:48
2.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier dames die gelijkbaar iets hebben mee gemaakt? En hoe gaan jullie hier mee om??

Ja, vijf van de zes vaders van mijn koters zijn zo. De zesde heb ik per ongeluk overreden . Hoe ik er mee om ga ? Ik maak veel ruzie met ze, stalk ze, stuur nieuwe vriendjes er op af, doe zo af en toe een bitch fightje met hun nieuwe vriendinnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als je het heel graag wil... Dan kan deze meneer een rol spelen in het leven van jullie kind, maar niet meer in jouw leven.
Schop hem je bed uit en maak afspraken over jullie kind en hoe de zorg voor kind er uit gaat zien. Regel de zakelijke zaken.

En zoek voor jezelf later een echt leuke vent uit
Wat is olie verversen?
blijfgewoonbianca schreef:
12-12-2019 16:47
Ja, vijf van de zes vaders van mijn koters zijn zo. De zesde heb ik per ongeluk overreden . Hoe ik er mee om ga ? Ik maak veel ruzie met ze, stalk ze, stuur nieuwe vriendjes er op af, doe zo af en toe een bitch fightje met hun nieuwe vriendinnen.
:HA:
toeffie schreef:
12-12-2019 16:50
Wat is olie verversen?
Ga je wel eens met je auto naar een garage? :proud:
little_angel89 schreef:
12-12-2019 16:50
Als je het heel graag wil... Dan kan deze meneer een rol spelen in het leven van jullie kind, maar niet meer in jouw leven.
Schop hem je bed uit en maak afspraken over jullie kind en hoe de zorg voor kind er uit gaat zien. Regel de zakelijke zaken.

En zoek voor jezelf later een echt leuke vent uit
Te laat of ze moet een stiefvader zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven