wanhopig door datingsites
donderdag 27 maart 2008 om 22:29
Shit zeg wat een gedoe! Ik heb omdat ik 1 leuke man zag op een datingsite een abonnement (betaald genomen). Nu blijkt deze niet meer op die site te komen. Voor de rest zitten er alleen! maar sukkels op waar ik in het echt niets van moet hebben: verkeerde uitstraling, een tegengesteld uiterlijk waar ik op val, een profiel met dubieuze zaken of een slechte beheersing van de Nederlandse taal.
Ik had mijn hoop hierop gevestigd, ook omdat ik alleen met vrouwen werk en we in onze plaats maar 1 discotheek hebben waar totaal geen lekkere vrije mannen komen. Werk en uitgaan zijn wel DE plaatsen om iemand tegen te komen....voor de rest ken ik ook geen potentiele (sorry trema werkt niet) lovers. Ik had mijn hoop gevestigd op internet maar helaas, heb het een paar jaar geleden ook geprobeerd. Waarom staan hier ALLEEN maar losers op, terwijl er bij de vrouwelijke profielen, hele normale leuke vrouwen staan?????
Ik had mijn hoop hierop gevestigd, ook omdat ik alleen met vrouwen werk en we in onze plaats maar 1 discotheek hebben waar totaal geen lekkere vrije mannen komen. Werk en uitgaan zijn wel DE plaatsen om iemand tegen te komen....voor de rest ken ik ook geen potentiele (sorry trema werkt niet) lovers. Ik had mijn hoop gevestigd op internet maar helaas, heb het een paar jaar geleden ook geprobeerd. Waarom staan hier ALLEEN maar losers op, terwijl er bij de vrouwelijke profielen, hele normale leuke vrouwen staan?????

vrijdag 28 maart 2008 om 12:01
quote:yoyo2 schreef op 28 maart 2008 @ 11:14:
hoezo fake?!
Waar slaat dat nou weer op?
En bellaperez post wel vaker hoor...
Nou,nou, jij voelt je aangevallen!.
Ik zeg niet dat dit topic fake is, ik vroeg me het alleen af....
En oooo TO....losers kom je overal tegen...ook op datingsites...net zoals je genoeg tokkie-vrouwen tegenkomt...óók op datingsites.
Ik weet natuurlijk niet op welke site je zit, maar daar zit ook een hoop verschil tussen hoor. De ene site is kwalitatief beter dan de andere...ook de mensen die erop staan. Probeer een gerenommeerde site..betere kans van slagen lijkt me.
hoezo fake?!
Waar slaat dat nou weer op?
En bellaperez post wel vaker hoor...
Nou,nou, jij voelt je aangevallen!.
Ik zeg niet dat dit topic fake is, ik vroeg me het alleen af....
En oooo TO....losers kom je overal tegen...ook op datingsites...net zoals je genoeg tokkie-vrouwen tegenkomt...óók op datingsites.
Ik weet natuurlijk niet op welke site je zit, maar daar zit ook een hoop verschil tussen hoor. De ene site is kwalitatief beter dan de andere...ook de mensen die erop staan. Probeer een gerenommeerde site..betere kans van slagen lijkt me.
vrijdag 28 maart 2008 om 12:09
Ik begrijp TO wel een beetje hoor.. Ik heb ooit 24 uur een (gratis) account gehad op een datingsite en daar werd ik niet vrolijk van. Vooral niet van de mannen die dan meteen berichtjes plaatsen.. Ik kreeg echt het gevoel: als ik het hier van moet hebben, laat maar! Heb mijn account weer verwijderd. Ik kon het ook niet meer opbrengen om zelf te gaan zoeken, wat eigenlijk wel is wat je moet doen dan.. In feite is het hetzelfde als in het dagelijks leven: van de meeste mannen die je tegenkomt, word je niet warm of koud en af en toe komt er wel 1 voorbij die wel iets teweeg brengt. In het dagelijks leven ben je je daar niet zo bewust van, omdat je (hoop ik) niet de hele dag scant of iemand misschien een potentieeltje is.. dat doe je op zo'n datingsite wel.
Ik heb gemerkt dat ik met die profielen en foto's gewoon niet zoveel kan.. Ik word daar echt droevig van en niet alleen omdat er zoveel niet-leuke mannen voorbij komen, maar gewoon vanwege het hele principe van oordelen op basis van niks eigenlijk. Ik word daar geen leuker mens van, geloof ik. Ik vind Paiq wel een leuk concept (zonder profielen gewoon ouwehoeren) en daar kom ik geregeld een best leuke vent tegen.
Maar je moet wel reeel blijven.. Er komt echt niet a la minute een prins op het witte paard voorbij, dus je moet wel geduld hebben en er een beetje luchtig onder blijven. Ik heb er sowieso gewoon lol in om eens met iemand te kletsen die ik normaal niet zo snel tegen zou komen.. En als het verder wat is, zou het leuk zijn.
Ik heb gemerkt dat ik met die profielen en foto's gewoon niet zoveel kan.. Ik word daar echt droevig van en niet alleen omdat er zoveel niet-leuke mannen voorbij komen, maar gewoon vanwege het hele principe van oordelen op basis van niks eigenlijk. Ik word daar geen leuker mens van, geloof ik. Ik vind Paiq wel een leuk concept (zonder profielen gewoon ouwehoeren) en daar kom ik geregeld een best leuke vent tegen.
Maar je moet wel reeel blijven.. Er komt echt niet a la minute een prins op het witte paard voorbij, dus je moet wel geduld hebben en er een beetje luchtig onder blijven. Ik heb er sowieso gewoon lol in om eens met iemand te kletsen die ik normaal niet zo snel tegen zou komen.. En als het verder wat is, zou het leuk zijn.
vrijdag 28 maart 2008 om 12:24
Je wordt betalend lid omdat je 1 leuke man ziet op zo'n site? Als dat profiel er nog wel op had gestaan maar die man zou jou niets vinden... was natuurlijk ook nog een mogelijkheid geweest. Beetje raar dat jij je hoopt op 1 foto vestigt (en wat als die persoon echt vreselijk slecht nederlands had geschreven?). Je komt op mij echt gefrustreerd en oppervlakkig over
vrijdag 28 maart 2008 om 12:34
Die leuke foto gaf natuurlijk het beeld weer dat er leuke mannen te vinden waren op die site. Dit bleek niet te kloppen, blijkbaar, en daar is TO teleurgesteld over. Dat kan ik mij voorstellen.
Aan de andere kant, ja...je kunt op je vingers natellen dat die makers van de site de leukste foto er uit pikken. Wie weet is de beste man gewoon een model en is zijn profiel helegaar nooit op de site te bezien geweest. Ook mogelijk.
Hoe dan ook, het lijkt me in het algemeen wel zo dat mensen gelokt worden met leuke foto's en profielen. En dat kan teleurstellingen opleveren.
Ik ga een schatting doen dat het niet MooieMensen.com betrof?
Of juist wel...!
Aan de andere kant, ja...je kunt op je vingers natellen dat die makers van de site de leukste foto er uit pikken. Wie weet is de beste man gewoon een model en is zijn profiel helegaar nooit op de site te bezien geweest. Ook mogelijk.
Hoe dan ook, het lijkt me in het algemeen wel zo dat mensen gelokt worden met leuke foto's en profielen. En dat kan teleurstellingen opleveren.
Ik ga een schatting doen dat het niet MooieMensen.com betrof?
Of juist wel...!
anoniem_17856 wijzigde dit bericht op 28-03-2008 12:37
Reden: Het was .com
Reden: Het was .com
% gewijzigd
vrijdag 28 maart 2008 om 13:32
Minnie, jij begrijpt het helemaal. Ik ben blij met je reactie. De dating site waar ik voor betaal is Iwannadate. Voor de rest sta ik ingeschreven bij lexa en relatieplanet, maar daar wil ik pas voor betalen als er wat leuke mannen op staan.
Supersam, Een goede tip! Ik zal inderdaad eens een uur of 7 gaan kijken. Ik doe op andere tijden boodschappen en dat kan mss schelen.
Ine, misschien moet je zelf eens gaan kijken op deze sites. Zitten er zoveel mannen bij met wie je een date of relatie zou willen?
Ze hebben het allemaal net niet. Ik ben echt niet heel kritisch maar wel qua woonplaats. Ik woon in Brabant en ja Friesland vind ik te ver maar b.v. Utrecht of Rotterdam vind ik nog te doen. Mijn (paar) ex-vrienden waren normale mannen. Ik vind er ook leuke op straat lopen, maar je gaat nu eenmaal niet zomaar iemand op elk moment aanspreken.
Vaak zijn het foto's van of te perfecte ken modellen: heb graag iets menselijks OF het zijn foto's van onverzorgde depressieve losers. Tja...
Supersam, Een goede tip! Ik zal inderdaad eens een uur of 7 gaan kijken. Ik doe op andere tijden boodschappen en dat kan mss schelen.
Ine, misschien moet je zelf eens gaan kijken op deze sites. Zitten er zoveel mannen bij met wie je een date of relatie zou willen?
Ze hebben het allemaal net niet. Ik ben echt niet heel kritisch maar wel qua woonplaats. Ik woon in Brabant en ja Friesland vind ik te ver maar b.v. Utrecht of Rotterdam vind ik nog te doen. Mijn (paar) ex-vrienden waren normale mannen. Ik vind er ook leuke op straat lopen, maar je gaat nu eenmaal niet zomaar iemand op elk moment aanspreken.
Vaak zijn het foto's van of te perfecte ken modellen: heb graag iets menselijks OF het zijn foto's van onverzorgde depressieve losers. Tja...
vrijdag 28 maart 2008 om 13:38
volgens mij typisch iemand met allerlei carriëre gevogel
en heb je een zeg maar lijstje met eisen
goed verzorgd
goede proporties
ook carriere
maar wel huiselijk
blabla
ik weet in de sportschool zowiezo wie alleen zijn of gescheiden of vrijgezel
zowel van dames als heren
en dat ALLEMAAL ZONDERRRRRRRR INTERNET
maja ik ben dan ook zekerrrrr niet contactgestoord
niet dat ik topic opener ermee aantijg dat te zijn hoor
begrijp me goed maar er zijn er veel die enkel achter de pc zitten en communiceren
en heb je een zeg maar lijstje met eisen
goed verzorgd
goede proporties
ook carriere
maar wel huiselijk
blabla
ik weet in de sportschool zowiezo wie alleen zijn of gescheiden of vrijgezel
zowel van dames als heren
en dat ALLEMAAL ZONDERRRRRRRR INTERNET
maja ik ben dan ook zekerrrrr niet contactgestoord
niet dat ik topic opener ermee aantijg dat te zijn hoor
begrijp me goed maar er zijn er veel die enkel achter de pc zitten en communiceren