wanhopig door datingsites

27-03-2008 22:29 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Shit zeg wat een gedoe! Ik heb omdat ik 1 leuke man zag op een datingsite een abonnement (betaald genomen). Nu blijkt deze niet meer op die site te komen. Voor de rest zitten er alleen! maar sukkels op waar ik in het echt niets van moet hebben: verkeerde uitstraling, een tegengesteld uiterlijk waar ik op val, een profiel met dubieuze zaken of een slechte beheersing van de Nederlandse taal.

Ik had mijn hoop hierop gevestigd, ook omdat ik alleen met vrouwen werk en we in onze plaats maar 1 discotheek hebben waar totaal geen lekkere vrije mannen komen. Werk en uitgaan zijn wel DE plaatsen om iemand tegen te komen....voor de rest ken ik ook geen potentiele (sorry trema werkt niet) lovers. Ik had mijn hoop gevestigd op internet maar helaas, heb het een paar jaar geleden ook geprobeerd. Waarom staan hier ALLEEN maar losers op, terwijl er bij de vrouwelijke profielen, hele normale leuke vrouwen staan?????
ikke niet ,vind je toch wel aardig

gelukkig is de kou uit de lucht
Datingsites, ik heb er de heerlijkste vrouw van mijn leven getroffen. Maaaaaar uhm, dat denkt, zegt ze ook van mij, maar dan met toevoeging man. Laten we eerlijk zijn datingsites zijn gewoon slachthuizen. Als je tussen die miljoenen niets kunt vinden, dan weet ik het ook niet meer.

Het is een soort betaalde MSN zoals het vroeger nog bestond. Goddelijke lichamen zijn er genoeg op internet te vinden, dreamfactory, wil je de inhoud ontdekken zal een virtuele potentiele vriend toch een keer life gezien moeten worden. Dat kan helemaal anders lopen
Ik ben zelf eind twintig en zoek een man rond de leeftijfdcategorie van 25-42 jaar.
Er zat er eentje van 26 tussen uit Amsterdam.... nou.....

Is mij te ver weg, maar misschien iets voor jou?
[quote]bellaperez schreef op 28 maart 2008 @ 13:32:

Minnie, jij begrijpt het helemaal. Ik ben blij met je reactie. De dating site waar ik voor betaal is Iwannadate. Voor de rest sta ik ingeschreven bij lexa en relatieplanet, maar daar wil ik pas voor betalen als er wat leuke mannen op staan.

RP is de grootste site van NL dacht ik, er staan een paar honderd duizend profielen op. In de regio R'dam/Rijnmond is het aantal ingeschreven vrouwen zeer groot, dus ik neem aan dat dat bij de mannen ook zo is.

Brabant lijkt me ook courant, zijn ook redelijk wat profielen, ook op kleinere relatie site's. Zeeland heeft idd weinig inschrijvingen.

Ik heb moeite met jouw opmerking dat je "pas gaat betalen als er leuke mannen op staan"..........gezien de aantallen moeten er zelfs voor extreem veeleisende vrouwen enige tientallen heren tussen staan die "voldoen". Toch?
TO, je zou best eens iemand op een datingsite tegen kunnen komen, zat mensen die er iets moois aan overhouden. Maar misschien is een datingsite het gewoon niet voor jou. Heb er ook wel eens n profieltje gehad maar tis niet mijn ding.

En wat betreft die "losers" ...heb je geen i-net voor nodig :-)

Vestig niet al je "hoop" op het i-net. Niks mis met op zoek zijn en je mag ook wel kritisch zijn, maar probeer reeel te blijven.
quote:minny schreef op 28 maart 2008 @ 10:07:

Persoonlijk zou ik het ook niet zien zitten als iemand tegen mij zegt "Oh die ene die je leuk vond is er niet meer, maar je mag nog wel kiezen uit een flink aantal minder leuke."[/fgcolor]Moet ineens aan Boer Henk denken....
Kwikzilver, ik wil absoluut niet vergeleken worden met de boeren uit boer zoekt vrouw: Jan en Henk hadden best een keuze kunnen maken en Gerard en Frans hadden hun "partners" niet zo snel moeten laten schieten. Trouwens die jongens die Agnes over had vond ik ook erg leuk, alleen vind ik die types niet op internet.

Er staan wel duizenden profielen op de sites maar als je de 18 en 60 jarigen weglaat, de mensen in het buitenland en de mannen die nooit meer op de site kijken dan zijn het er een stuk minder!
Minny, was die man van 26 uit A'dam op Iwannedate of een andere site? Mag ik zijn profielnaam, al is het alleen al uit interesse.
quote:quattro35 schreef op 28 maart 2008 @ 19:27:

[quote]bellaperez schreef op 28 maart 2008 @ 13:32:

Minnie, jij begrijpt het helemaal. Ik ben blij met je reactie. De dating site waar ik voor betaal is Iwannadate. Voor de rest sta ik ingeschreven bij lexa en relatieplanet, maar daar wil ik pas voor betalen als er wat leuke mannen op staan.

RP is de grootste site van NL dacht ik, er staan een paar honderd duizend profielen op. In de regio R'dam/Rijnmond is het aantal ingeschreven vrouwen zeer groot, dus ik neem aan dat dat bij de mannen ook zo is.

Brabant lijkt me ook courant, zijn ook redelijk wat profielen, ook op kleinere relatie site's. Zeeland heeft idd weinig inschrijvingen.

Ik heb moeite met jouw opmerking dat je "pas gaat betalen als er leuke mannen op staan"..........gezien de aantallen moeten er zelfs voor extreem veeleisende vrouwen enige tientallen heren tussen staan die "voldoen". Toch?

Nav de vele berichten hier op het forum van mensen die zelfs getrouwd zijn met iemand die ze via internet kennen, heb ik ook eens een profiel op RP gehad, maar ik vond er echt geen een man tussen zitten waar ik het op zou kunnen. Echt nul. En zo veeleisend ben ik volgens mij niet. Soms zie je een leuk geschreven profiel maar dan is de man in kwestie te lelijk ofzo, en als je al eens een leuke foto ziet dan is het profiel wel om te huilen.

Ik had al na de eerste avond spijt dat ik mijn geld zo door de plee gespoeld had.
Am Yisrael Chai!
Tsjah, ik heb ook op datingsites gezeten, maar ik ben er ook achter gekomen dat daar niet veel soeps zit! Dan kun je nog beter een profiel aanmaken op www.chatten.nl Dit is gratis en je komt zo in contact met allerlei mannen dus je weet meteen wat je in huis hebt (zover dat kan via internet). Er zitten ook veel mannen natuurlijk die op sex uit zijn, maar meestal staat dit dan bij hun profiel.

Ik ga in ieders geval niet meer daten via internet. Paar keer gedaan en het werkt gewoon niet (voor mij althans). Je gaat iemand leuk vinden die je int echt nog niet hebt gezien en int echt is het altijd anders (positief of negatief, maar meestal negatief). Ook zitten er veel mensen op internet die over iets liegen. Zo heb ik er 1 gehad die 5 jaar ouder was als hij zei en 1 die bindingsangst had en nog met onverwerkte dingen zat uit vorige relaties waardoor hij loog over waarom hij niet wilde gaan daten en dates op het laatst af zei. Goede ervaringen heb ik dus niet.

Maar je woont in Brabant zeg je. Waar in de buurt? Ik woon ook in Brabant. In Tilburg en Den Bosch vind ik uitgaan niet zo leuk, mede doordat de mannen gewoon niet zo leuk zijn als elders... in Breda! Daar moet je echt gaan stappen! Voor de gezelligheid, de sfeer en voor de leuke mannen die je er tegenkomt. In Bruxelles en Liquid zijn de mannen meer van jouw leeftijdscategorie (3 gezusters zou ook nog kunnen).

Ik zou zeggen sleep toch een keer iemand mee die een auto heeft! Of koop er zelf 1, altijd handig om te hebben, haha.
Belle, ik heb een tijdje op een datingsite rondgekeken. Het viel mij op dat er veel mannen zijn die enkel reageren omdat ze een vrouw zoeken, niet om wie je bent of hoe je in het leven staat. Daar zit ik, net als jij, ook niet echt op te wachten.

Er waren wel een aantal die reageerden die best leuk waren, maar een echte klik ontbrak en het is ook gewoon niet mijn ding. Ik voel me er niet op mijn gemak, zou daar nooit zelf een contact leggen en zo'n profiel zegt me weinig. Nu woon ik in het buitenland, wat het ook al weer veel complexer maakt. Een ontmoeting in de kroeg is dan lastig te regelen.

Maar als je in een kroeg stapt waar 50 mannen zitten, zijn is er misschien ook maar 1 of 2 die je extra opvallen. Dan vind je toch ook niet alle 50 superleuk en lekker? Ik niet in ieder geval..

Toch denk ik dat je niet alle mannen op zo'n site af kunt doen als losers, want ik weet bijna wel zeker dat dat niet zo is. Er zitten ongetwijfeld leuke mannen tussen, maar misschien past de manier van daten ook niet bij jou. Maar je kunt hier nu genoeg verhalen lezen van stellen die elkaar wel op internet hebben ontmoet, het kan dus zeker wel. Dat zijn vast niet allemaal losers.

Je hebt het over je ex-vrienden, waar heb je die dan ontmoet? Ook ergens toch?

En dat van die discotheek vind ik een slap excuus. Hallo! Je bent jong, staat midden in het leven, wilt een leuke vent, maar wil niet verder kijken dan die ene discotheek in jouw woonplaats omdat je geen vervoer hebt? Er zijn toch andere manieren om ergens anders heen te gaan? Neem een taxi, koop zelf een auto, misschien heb je wel kennissen/vriendinnen in een andere plaats waar je een keer kunt logeren.

Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik zou me ook voor kunnen stellen dat je een half jaar seizoenswerk in het buitenland gaat doen. In de winter in een skigebied of in de zomer in de horeca ofzo. Leuke ervaring en je leert nieuwe mensen kennen. Het klinkt wel heel drastisch, maar opent wel een hele nieuwe wereld voor je.

Er is toch zoveel meer in de wereld dan die ene disco??

Trouwens, ik heb mijn nieuwe liefde getroffen in een cafe waar je eigenlijk dood nog niet gevonden wil worden.. Ik heb een baantje in een bar, maar sluit meestal redelijk vroeg. Dat andere cafe is lang open en ik ken die barvrouw goed. Dus dan ga ik bij haar nog even een glaasje drinken en even bijkletsen. De meest gestoorde dorpsidioten (en die zijn niet bepaald zeldzaam hier) komen daar.. dus weinig kans op een leuke date. Maar af en toe komen er leuke mannen, vaak toeristen, en zo ben ik de mijne tegengekomen! Totaal onverwacht en volkomen onpraktisch ivm de afstand NL-Tirol, maar o zo leuk!
anoniem_55413 wijzigde dit bericht op 29-03-2008 16:25
Reden: foutje in een zin
% gewijzigd
je hebt toch ook van die hele dure datingbureau`s

er zaten 2 vrouwen die zo`n bureau hadden bij die Harry Mens

Die doen helemaal aan "Match berekeningen" kost wel een centje hoor

Ik ben het met Ine eens dat je meestal verliefd wordt op elk willekeurig moment, ofwel het overkomt je gewoon

Ga je naar de liefde op zoek dan zal je die vaak niet tegenkomen

en ben je er niet mee bezig dan gebeurd het : Plots staat hij/zij voor je

Ook vond ik de opmerking van 50 mannen in een kroeg

inderdaad er zal er misschien 1 of 2 zijn die je leuk vind of Xtra vind opvallen en dat is omgekeerd ook zo met 50 vrouwen

en dan moet je nog maar hopen dat diegene beschikbaar is

Zo is het nu eenmaal in het leven

Ook vind ik dat je er een hoop aan kan doen om op te vallen

tsja als ik op zo,n site ga zou ik me van mijn beste kant laten zien door leuk gekleed te gaan en geknipt en geschoren

Maar goed iedereen vind normaliter de liefde van zijn leven

zomaar ff een gedachte
quote:bellaperez schreef op 28 maart 2008 @ 22:06:

Minny, was die man van 26 uit A'dam op Iwannedate of een andere site? Mag ik zijn profielnaam, al is het alleen al uit interesse.Nou weet ik de profielnaam niet meer! En ik ben daar niet aangemeld dus kan ook niet op zoek...:-(

Was wel een leuke jongen volgens mij. Op Iwannadate idd.

26, Amsterdam, sportief, manager, wit t-shirt aan op de foto.
quote:fashionvictim schreef op 29 maart 2008 @ 09:06:

[...]

Nav de vele berichten hier op het forum van mensen die zelfs getrouwd zijn met iemand die ze via internet kennen, heb ik ook eens een profiel op RP gehad, maar ik vond er echt geen een man tussen zitten waar ik het op zou kunnen. Echt nul. En zo veeleisend ben ik volgens mij niet. Soms zie je een leuk geschreven profiel maar dan is de man in kwestie te lelijk ofzo, en als je al eens een leuke foto ziet dan is het profiel wel om te huilen.

Ik had al na de eerste avond spijt dat ik mijn geld zo door de plee gespoeld had.Ehm......

Ik ben het er niet mee eens dat alle datingsites hetzelfde zijn. Iwannadate etc. vond ik niet zo leuk, aangezien je bwvs30 berichtjes op een dag krijgt van mannen waarvan je denkt; minder dan mwah.. ('je lijkt me een lekker wijf' Euh ja.. bedankt, ofzo?)

Maar niet elke site is hetzelfde. Ik ben niet direct een type voor datingsites, ik prefereer real life, maar ben toch eens een account gaan aanmaken. (heb een hoop lol gehad in het bekijken van profielen!)

Ik merkte duidelijke verschillen tussen sites (ook al in reacties; je kan bijv. een knipoog sturen om te laten weten dat je iemand leuk vindt, maar dat is een kwestie van alleen maar een een muisklik. Op een andere site kreeg ik meestal wel echt reactie; een grappig verhaal, interesse tonen. Hier deden mannen toch wat meer moeite voor je, wat ik wel een goed teken vind)

Daarnaast kan je met je profiel ook veel doen; een doordacht/humoristisch/serieus profiel komt al anders over dan: 'Hoi ik ben Julia, wil je mij? Ik jou misschien ook wel'

Ik reageerde ook zelf op mannen die me leuk/intelligent/grappig leken, dan kan je het kaf van het koren een beetje scheiden.

Anyway.. ik heb een aantal leuke dates gehad, gewoon via een onbetaalde datingsite, Knuz, waarop veel mensen ingeschreven en actief waren. Dat vond ik echt de leukste site, met een hoop leuke mannen! (die niet desperate zijn, dat vind ik ook een beetje achterhaald, je hoeft niet hopeloos te zijn om je in te schrijven op een datingsite)
quote:minny schreef op 29 maart 2008 @ 14:06:

[...]

Ehm......

Wat een doodvermoeiend wijf begin jij te worden.
Am Yisrael Chai!
ik ga me aanmelden
quote:bellaperez schreef op 28 maart 2008 @ 22:06:

Minny, was die man van 26 uit A'dam op Iwannedate of een andere site? Mag ik zijn profielnaam, al is het alleen al uit interesse.jezus over wanhopig gesproken zeg.
quote:fashionvictim schreef op 29 maart 2008 @ 14:30:

[...]

Wat een doodvermoeiend wijf begin jij te worden.Ach kom zeg, waar is je zelfspot gebleven? Ingeruild voor manieren wellicht...laatst was ik nog een ander soort wijf volgens jou
Dat meen je niet; dat je over mij iets zegt kan ik hebben, maar laat Jezus erbuiten. Er wordt zo snel ten onrechte zijn naam gebruikt of gevloekt! erg irritant.
Ik ben ook gestopt met internetdating, en ga vanavond gewoon weer als vanouds de kroeg in.
quote:Zamirah schreef op 29 maart 2008 @ 20:25:

Ik ben ook gestopt met internetdating, en ga vanavond gewoon weer als vanouds de kroeg in.In die kroeg zijn het anders ook altijd dezelfde die op de barkruk zitten.
Die ervaring heb ik helmaal niet, maar ik kom ook altijd weer ergens anders.
[quote]bellaperez schreef op 29 maart 2008 @ 20:21:

Dat meen je niet; dat je over mij iets zegt kan ik hebben, maar laat Jezus erbuiten. Er wordt zo snel ten onrechte zijn naam gebruikt of gevloekt! erg irritant.[/quote]

Misschien is er wel een speciale griffo-relatie-site, vol met jesus look-a-likes...................

Ben jij toevallig ook voorzitster van de afdeling Zuid van de Bond Tegen Het Vloeken?

U is nuts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven