Warm en koud
woensdag 24 april 2019 om 13:39
Als je na een héle poos van los geflirt (van mij uit) met een schuchter/verlegen meisje éindelijk zo ver komt dat je na verschillende toffe, grappige, losse, spontane gesprekken genoeg overtuigd bent om haar mee uit te vragen, je een gans verlengd weekend moed inpraat om het haar de volgende keer je haar ziet te vragen...en dan merkt dat ze je compleet negeert...je haar aankijkt, ze terugkijkt en meteen haar blik afwend..
...warm en koud..
Dit voelde echt bummed aan..ik was er ff niet goed van.
Het kan een subtiele hint zijn “Hou er maar mee op..”
Maar ik heb zo het idee, dan zou ze tenminste hallo zeggen wanneer ik kijk want onbeleefd is zeker niet..
Iemand zei me “misschien weet ze geen blijf met haarzelf, het is ook een verlegen meisje”.’
Dus ik hou me nog ergens daaraan vast en kijk de kat nog even uit de boom..al weet ik nu niet goed wat mijn volgende stap moet zijn..
Ik wou daarnet een (eerste) berichtje sturen naar haar facebook, een foto van een liggende ijsbeer met zijn poten op zijn hoofd, en daaronder “wanneer Charlotte me geen hallo zegt”
Wat denk jij..?
...warm en koud..
Dit voelde echt bummed aan..ik was er ff niet goed van.
Het kan een subtiele hint zijn “Hou er maar mee op..”
Maar ik heb zo het idee, dan zou ze tenminste hallo zeggen wanneer ik kijk want onbeleefd is zeker niet..
Iemand zei me “misschien weet ze geen blijf met haarzelf, het is ook een verlegen meisje”.’
Dus ik hou me nog ergens daaraan vast en kijk de kat nog even uit de boom..al weet ik nu niet goed wat mijn volgende stap moet zijn..
Ik wou daarnet een (eerste) berichtje sturen naar haar facebook, een foto van een liggende ijsbeer met zijn poten op zijn hoofd, en daaronder “wanneer Charlotte me geen hallo zegt”
Wat denk jij..?
woensdag 24 april 2019 om 13:40
woensdag 24 april 2019 om 14:17
misschien dacht zij 'daar heb je die gast weer die wel elke keer wil ouwehoeren maar me toch niet uitvraagt'
en dan 'wtf moet ik met die ijsbeer, je bent zelf een ijsbeer'
en dan vertelt ze dit dus aan haar vriendinnen en die zeggen dan 'nee joh, wat een dweeb... zie je wel je moet met Jordy gaan vergeet die Quincy nou' en volgend weekend zoent ze dus met Jordy terwijl haar vriendinnen haar toejuichen... en 3 jaar later trouwen ze... alleen omdat jij geen ballen had
en dan vertelt ze dit dus aan haar vriendinnen en die zeggen dan 'nee joh, wat een dweeb... zie je wel je moet met Jordy gaan vergeet die Quincy nou' en volgend weekend zoent ze dus met Jordy terwijl haar vriendinnen haar toejuichen... en 3 jaar later trouwen ze... alleen omdat jij geen ballen had
Lorem Ipsum
woensdag 24 april 2019 om 14:30
Als een meisje, hoe schuchter en verlegen ook, niet terug flirt, bespaar je dan de moeite. Al kijkt ze heel onzeker jouw kant uit, als ze interesse heeft kijkt ze wel váák jouw kant uit.
woensdag 24 april 2019 om 14:33
Goh, als zij volgende week met jordy zoent is dat voor mij ok hoor..turquasi schreef: ↑24-04-2019 14:17misschien dacht zij 'daar heb je die gast weer die wel elke keer wil ouwehoeren maar me toch niet uitvraagt'
Dat zou meer zeggen over haar dan over mij..
Ik hoef niet perse een relatie meteen, neem mijn tijd om iemand te leren kennen.
En daar schaam ik me niet voor, als ik daarmee iemand misloop dan is dat maar zo..maar na amper 2 gesprekken denk ik nog niet aan trouwen binnen 3 jaar..
woensdag 24 april 2019 om 14:38
??? Ja, inderdaad. Het zegt over haar dat ze Jordy een leuke jongen vindt om mee te zoenen en jou niet. Veel meer kan je dan niet over haar zeggen.Quinccy schreef: ↑24-04-2019 14:33Goh, als zij volgende week met jordy zoent is dat voor mij ok hoor..
Dat zou meer zeggen over haar dan over mij..
Ik hoef niet perse een relatie meteen, neem mijn tijd om iemand te leren kennen.
En daar schaam ik me niet voor, als ik daarmee iemand misloop dan is dat maar zo..maar na amper 2 gesprekken denk ik nog niet aan trouwen binnen 3 jaar..
En als het zo oké is, dat ze met een ander zoent, dan is ze toch niet leuk genoeg om zo van de wap te zijn als ze je een keertje niet groet?
donderdag 25 april 2019 om 07:39
Toffe reacties hier..
Er enkel op uit om mensen te kwetsen en belachelijk te doen voelen, voor raad of wat steun moet je hier duidelijk niet zijn. Een hoop cynische, sarcastische mensen..
Ja sinds ik in een rolwagen zit ben ik zeer onzeker geworden.
Ik wil het jullie eens zien doen, een vrouw uitvragen als je weet dat 9/10 afknapt op je stoel zonder dat ze je zelf kennen.
Ik heb het heus vaak vlugger gevraagd, maar na 15 jaar op mijn bek gaan doet het nog steeds pijn 9 op 10 afgewezen te worden, of je nu 20 of 40 jaar oud bent. Dus ben ik idd wat voorzichtiger geworden.
Toffe bende hier..thumbs up
Er enkel op uit om mensen te kwetsen en belachelijk te doen voelen, voor raad of wat steun moet je hier duidelijk niet zijn. Een hoop cynische, sarcastische mensen..
Ik wil het jullie eens zien doen, een vrouw uitvragen als je weet dat 9/10 afknapt op je stoel zonder dat ze je zelf kennen.
Ik heb het heus vaak vlugger gevraagd, maar na 15 jaar op mijn bek gaan doet het nog steeds pijn 9 op 10 afgewezen te worden, of je nu 20 of 40 jaar oud bent. Dus ben ik idd wat voorzichtiger geworden.
donderdag 25 april 2019 om 08:17
je voelt je duidelijk nogal zielig, dat mag
en je hebt duidelijk ook weinig vertrouwen in de mensheid, dat kan
als jij in onze berichtjes iets anders wil lezen dan 'dude, waarom niet ervoor gáán?', dat mag ook
maar je bent nu wel op weg om zo'n lelijke persoonlijkheid te creëren dat je rolwagen er nog blinkend mooi bij gaat afsteken
succes
en je hebt duidelijk ook weinig vertrouwen in de mensheid, dat kan
als jij in onze berichtjes iets anders wil lezen dan 'dude, waarom niet ervoor gáán?', dat mag ook
maar je bent nu wel op weg om zo'n lelijke persoonlijkheid te creëren dat je rolwagen er nog blinkend mooi bij gaat afsteken
succes
Lorem Ipsum
donderdag 25 april 2019 om 08:52
Quinccy schreef: ↑25-04-2019 07:39Toffe reacties hier..
Hee, dit is een heel ander verhaal (en een heel ander probleem) dan wat je in je opening schreef. Wij zijn niet helderziend. Dat jij zoekt naar manieren om je zelfvertrouwen op te vijzelen, dat had niemand uit je OP kunnen halen.
En verder ben ik er 100% van overtuigd dat een rolstoel wellicht een obstakel is op zoek naar liefde, maar je bent zo gehandicapt als jij jezelf maakt. Zat hele leuke mensen, die toevallig in een rolstoel zitten, die geweldige gezinnen hebben. Kijk bijvoorbeeld naar Marc de Hond. Leuke vent, met een medische geschiedenis (en heden) waar je U tegen zegt, maar wat een instelling en prachtig gezin heeft hij. In mijn directe omgeving zie ik eveneens mensen die ook met rolstoel een hartstikke leuk leven leiden.
donderdag 25 april 2019 om 10:04
Maar serieus? Waarom ben je zo bang een blauwtje te lopen bij haar?Quinccy schreef: ↑25-04-2019 07:39Toffe reacties hier..
Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze zegt; ‘nee ik wil niet met je op date’. Dan kan je het afsluiten. Nu blijf je hoop houden op iets dat er misschien niet is.
De wereld vergaat niet als ze niet wil
Zoals je haar in je vorige topic omschreef leek ze jou best een leuke man te vinden.
Vraag haar uit voor een etentje. Je kent elkaar inmiddels al zo lang dat uit eten echt wel kan.
En wees een beetje lief voor jezelf. In je andere topics kwam je over als iemand die toch best wel positief in het leven staat. Dat
lijkt hier ver te zoeken.
Frustraties en angsten kunnen onbedoelt je levensgeluk behoorlijk in de weg zitten.
zaterdag 27 april 2019 om 18:47
Hoort bij het beetje verliefd zijn.Trien30 schreef: ↑25-04-2019 10:04Maar serieus? Waarom ben je zo bang een blauwtje te lopen bij haar?
Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze zegt; ‘nee ik wil niet met je op date’. Dan kan je het afsluiten. Nu blijf je hoop houden op iets dat er misschien niet is.
De wereld vergaat niet als ze niet wilje hoeft het jezelf niet zo moeilijk te maken.
Zoals je haar in je vorige topic omschreef leek ze jou best een leuke man te vinden.
Vraag haar uit voor een etentje. Je kent elkaar inmiddels al zo lang dat uit eten echt wel kan.
En wees een beetje lief voor jezelf. In je andere topics kwam je over als iemand die toch best wel positief in het leven staat. Dat
lijkt hier ver te zoeken.
Frustraties en angsten kunnen onbedoelt je levensgeluk behoorlijk in de weg zitten.
TO verzin iets wat ZIJ ook tot zal vinden.
Dus je brengt het leuk :
Hey wat een rotweer he! Maar ik wil toch iets leuks doen en naar een film gaan en dacht aan jou... vind je het leuk om met mij te gaan?
zondag 28 april 2019 om 16:17
Misschien mosterd....
Maar, nou, nee niet altijd.
Ik ben van de soort zoals door iemand anders aangehaald 'met zichzelf geen blijf weten'.
En zo zijn er vast wel meer mensen.
Ik durf niet eens oogcontact maken als ik iemand leuk vind en word meestal zo nerveus als het moment er is dat ik gewoon een omweg neem
of inderdaad vrij snel wegkijk.
En dat terwijl ik dus soms wél iemand erg leuk kan vinden.
Mensen en hoe ze reageren zijn er in alle soorten
Nooit denken in iemand anders zijn plaats.
Stoute schoenen aantrekken en proberen.
Ik vind die ijsbeer wel kunnen! Heeft niets met leeftijd te maken; succes