WAt denken jullie?

16-01-2010 03:47 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben net uit geweest met een grote groep en heb een hele leuke meid daarbij zitten die ik al een aantal maanden ken, ik heb al langer een oogje op haar. Veel meiden uit de groep gaven de hele avond al aan dat wij goed bij elkaar passen als wij met elkaar in gesprek waren!! dat was wel heel grappig, want je zag ze regelmatig over ons praten als wij bij elkaar stonden. Veel plezier mee gehad vanavond... we bleven na veel stappen over met z'n 3'en (ik, een andere gozer en zij), maar uiteindelijk opgestapt omdat het laat werd en wij nog de enige waren, ik nam een taxi en die andere gozer ging met HAAR(!!!!) mee naar haar huis!!! (het was toen een uur of 3 en hij woont op 20 minuten loopafstand ofzo. Zij had ook leuke gesprekken met hem die avond... maar hoe moet ik dit nu zien??? ben ik keihard afgewezen doordat zij hem mee naar haar huis nam (ik weet zeker dat zij hem mee naar huis nam( en maak ik geen enkele kans meer? Ik weet natuurlijk niet of er iets gebeurd is, maar kan ik er van op aan gaan dat dit wel het geval is?? Zij is 20.

Ik weet het ff niet meer, we hadden het heeeeeel leuk samen, vooral nu met uitgaan, maar telkens die gozer er tussen en ze neemt hem nog mee naar huis ook... het is niet eens een echt aantrekkelijke gozer..... nogal een sulletje

Ik ben hopeloos verliefd... wat vinden jullie.. niet meer aan haar denken of doorzetten??

Ik weet het echt ff niet meer... tips/advies?
misschien bracht hij haar gewoon thuis...wel netjes, zeg maar
quote:mirjana schreef op 16 januari 2010 @ 04:54:

misschien bracht hij haar gewoon thuis...wel netjes, zeg maarja, dat kan natuurlijk en hoop ik ook.. maar zou t ook als hij nog mee naar binnen ging?
quote:Jerry87 schreef op 16 januari 2010 @ 05:11:

[...]

ja, dat kan natuurlijk en hoop ik ook.. maar zou t ook als hij nog mee naar binnen ging?Heb je ze gevolgd ofzo? Ik denk trouwens dat het wel duidelijk is. 2 mannen en maar een die haar thuis mocht brengen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
quote:Carrera schreef op 16 januari 2010 @ 05:19:

[...]

Heb je ze gevolgd ofzo? Ik denk trouwens dat het wel duidelijk is. 2 mannen en maar een die haar thuis mocht brengen.nee, ik moest op taxi wachten, dus kon niet verder, en ze woont vanaf daar vrij dichtbij (hele lang rechte weg in de stad) en ik kon ze zien lopen en later naar binnen gaan bij haar verder op.. vandaar... mja best k*t achteraf gezien
Wat een domper zeg, na zo'n leuke avond...

Hoe dit -vanaf haar kant- in elkaar steekt weet ik uiteraard niet. Ik kan wel gaan speculeren maar.... Sterkte met de figuurlijke kater...(en met de letterlijke?)
Zoals je het beschrijft klinkt het alsof je inderdaad bent afgewezen, of misschien zelfs aan het lijntje wordt gehouden. Ik zou zeggen: niet meer achter haar aangaan, laat haar niet meer blijken dat je in haar geïnteresseerd bent.
Mijn zusje had op de middelbare school een goede vriend, waar ze ook na de middelbare school mee om bleef gaan, die haar vaak naar huis bracht en daar lang met haar bleef kletsen. Ik weet niet wat hij voor mijn zusje voelde, maar voor zover ik weet was hij voor haar alleen een goede vriend en hebben ze ook nooit gezoend.

Maar ja, ik kan uit je bericht niet opmaken wie die gozer was. Je weet niet wat er gebeurt is, misschien vond ze het leuk om op weg naar huis nog wat te kletsen, misschien is er meer gebeurd. Kortom, je weet niet wat er gebeurd is tussen die twee en wat zij voor hem voelt!

Daarnaast wordt uit het bericht ook niet duidelijk wat zij voor jou voelt. Het is duidelijk dat zij NU iets met je wilt, anders had zij het wel zo gespeeld dat jij haar naar huis had gebracht.

Betekent dat dat je gedumpt bent? Ik weet het niet, misschien had zij 'gewoon' een gezellige avond met twee leuke jongens en had zij niet de behoefte om gisteravond iets te beginnen met een van jullie.
Misschien moet jij haar de volgende keer naar huis brengen?
T lijkt erop dat je aan de kant bent gezet. Een andere optie is is dat ze je wel ziet zitten, maar net als jij niet op je af durft te stappen en dan maar degene kiest die makkelijker te krijgen is.... Lijkt mij dan ook een afknapper, als ze kiest voor een ander omdat die makkelijker hapt.

Wat heb je nu nog te verliezen? Je kunt de volgende keer aan haar vragen hoe haar verdere avond nog is geweest met die ander. Weet je gelijk waar je aan toe bent.
Een kater letterlijk en figuurlijk inderdaad :(

We waren allemaal nogal aangeschoten en dus heel losjes.. 't is nogal moeilijk te beoordelen dus of ze 'echt' interesse in hem had als ik eraan denk. Die andere jongen kent ze minder goed als ik, en hing helaas te vaak om haar heen deze avond dus was nogal irritant.. want hij kwam er de hele tijd tussen op zo'n enorm sullige overdreven aardige manier.

Ik vraag haar sowieso nog wel hoe de avond verder nog verlopen is, dat vind ik wel een goeie tip. Eens kijken wat ze zegt, misschien kan ik daar iets uit opmaken en weet ik of ik verdere actie moet ondernemen of het moet afkappen.
als je zelf niet zo netjes bent om haar naar huis te brengen dan doet iemand anders het wel he.
Als ik vanuit mezelf redeneer, voel ik wel redelijk aan of iemand me leuk vindt ja of nee.

Ik zou dan ook nog express de ander mee naar huis kunnen nemen, zodat ik de ander niet hoef af te wijzen.

En dan niks met degene die mee naar huis gaat doen, maar dan zeggen bedankt dat je meegelopen bent nu hoef ik .... niet af te wijzen.

Beetje moraal achtig verhaal en de ander niet willen kwetsen.

Wat je evengoed doet natuurlijk.

Begrijp je wat ik bedoel?
Mag ik vragen waarom je haar zelf niet naar huis had gebracht, als het zo dichtbij was. Of even met hun was meegelopen?
Uit je verhaal kan ik niet opmaken van wie precies het initiatief kwam om haar thuis te brengen: van haar of van "het sulletje". Bovendien woont het nogal een sulletje op loopafstand en jij nam een taxi.

Verder kan ik het niet beoordelen, omdat ik er niet bij was en nogmaals ik weet niet hoe het precies allemaal is gegaan. En al was ik er wel, ik zou haar gedachten niet kunnen lezen. Gezien het vorenstaande kan ik niet beoordelen of je bent afgewezen of aan de kant gezet.

Daarnaast uit eigen ervaring weet ik dat het thuisbrengen van een vriendin en een kop thee niet altijd iets hoeft te betekenen (,maar soms wel).

Ben je hopeloos of ben je verliefd? Als je verliefd bent, dan is niet meer aan haar denken volgens mij geen optie.

Tip 1. Waarom breng jij haar niet naar huis? Beter wacht je bij haar thuis met een kopje thee op de taxi.

Tip 2. Vraag haar eens uit of ga wat met haar doen. Leer haar kennen en je weet meer over wat of hoe zij over je denkt.

Kun je hier wat mee?
Ik zal eerlijk zijn ik had net iets teveel gedronken en de combinaties aan drank waren ook niet echt top dus ik verloor nogal wat van mijn scherpte toen de nacht zijn eind naderde, te stom natuurlijk!...

Ze zei wel vaak tegen mij dat ze zo moe was tegen het einde aan enzo.. en ik weet eigenlijk niet van wie het initiatief kwam om haar thuis te brengen, van haar of hem. Maar ze had ook echt behoorlijk wat op en was goed te merken. Vlakbij het station, waar de taxi's komen, zei ze nog wel of ik niet een taxi moest bellen hmm. Maar goed.. het voelt gewoon best rot want achteraf gezien had ik het beter aan moeten pakken.

oh en met die tips kan ik zeker wat.
Zelfs al heeft ze een leuke nacht met 'die gozer' gehad, dan is dat haar goed recht. Alleen omdat jij een oogje op haar hebt en anderen jullie leuk bij elkaar vinden passen, hoeft niks te zeggen over wat ze van jou vindt. Had zelf wat pro-actiever geweest. Als zij zegt: "Ik ben een beetje moe" had je ook kunnen voorstellen haar even naar huis te brengen.

Het hoeft overigens niks te betekenen hoor. Heb genoeg mannelijke vrienden die me wel eens naar huis hebben gebracht omdat dat wat veiliger is.
Vroeger, toen ik nog jong en onbezonnen en onhandig was, heb ik ook wel eens "de verkeerde" meegenomen. De jongen die ik echt leuk vond was nogal onhandig bezig en ik was niet assertief genoeg om zelf de regie in handen te nemen.

De minder leuke jongen nam wel het initiatief en ik was te stom en te teleurgesteld in nr. 1 om de gebeurtenissen nog te keren. Helaas.

Dus ja, in theorie kan het zo zijn dat je nog wel kans maakt. Maar het kan ook goed zijn dat het van haar kant af wel degelijk een signaal was dat ze die andere jongen leuker vond. Kunnen wij van hier af niet beoordelen.
Hoe zou het nu verder gegaan zijn met Jerry en het meisje? Zullen we het hier ooit nog verder lezen?
Tsja, jij staat bij de taxiplaats te wachten en kan van daaruit zien dat zij samen bij haar naar binnen gaan? Was dan zo attent geweest haar even naar huis te begeleiden. Of dat ze mee reed in de taxi en haar even voor de deur had afgezet.

En misschien is het sulletje, hoe jij de ander noemt, wel even iets slimmer dan dat jij bent.

Tot dusver lijkt het er nog niet op dat het wederzijds is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven