Wat doe ik verkeerd (Tinder)

07-09-2019 12:53 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds kort weer single na een lange relatie, en heb op aanraden van vriendinnen datingapps geinstalleerd. In het begin was ik erg enthousiast; wat een knappe mannen! Maar de laatste tijd ben ik teleurgesteld. Veel matches reageren helemaal niet, of zeggen niks meer na een kort gesprek. Laatst kreeg ik een nummer en opeens reageerde hij niet meer toen ik vakantiefoto's stuurde. Het waren doodnormale foto's van de architectuur aldaar.

Ik heb echt zin om op date te gaan en het lukt maar niet! Ik ben 28, verzorgd, veel hobby's en interesses en ik het echte leven maak ik snel vrienden. Wat doe ik verkeerd? Wat wil een man horen?
Ik weet niet of het begonnen is als hook up app zoals mensen soms beweren maar ik was laatst in Duitsland en daar hangen allemaal billboards met reclame voor Tinder waaruit heel duidelijk is op te maken dat het niet per se bedoeld is voor blijvende relaties.
TO, volgens mij moet je niet te veel willen vergelijken met in real life. Het is gewoon echt anders omdat je op een fotootje en wat woorden afgaat en als je dan al een afspraak hebt er toch vaak wat lading op zit wat het gevoel kan geven dag je auditie aan het doen bent. En zelf ben je doorgaans ook iemand aan het beoordelen. In het echte leven maak je doorgaans pas een move voor een date als je al meer van iemand hebt gezien en die informatie vul je op een datingsite zelf aan en vaker niet dan wel correct, denk ik. En het is vaak gewoon een kwestie van een lange adem. Ik lees bij jou niks vreemds. Ja, die foto's van architectuur klinken wat bijzonder, maar als je het over de uitstraling van een stad hebt is dat weer minder vreemd, al zou ik dan beginnen met één foto en als de ander er geïnteresseerd op reageert eventueel nog een paar. Maar dan nog: als iemand daardoor al verdwijnt weet je ook genoeg.

Al met al zou ik niet aan mezelf gaan twijfelen, al is een beetje olifantenhuid kweken in het algemeen geen slecht idee vanwege het vluchtige karakter van online daten. Het gaat meestal helemaal niet om jou persoonlijk, want ze kennen je niet.
Ik zit ook niet te wachten op foto’s van andermans vakantie waar de persoon niet eens op staat. Geeuw...
coolpack2 schreef:
07-09-2019 14:54
Al met al zou ik niet aan mezelf gaan twijfelen, al is een beetje olifantenhuid kweken in het algemeen geen slecht idee vanwege het vluchtige karakter van online daten. Het gaat meestal helemaal niet om jou persoonlijk, want ze kennen je niet.
Of gewoon niet online daten
Torment schreef:
07-09-2019 15:05
Ik zit ook niet te wachten op foto’s van andermans vakantie waar de persoon niet eens op staat. Geeuw...
Ik appte met een jongen die ik van Tinder kende en het begon leuk maar toen kreeg in opeens een filmpje van de hond van zijn tante.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
07-09-2019 14:18
als je echt iets serieus zoekt moet je op Hinge gaan.

op tinder heb je veel fake profielen.
haal die foto,s van die knappe mannen maar eens door google images.
Hinge, daar heb ik nooit van gehoord in Nederland , alleen als Amerikaanse app. Ga het zeker installeren. Ik was ooit lid van een site waar je betaalde en pas later foto's zag,dat werkte niet voor mij. Wat is een goede betaalde site?

Verder swipe ik de echt knappe mannen links, vertrouw die profielen niet en heb genoeg zelfkennis om te weten dat ik hun type niet ben! :p:
Gewoon jezelf blijven, niet te moeilijk denken en niet van alles op jezelf gaan betrekken. Als iemand niet meer reageert heeft het vermoedelijk niks met jou te maken, maar is diegene datemoe, heeft een date waarmee het wat serieuzer wordt, is er weer een ex in beeld of een van de 9999 andere redenen die helemaal los staan van jou.

Ik heb overigens via Tinder alleen serieuze dates gehad op zoek naar een relatie, had daar meer animo voor dan ik aan kon qua tijd en financiën, en mijn Tinderdate van destijds is al meer dan 2 jaar mijn vriend. So far voor het Tinderneukapp verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die foto niet in mijn profiel. We hadden een gesprek op whatsapp. Hij heeft net geantwoord dat hij druk is vandaag maar graag wat wil drinken. Zullen zien. Nu even Hinge maken.

En Tinder is voor vanalles dacht ik. Je hebt nu Feeld speciaal voor seks.
Murrmurr schreef:
07-09-2019 15:13
Ik appte met een jongen die ik van Tinder kende en het begon leuk maar toen kreeg in opeens een filmpje van de hond van zijn tante.
Ook zo totaal nietszeggend inderdaad. Wat moet je ermee?!
Alle reacties Link kopieren
DariaMorgendorffer schreef:
07-09-2019 15:18
Hinge, daar heb ik nooit van gehoord in Nederland , alleen als Amerikaanse app. Ga het zeker installeren. Ik was ooit lid van een site waar je betaalde en pas later foto's zag,dat werkte niet voor mij. Wat is een goede betaalde site?

Verder swipe ik de echt knappe mannen links, vertrouw die profielen niet en heb genoeg zelfkennis om te weten dat ik hun type niet ben! :p:

betaalde sites zijn ook niet veel soeps.

ik ben al heel lang single, veel gedate, betaalde sites zijn echt hun geld niet waard.

voor Hinge moet je wel FB connecties van vrienden hebben die erop zitten, kunnen ook vrienden van vrienden zijn.
idd ook heel veel expats die in NL wonen, maar ook hele leuke NL mannen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Facebook komt binnenkort met facebook dating. Misschien is dat wat.

De optie 'secret crush' gaat sowieso wat huwelijken kosten denk ik. Dan kan je in je vriendenlijst aangeven wie je stiekem leuk vindt, en als die ander hetzelfde doet krijg je een match. Dat wordt lachen.
julius schreef:
07-09-2019 15:27
Facebook komt binnenkort met facebook dating. Misschien is dat wat.

De optie 'secret crush' gaat sowieso wat huwelijken kosten denk ik. Dan kan je in je vriendenlijst aangeven wie je stiekem leuk vindt, en als die ander hetzelfde doet krijg je een match. Dat wordt lachen.
Enk anders die ander ook zien dat jij dat hebt aangevinkt? Of is dat alleen zichtbaar bij een match?
( compleet gestoord trouwens)
Alle reacties Link kopieren
Torment schreef:
07-09-2019 15:35
Enk anders die ander ook zien dat jij dat hebt aangevinkt? Of is dat alleen zichtbaar bij een match?
( compleet gestoord trouwens)

Nee, het is alleen zichtbaar bij een match. Ideaal :-P
julius schreef:
07-09-2019 15:47
Nee, het is alleen zichtbaar bij een match. Ideaal :-P
:HA:

Oef... gevaarlijk hoor
Alle reacties Link kopieren
Aan je nickname zal het in ieder geval niet liggen, TO. ;-)
https://media.giphy.com/media/PFT49iGCp0FBm/giphy.gif
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
07-09-2019 15:27
Facebook komt binnenkort met facebook dating. Misschien is dat wat.

De optie 'secret crush' gaat sowieso wat huwelijken kosten denk ik. Dan kan je in je vriendenlijst aangeven wie je stiekem leuk vindt, en als die ander hetzelfde doet krijg je een match. Dat wordt lachen.
je moet wel vrijgezel invullen als status.
openbaar dus.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zoveel apps waarmee het zo makkelijk wordt om je huwelijk op te blazen? Ik vind het echt niet normaal. Ok, je doet het zelf, maar het wordt wel heel makkelijk om stiekem te doen.
Murrmurr schreef:
07-09-2019 15:12
Of gewoon niet online daten
Dit.
To, je zegt zelf dat je in het dagelijkse leven makkelijk vrienden maakt. Grote kans dat je daar iemand tegen komt.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
07-09-2019 15:27
Facebook komt binnenkort met facebook dating. Misschien is dat wat.

De optie 'secret crush' gaat sowieso wat huwelijken kosten denk ik. Dan kan je in je vriendenlijst aangeven wie je stiekem leuk vindt, en als die ander hetzelfde doet krijg je een match. Dat wordt lachen.
Oh nee, ik houd mijn prive graag gescheiden daarvan.

Het fijne aan Hinge vind ik dat je ook op ethniciteit kan swipen, dat miste ik bij andere apps. Maar nog geen match, het lijkt me ook vrij nieuw.
Murrmurr schreef:
07-09-2019 15:12
Of gewoon niet online daten
Dat kan sowieso, ja.
Alle reacties Link kopieren
DariaMorgendorffer schreef:
07-09-2019 17:07
Oh nee, ik houd mijn prive graag gescheiden daarvan.

Het fijne aan Hinge vind ik dat je ook op ethniciteit kan swipen, dat miste ik bij andere apps. Maar nog geen match, het lijkt me ook vrij nieuw.

nee joh, bestaat al jaren.

je krijgt per dag maar enkele potentiele matches te zien
die worden uit de netwerken van vrienden gehaald, kunnen dus vrienden van vrienden van vrienden zijn.

dus als er in jouw netwerk van FB vrienden niemand op Hinge zit krijg je geen matches.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
maar als je nu wel mannen ziet zit je wel goed, dan is er een connectie.
wij slapen nooit.
TO, dat is vrij normaal op tinder en happn korte gesprekjes en dan opeens uit het niets meer horen, matches die niks zeggen, of na een op het eerste oog leuk gesprek ook niks meer horen zonder dat je iets verkeerd hebt gezegd. Zowel bij de vrouwen als mannen. Ik ben overigens een man, ik zal me niet dood gaan analyseren wat je fout doet. Je weet nooit waarom zij/hij/het afhaakt (buiten de sexvragen etc) en Hinge is nog vrij nieuw en nog alleen in het Engels.
Alle reacties Link kopieren
Kettlebel schreef:
07-09-2019 17:59
TO, dat is vrij normaal op tinder en happn korte gesprekjes en dan opeens uit het niets meer horen, matches die niks zeggen, of na een op het eerste oog leuk gesprek ook niks meer horen zonder dat je iets verkeerd hebt gezegd. Zowel bij de vrouwen als mannen. Ik ben overigens een man, ik zal me niet dood gaan analyseren wat je fout doet. Je weet nooit waarom zij/hij/het afhaakt (buiten de sexvragen etc) en Hinge is nog vrij nieuw en nog alleen in het Engels.
Ik heb nu al best wat profielen op Hinge geliked. Jammer dat je niet kan boosten.

Waarom zou jij als man afhaken?
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
07-09-2019 16:01
Dit.
To, je zegt zelf dat je in het dagelijkse leven makkelijk vrienden maakt. Grote kans dat je daar iemand tegen komt.
Ik kom hartstikke leuke mannen tegen maar tot nu toe allemaal bezet of we zijn elkaar's type niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven