Wat doe ik verkeerd (Tinder)

07-09-2019 12:53 395 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds kort weer single na een lange relatie, en heb op aanraden van vriendinnen datingapps geinstalleerd. In het begin was ik erg enthousiast; wat een knappe mannen! Maar de laatste tijd ben ik teleurgesteld. Veel matches reageren helemaal niet, of zeggen niks meer na een kort gesprek. Laatst kreeg ik een nummer en opeens reageerde hij niet meer toen ik vakantiefoto's stuurde. Het waren doodnormale foto's van de architectuur aldaar.

Ik heb echt zin om op date te gaan en het lukt maar niet! Ik ben 28, verzorgd, veel hobby's en interesses en ik het echte leven maak ik snel vrienden. Wat doe ik verkeerd? Wat wil een man horen?
Cleidy36 schreef:
16-09-2019 23:51
Top advies.
Eens. Gewoon wat minder vragen en hem zelf laten vertellen. Het lijkt er een beetje op dat je zo graag wil dat je zo'n man in z'n nek zit met je vragen. Wat dat betreft vind ik het advies van het even loslaten ook niet verkeerd.
Kettlebel schreef:
16-09-2019 23:27
Je kon beter vragen, alleen? Dan had hij waarschijnlijk gezegd met een vriend ofzo dan is de context anders. Ik begin nu ook langzamerhand af te haken op een dame die al net doet of we een relatie hebben omdat ze zegt net gestofzuigd mijn huis gepoetst, nu naar vliegveld, dat boeit mij op dit moment nog niks heel de energie van het gesprek (Wat leuk was op de datingapp) gaat weg, leuk als je verderop in het contact zit of als het richting een relatie gaat, maar niet als je elkaar net kent via een datingapp en overgegaan bent op Whatsapp. Heb het gewoon over koetjes en kalfjes dan komt de rest vanzelf
Pff, ik heb precies hetzelfde. En krijg dan ook de vraag hoe mijn maandagavond is. Euhhh, saai, zoals een doordeweekse avond vaak is. Heb echt geen zin om verslag te doen van mijn maaltijd en netflixsessie. Ook omdat het dan zo'n heel gesprek uitlokt (vind ik juist koetjes en kalfjes bij uitstek overigens) dat zich dan als een soort olievlek uitbreidt naar de rest van de dag 😅 ("Heb je goed geslapen?" "Hoe is je werkdag tot nu toe?" "Heb je lekker geluncht?". Een dezer dagen een date mee die ik even afwacht, maar ik denk zomaar dat het geen match wordt.
Hoe begin jij meestal een gesprek op tinder? Ik zou niet zeggen je bent leuk, dat zou voor mij een afknapper zijn maar meer in de trant van leuke match zeg! Spreken mannen je vaak aan of ga je zelf het gesprek aan? Ik zou altijd even tijdje wachten als je een match bent en niet meteen een gesprek beginnen.
DariaMorgendorffer schreef:
16-09-2019 21:25
Hoezo, ik ga soms alleen, soms met vrienden. Ach ja. Next.
Heb je dat echt niet door?
Je doet toch aan online dating, dan doe je ook wel eens iets met een date?
Of wie weet gaat zijn seksmaatje wel mee.
Dingen die hij jou niet hoeft te vertellen en die je online beter niet vraagt.
Attraverso schreef:
17-09-2019 04:49
Heb je dat echt niet door?
Je doet toch aan online dating, dan doe je ook wel eens iets met een date?
Of wie weet gaat zijn seksmaatje wel mee.
Dingen die hij jou niet hoeft te vertellen en die je online beter niet vraagt.
Nou als hij een seksmaatje heeft of een andere date die zo serieus is zijn wij sowieso geen match
Ja, ik weet niet zo goed wat te zeggen vaak als hun profiel leeg is. Op Bumble kan ik nog aanhaken op dingen. 9/10 x moet ik het gesprek beginnen ook.

Als mannen een week niks zeggen na een match zeg ik nog iets van 'nee'? en de dag erop unmatch ik.
coolpack2 schreef:
17-09-2019 00:08
Eens. Gewoon wat minder vragen en hem zelf laten vertellen. Het lijkt er een beetje op dat je zo graag wil dat je zo'n man in z'n nek zit met je vragen. Wat dat betreft vind ik het advies van het even loslaten ook niet verkeerd.
Er kwam weinig uit hemzelf helaas.
17-09-2019 06:12
Nou als hij een seksmaatje heeft of een andere date die zo serieus is zijn wij sowieso geen match
"Zo serieus"? Kan toch gewoon een eerste afspraak zijn, hoe serieus kun je dan helemaal zijn? Je kent elkaar totaal niet.
17-09-2019 06:16
Er kwam weinig uit hemzelf helaas.
Dan weet je toch genoeg? Idem als iemand een leeg profiel heeft terwijl jij daar niks mee kunt of als iemand niks zegt en je zelf het gesprek niet begint. Je kunt het allemaal Heel Gemeen en Onredelijk vinden, maar je kunt ook gewoon verdergaan en zoals iemand al suggereerde uitgaan van wat jij wel en niet wilt.
coolpack2 schreef:
17-09-2019 08:24
"Zo serieus"? Kan toch gewoon een eerste afspraak zijn, hoe serieus kun je dan helemaal zijn? Je kent elkaar totaal niet.
Een eerste afspraak samen op vakantie? Huh???
coolpack2 schreef:
17-09-2019 08:27
Dan weet je toch genoeg? Idem als iemand een leeg profiel heeft terwijl jij daar niks mee kunt of als iemand niks zegt en je zelf het gesprek niet begint. Je kunt het allemaal Heel Gemeen en Onredelijk vinden, maar je kunt ook gewoon verdergaan en zoals iemand al suggereerde uitgaan van wat jij wel en niet wilt.
Ik wil gewoon gematcht worden bij interesse. Maar het gebeurt niet, ook al stond dat tijden in mijn profiel.

Maar ik heb nu mijn profiel aangepast. Kijken of dat helpt.
Vanzai schreef:
16-09-2019 23:25
Ik heb er in staan:

Ik wil alles, in de vorm van een vaste relatie met die leuke vrouw die minstens net zo intelligent is als ik, die jurkjes draagt en ergens woont waar ik kan parkeren 😉 (LAT ivm de kinderen).

Dat scheelt een hoop gedoe. Gewoon duidelijk zijn.
Jurkjes zo belangrijk?
Daria, hoe oud ben je?
Misschien als je boven de dertig bent ook handig om erover na te denken je kinderwens op een andere manier in te gaan vullen bv met een homostel .
coolpack2 schreef:
17-09-2019 00:13
Pff, ik heb precies hetzelfde. En krijg dan ook de vraag hoe mijn maandagavond is. Euhhh, saai, zoals een doordeweekse avond vaak is. Heb echt geen zin om verslag te doen van mijn maaltijd en netflixsessie. Ook omdat het dan zo'n heel gesprek uitlokt (vind ik juist koetjes en kalfjes bij uitstek overigens) dat zich dan als een soort olievlek uitbreidt naar de rest van de dag 😅 ("Heb je goed geslapen?" "Hoe is je werkdag tot nu toe?" "Heb je lekker geluncht?". Een dezer dagen een date mee die ik even afwacht, maar ik denk zomaar dat het geen match wordt.
Precies, leuk als bij een echte klik of als je al een tijdje aan het daten bent en gaat inderdaad richting een relatie dan mag het alleen gevraagd worden. Ik werd van de week geblokt op een datingapp door een dame die ik net een dag of 2 gesproken had en zij vond juist dat ik al moest vragen hoe haar dag was? Ik kreeg ik te horen dit gaat hem niet worden, want jij doet geen enkele moeite en vraagt nooit hoe mijn dag is :lol:
Honnx schreef:
17-09-2019 00:26
Hoe begin jij meestal een gesprek op tinder? Ik zou niet zeggen je bent leuk, dat zou voor mij een afknapper zijn maar meer in de trant van leuke match zeg! Spreken mannen je vaak aan of ga je zelf het gesprek aan? Ik zou altijd even tijdje wachten als je een match bent en niet meteen een gesprek beginnen.
Als ik als laatste match, begin ik meestal wel gelijk het gesprek, reageer ik vaak op iets wat ik in een foto zie. Nu had ik afgelopen zondag wat dames die als laatste matchte en geen van allen is het gesprek begonnen. Waarvan ééntje de Woow-factor heeft afgaande op de foto's ik had haar wel een bericht gestuurd met Als we matchen mag je best praten ik schiet niet hoor;P Omdat ik een foto heb waarin ik op een schietbaan sta, nog geen reactie maar ook nog niet geblokt, dus wil nog reageren op haar foto's maar weet niet of dat nu nog oprecht overkomt.
Kettlebell je gaat iemand die niet reageert op jouw eerste bericht toch niet neg eens berichten? Ik verwijder die gewoon na een dag of 2
Iemand die mij gaat vertellen wat ik mag daar reageer ik ook niet op. Of je toont oprechte interesse of niet maar dat flauwe gedoe van jij mag praten....INSGELIJKS
Of het nu nog oprecht overkomt weet ik ook niet maar waarom zou je niet vanaf het eerste moment oprecht zijn? Beter dan deze flauwe spelletjes.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
17-09-2019 08:46
Een eerste afspraak samen op vakantie? Huh???
Hoezo vakantie? Waar komt dat nu ineens vandaan?
Het ging er om dat hij mss een (eerste) date had met iemand en daarom liever niet op je vraag met wie hij weg ging antwoordde.
Of dat nu serieus is of niet heeft er niets mee te maken. En er zijn heus geschikte mannen en vrouwen die al wel eens een seksmaatje hebben gehad. Als die meteen afvallen blijft er weinig over, zeker in mijn leeftijd van rond de 50.

Ik vind je manier van denken heel apart, denk dat Tinder niet zo geschikt is voor jou.
Attraverso schreef:
17-09-2019 12:03
Kettlebell je gaat iemand die niet reageert op jouw eerste bericht toch niet neg eens berichten? Ik verwijder die gewoon na een dag of 2
Normaal niet, maar ik ontving laatst ook nog een bericht van iemand na 2 dagen wat ik niet meer verwacht had en ik weet niet sommige vinden het een regel op tinder wie als laatste matcht moet het gesprek beginnen, maar zo wou ik niet overkomen hoor het was meer luchtig bedoeld,laatst ging er iemand wel leuk en luchtig op in, ik dacht kijk die snapt het. Maar kan me voorstellen dat niet iedereen het zo leest.
Attraverso schreef:
17-09-2019 12:03
Idd.
Ik was nog strenger: mannen kregen 24u de tijd om het gesprek te beginnen. Mannen die niet het gesprek begonnen, vond ik bij voorbaat al niet daadkrachtig genoeg.
Cleidy36 schreef:
17-09-2019 13:18
Idd.
Ik was nog strenger: mannen kregen 24u de tijd om het gesprek te beginnen. Mannen die niet het gesprek begonnen, vond ik bij voorbaat al niet daadkrachtig genoeg.
Of niet geïnteresseerd genoeg?
viva-amber schreef:
17-09-2019 12:15
Iemand die mij gaat vertellen wat ik mag daar reageer ik ook niet op. Of je toont oprechte interesse of niet maar dat flauwe gedoe van jij mag praten....INSGELIJKS
Of het nu nog oprecht overkomt weet ik ook niet maar waarom zou je niet vanaf het eerste moment oprecht zijn? Beter dan deze flauwe spelletjes.
En dat bij iemand die je nog niet ontmoet hebt, zou ik ook zeer onaantrekkelijk vinden.
Attraverso schreef:
17-09-2019 12:18
Hoezo vakantie? Waar komt dat nu ineens vandaan?
Het ging er om dat hij mss een (eerste) date had met iemand en daarom liever niet op je vraag met wie hij weg ging antwoordde.
Of dat nu serieus is of niet heeft er niets mee te maken. En er zijn heus geschikte mannen en vrouwen die al wel eens een seksmaatje hebben gehad. Als die meteen afvallen blijft er weinig over, zeker in mijn leeftijd van rond de 50.

Ik vind je manier van denken heel apart, denk dat Tinder niet zo geschikt is voor jou.
Hij ging op vakantie. Ik vroeg met wie. Daar heeft een andere date niks mee te maken toch?

Dat hij rondneukte voor mij prima, maar ik wil geen man die er 2 tegelijk date.
Honnx schreef:
17-09-2019 00:26
Van de 100 matches spreken 10 mij aan,ik 35 en de rest is stil. Echt raar. Maar ik word op straat ook zelden aangesproken terwijl ik achteraf hoor dat die en die mij leuk vond. Ik heb genoeg leuke foto's waar ik op lach verder. Ik hoor wel eens dat ik moeilijk benaderbaar ben door mannen.

Maar als ik iets zeg is dat geen probleem toch? Ik weiger te geloven dat ik lelijk ben oid.
miedo schreef:
17-09-2019 10:03
Daria, hoe oud ben je?
Misschien als je boven de dertig bent ook handig om erover na te denken je kinderwens op een andere manier in te gaan vullen bv met een homostel .
28. Ik wil een gezin zijn, geen alleenstaande moeder. Ik kan mijn kind niets geven op 1 salaris.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven