wat doe jij dan?

05-06-2008 11:05 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal

ik weet niet of ik dit goed plaats zoniet sorry daarvoor,

wat doen juullie als je niet lekker in je vel zit en op hetzelfde moment niet lekker in je relatie veel ruzie's enzo

zijn er dingen die je doet waardoor je je beter voelt ofzo?

of gaat het weer over?
nee ik ben niet zwanger we hebben wel een kindje van anderhalf,

die gisteren geopereers is dus dat zit ook niet mee stap anar een psyc is wel weer heel groot vraag me af of er niet iets online te vindne is,
Ow, ik deed ook een aanname, sorry. Je nick kan natuurlijk al wat ouder zijn!

Weet je wat mij eng lijkt aan online-psychologie? Dat je een verkeerde treft. Volgens mij is het beroep psycholoog niet beschermd en kan iedereen zich zo noemen. Als ik het mis heb, word ik vast wel verbeterd. Ik zou zelf 'gewoon' via de huisarts een verwijzing vragen.

Wat houd je tegen? Je hoeft je echt niet te schamen. En ik weet, dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, maar als je er straks weer van opknapt, ben je er alleen maar blij mee, toch?!
quote:mom2be schreef op 05 juni 2008 @ 14:01:

nee ik ben niet zwanger we hebben wel een kindje van anderhalf,

die gisteren geopereers is dus dat zit ook niet mee stap anar een psyc is wel weer heel groot vraag me af of er niet iets online te vindne is,mom2be, ik denk dat je met on line informatie niet zoveel kunt tegen onverwerkte gevoelens en dat alleen een psycholoog (-loge) waar een klik mee is, je daarbij kan helpen. Verder weet ik dat erover praten erg belangrijk is. En als dat niet kan, opschrijven, in een dagboek. Sterkte!
He, waarom is de stap naar de psycholoog zo groot? Het zou erg kunnen helpen om te praten met een psycholoog, maar dan wel 1 waar het mee klikt.

Misschien even zoeken naar een andere? Kijk even op de site van mentaalbeter.nl.

Wees open met je partner over wat er door je heen gaat. Als je je afsluit, maak je het je partner heel moelijk. Probeer het te zien als een obstakel wat jullie samen kunnen overwinnen.

Sterkte.
Ik geef mezelf een schop onder m'n kont, kijk naar mijn aandeel en hoe ik dat kan veranderen, ga praten met m'n partner en zorg dat ik positief blijf.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Dan pakken we de trein en gaan we lekker een dagje ergens naartoe, lekker wat eten en drinken en 's avonds weer naar huis

Dan hebben we weer lol samen en zijn we ruzie vergeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven