Wat doen?

31-10-2020 20:12 105 berichten
.
anoniem_64c7f44b69238 wijzigde dit bericht op 14-01-2021 09:44
99.95% gewijzigd
TijdvoorTaart schreef:
01-11-2020 20:01
Of Jeroen van Koningsbrugge??
Ahh, de complotdenker.
Wat doet zo'n zangert eigenlijk de hele dag in coronatijd nu er niet opgetreden kan worden? Loopt dat bij moeder de vrouw niet in de kijker, dat gevoice-message en -facetime de hele dag? Vragen vragen
anoniem_399690 wijzigde dit bericht op 01-11-2020 20:09
3.59% gewijzigd
Maareh. Verbreek die relatie gewoon als je het niet meer leuk vindt?
Luci_Mster2 schreef:
01-11-2020 20:09
Weer een vraag?
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
Ja nee, tuurlijk niet.
Want dan is de hond sielug.
En is haar droom-huurhuis weg.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Luci_Mster2 schreef:
Nee joh, daar reageert ze niet op. Te confronterend denk ik.
Zeg nou wie het is!
Je kan de BN'er ook omkopen. Dat je jullie dingetje geheimhoudt in ruil voor een appartement en eventueel een hond...
JackyBee schreef:
01-11-2020 20:22
Zeg nou wie het is!
Dat gaat ze natuurlijk niet doen, want dan licht iemand die kerel zijn vrouw in.

Is het gedaan met verliefde berichtjes sturen en chatten.
Is dit nu later?
Wissewis schreef:
01-11-2020 20:24
Dat gaat ze natuurlijk niet doen, want dan licht iemand die kerel zijn vrouw in.

Is het gedaan met verliefde berichtjes sturen en chatten.
En als we beloven dat we onze mond houden? Iedereen?
JackyBee schreef:
01-11-2020 20:23
Je kan de BN'er ook omkopen. Dat je jullie dingetje geheimhoudt in ruil voor een appartement en eventueel een hond...
Je kan natuurlijk ook gewoon ordinair simpel zelf naar de pers stappen.
Dat je al maanden met X in bed ligt als zijn minnares.
Want dat hij niet los wil van zijn vrouw.

Laat je je nog wat fotograferen, leuk rondje Temptation Island met je volgende vriendje (of Love Island zonder partner), wat leuke foto-opdrachten, ... en je bent zo een halve beroemdheid in Nederland en krijgt allerlei dingen gratis :-).
Is dit nu later?
Wissewis schreef:
01-11-2020 20:26
Je kan natuurlijk ook gewoon ordinair simpel zelf naar de pers stappen.
Dat je al maanden met X in bed ligt als zijn minnares.
Want dat hij niet los wil van zijn vrouw.

Laat je je nog wat fotograferen, leuk rondje Temptation Island met je volgende vriendje (of Love Island zonder partner), wat leuke foto-opdrachten, ... en je bent zo een halve beroemdheid in Nederland en krijgt allerlei dingen gratis :-).
Ja! Ik vind TO daar ook wel een type voor op basis van haar OP.
Brings back memories :-D

relaties/afstand-nemen-van-een-bv/list_ ... s/246674/5

Een topic waarin (met heel veel mensen inmiddels op anoniem) op den duur alleen nog maar geprobeerd werd, om te raden om wie het ging,
Mumper schreef:
01-11-2020 03:23
Ohhhh ik word hier zo nieuwsgierig van he. Net zoals dat ene topic toen weten jullie nog? Over die TO die fantaseerde over een relatie met een tekenfilmfiguur maar per se niet wilde zeggen welke.
OHJA i remember
is het barry atsma? Zo ja; doen.
Karl_Marx schreef:
01-11-2020 20:44
Maakt die albums dan?
Karl_Marx schreef:
01-11-2020 20:44
Is het Pino? Of Peter Lusse? Of is Pino Peter Lusse?
De relatie waar je nu in zit, is een doodlopende weg. Anders had je niet die interesse gehad in een andere man. Maar jouw gevoel ligt ver vóór op jouw verstand. Je moet er dus nog achter komen.

Die man waarin jij geïnteresseerd bent, heeft al een relatie. Is niks, wordt niks. Die vrouw die nu bij hem zit, wordt ooit vervangen. en de volgende ook. Ik hoop voor je dat je dat huis in je eentje kunt blijven huren, en ik zou de hond houden. Dat laatste vooral.
Lotus5528 schreef:
01-11-2020 19:06
:HA:

Ik vind veel reacties wel héél vermakelijk! Ik ga natuurlijk niet zijn identiteit bekend maken. Maar het is wél een heel aantrekkelijke man uiteraard, vind ik;)

Het verbaast mij inderdaad ook dat hij zulke berichtjes 'durft' te sturen gezien hij mij niet kent. Ik kan er in principe van alles mee doen.
Natuurlijk ben ik te vertrouwen, maar van zijn kant ook best naïef. En voor mensen die twijfelen of ik wel met 'de echte' persoon praat; ja. Hij stuurt best vaak spraakberichtjes, bellen en facetimen regelmatig.
Volgens mij voel je je super gevleid. Je meldt dat het om een Bn'er gaat. Zelfs eentje die bezet is! En die zo'n enorm risico neemt en jou berichtjes durft te sturen.

Geloof me, je bent 1 van de velen, leuk tijdverdrijf.
Er was ook een keer een topic over Caesar Zuiderwijk. :facepalm:
Meid, hou de eer aan jezelf en zeg je BN’er vaarwel. Zoals al gezegd, jij bent kwetsbaar en dat weet hij. Gevleid door de aandacht van een bekend persoon. Daar maakt hij handig gebruik van...

Bedenk vooral: als hij zo makkelijk z’n vrouw bedriegt met iemand die hij niet kent... stel dat hij haar voor jou zou verlaten (wat al zeer onwaarschijnlijk is...), verwacht je dat hij jou dan wel trouw zou zijn? Echt, alleen al het feit dat hij daar zo makkelijk mee omgaat zou al voldoende moeten zijn om hier echt niet aan te willen beginnen. En dat is nog maar het eerste argument...

En alleen bij elkaar blijven omdat het niet anders kan... is wel een bijzonder slechte basis voor een relatie. Daar zou ik eerst maar eens hard aan gaan werken. Uitvinden of er nog toekomst voor jullie samen is en anders heel hard op zoek gaan naar alternatieven. Maar blijf vooral eerlijk naar hem want op deze manier wordt het er allemaal niet beter op...
Mumper schreef:
01-11-2020 21:29
:sherlock:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Luci_Mster2 schreef:
01-11-2020 20:08
Ahh, de complotdenker.
Ik of van Koningsbrugge?
Ik heb gewoon gegoogled op welke BN ers tussen 1971 en 1973 geboren zijn
Mumper schreef:
01-11-2020 21:29
De horror.

https://www.youtube.com/watch?v=tL05TScLt9A
TijdvoorTaart schreef:
02-11-2020 07:44
Ik of van Koningsbrugge?
Ik heb gewoon gegoogled op welke BN ers tussen 1971 en 1973 geboren zijn
Hij natuurlijk. Die is knetter. :-D :-D :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven