Wat ga jij vandaag doen?

22-09-2009 17:02 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuwsgierig: wat zijn jouw plannen vandaag (of wat heb je vandaag gedaan?)
Waarom staat dit op de relatiepijler?
Zelf heb ik vandaag gewerkt van 9 tot 12 uur.

Daarna heb ik mijn appartement opgeruimd, de afwas gedaan en boodschappen gehaald. Toen ben ik wat gaan surfen (viva forum, hyves, mail, tvgids) en ik heb ook de tv aan staan (oprah gekeken..). Beetje saai dus.

Voor vanavond heb ik nog geen echte plannen. Mijn vriend komt zo thuis en dan gaan we koken, eten en waarschijnlijk komt dan een vriend van ons langs. Beetje kletsen en tv kijken denk ik..

Jullie?
Ik wist niet goed waar ik dit topic zou plaatsen.. het zijn meestal sociale aangelegenheden dus vandaar mijn idee: relatiepijler.
Aha ok, ik ben ook aan het werk vandaag. Hopelijk ben ik rond 22.30uur thuis en dan drink ik een kopje thee en kijk ik wat tv en kruip in m'n bedje in. *gaap*

Komend weekend naar Parijs dus wel leuk vooruitzicht!!!
Dit topic kan toch beter bij overige staan of niet soms?
Okay dan,vandaag op 2 sollicitatiegesprekken geweest,1 uur gesteppt,ga zo douchen en vanavond spagetti en solliciteren,opzich niet veel bijzonders!
quote:Geraldine schreef op 22 september 2009 @ 17:09:

Dit topic kan toch beter bij overige staan of niet soms?

Dat geneuzel waar een topic wel of niet zou moeten staan...Als een Angel dit ziet en ook vindt, dan wordt het vanzelf wel verplaatst.

Ik heb vandaag een hele luie dag gehad, met veel lezen en wasjes draaien, wat eigenlijk heel erg is gezien het mooie zonnige weer. Zometeen nog maar een kopje thee met een stukje chocolade .
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest met blaasontstekingsklachten. Daarna even de stad in, nieuwe kleren gekocht voor de komende herfst. En boodschappen gedaan.

Vanmiddag huis gepoetst en gekookt. Zometeen met de hond op pad, en daarna de paarden verzorgen.
Gewerkt: veel gepraat, veel gereden, zeldzaam inproductieve dag Straks lekker naar huis eten, en dan de was

Zo geen zin in, maar ja, elke dag iets uit de wasmand trekken en dan strijken is ook niet handig. En dan:

voor mezelf Morgen weer een kans
Het huishouden, eten gekookt en straks naar naailes.
Vandaag: hond 4x uitgelaten , 3 wassen gedraaid, bed verschoond, trappenhuis schoongemaakt, bij zusje geweest, bij mijn oude werk geweest 2 kussens ophalen die een bewoonster voor mij gemaakt heeft.

Gekookt , gegeten en ga straks naar puppycursus met de hond.
quote:lovelymissj schreef op 22 september 2009 @ 17:35:

en straks naar naailes.Bij wie, wat of waar volg je dat?
quote:paloma schreef op 22 september 2009 @ 17:40:

[...]

Bij wie, wat of waar volg je dat?Bij ons in het dorpshuis, met mn moeder lekker kneutig maar heel gezellig.
quote:paloma schreef op 22 september 2009 @ 17:15:

[...]

Dat geneuzel waar een topic wel of niet zou moeten staan...Als een Angel dit ziet en ook vindt, dan wordt het vanzelf wel verplaatst.

Ik heb vandaag een hele luie dag gehad, met veel lezen en wasjes draaien, wat eigenlijk heel erg is gezien het mooie zonnige weer. Zometeen nog maar een kopje thee met een stukje chocolade .Maar een relatieprobleem plaats je toch ook niet bij lijf of bij eten?En verder bedoelde ik het helemaal niet lullig of onvriendelijk.Ik vroeg me dat alleen maar af en niet meer dan dat.
quote:Geraldine schreef op 22 september 2009 @ 17:57:

[...]

Maar een relatieprobleem plaats je toch ook niet bij lijf of bij eten?En verder bedoelde ik het helemaal niet lullig of onvriendelijk.Ik vroeg me dat alleen maar af en niet meer dan dat.Wel als de relatie je lichamelijk ziek maakt of dat je 's nachts de ijskast leeg plundert . Ik heb het je vergeven omdat je daarna antwoord op TO's vraag gaf .
Gesport helaas alleen want vriendin had zich verslapen, 1 uurtje op school geweest, opgeruimd, boodschappen gedaan en zometeen nog ff een wasje draaien en afwassen. Oh en ik heb ook nog voor mezelf gekookt. Pfff lekker huishoudelijk allemaal vandaag.
Wat doen er veel mensen wasjes op maandag
Het is dinsdag
ohja
Wat doen er veel mensen wasjes op dinsdag
quote:paloma schreef op 22 september 2009 @ 18:08:

[...]

Wel als de relatie je lichamelijk ziek maakt of dat je 's nachts de ijskast leeg plundert . Ik heb het je vergeven omdat je daarna antwoord op TO's vraag gaf .Jahaa,maar dat is iets anders hoor...Verder ben ik ondanks mijn imperfecties een goed mens ha ha...mijn smilies doen het helaas niet daarom doe ik het zo.
Vanavond houden we het ook simpel.We kijken zo meteen puberruil.Is toch altijd grappig.
quote:Geraldine schreef op 22 september 2009 @ 20:59:

[...]

...Verder ben ik ondanks mijn imperfecties een goed mens ha ha...mijn smilies doen het helaas niet daarom doe ik het zo.Dat weet ik en mijn reactie was een beetje te . Bij mij doen de smilies het ook niet maar als je ze wel kunt zien, dan kun je de code die er onder staat kopiëren en plakken.
Knuf terug meid!Ik ga nu tv kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven