Wat geven jullie je geliefde voor Valentijn?

08-02-2019 19:12 270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat jullie gekocht hebben :)

TO trapt af.

Hugo Boss riem, zijden stropdas en een geurtje Dior Sauvage.
Alle reacties Link kopieren
Vixxen schreef:
14-02-2019 16:37
O ik zou JUIST zo'n heel lelijk kitscherig hartkussen kopen!
Ik heb een kitscherig taartje gekocht. Vriend bleek een maaltijd bereid te hebben, dat was de verrassing, iets wat hij normaal ook doet. In eerste instantie vond ik het flauw, maar achteraf vind ik het wel een bak dat ik me heb laten bewegen tot het kopen van een Valentijnstaart. Mijn kinderen (twintigers) zijn principieel tegen Valentijn en gaan mij waarschijnlijk hartelijk uitlachen en terecht. 😁
Ik had gelijk met mijn voorspelling. Een bos rozen. Lief ;-)
Ik ben sinds 3 jaar weduwe en ik ben nog lang niet over het verdriet van mijn man heen. Ik ben ook niet toe aan een nieuwe relatie. Vandaag stond er een bloemist aan de deur met een mooi boeket zonder afzender. Ik wist niet wat ik met die bloemen aan moest. Ik werd er niet blij van. Ik ben gek op bloemen en koop ze zelf ook elke week maar deze bloemen gaven mij een rotgevoel. Ik heb ze dus weg gegooid bij het GFT.
Sunshine585 schreef:
14-02-2019 20:35
Ik heb een kitscherig taartje gekocht. Vriend bleek een maaltijd bereid te hebben, dat was de verrassing, iets wat hij normaal ook doet. In eerste instantie vond ik het flauw, maar achteraf vind ik het wel een bak dat ik me heb laten bewegen tot het kopen van een Valentijnstaart. Mijn kinderen (twintigers) zijn principieel tegen Valentijn en gaan mij waarschijnlijk hartelijk uitlachen en terecht. 😁

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Een lief doosje I Love You chocola
en een kaart waar ik iets liefs in schrijf.
Andersom ook zoiets (toen hij erachter kwam dat ik iets had gehaald hahaha)
Blondie456 schreef:
14-02-2019 20:46
Ik ben sinds 3 jaar weduwe en ik ben nog lang niet over het verdriet van mijn man heen. Ik ben ook niet toe aan een nieuwe relatie. Vandaag stond er een bloemist aan de deur met een mooi boeket zonder afzender. Ik wist niet wat ik met die bloemen aan moest. Ik werd er niet blij van. Ik ben gek op bloemen en koop ze zelf ook elke week maar deze bloemen gaven mij een rotgevoel. Ik heb ze dus weg gegooid bij het GFT.
:hug:

Weet je zeker dat ze niet van je zoon waren?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Blondie :hug:

Ik appte vriend vanmiddag of hij zin had in onze gezamenlijke hobby vanavond, maar kreeg een nogal lauw antwoord terug. Toen ik later aan de telefoon vroeg of hij er wel zin in had, zei hij: "Ja, maar ik herinnerde me opeens dat het Valentijnsdag was, en misschien wil je daar wel iets voor doen in plaats van *hobby*. Maar het hoeft niet." Dus zijn we naar hobby gegaan. ;-D
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Niks. Ik ben niet eens thuis. Sterker nog, ik slaap bij zn beste vriend vannacht (op de logeerkamer en wegens puur praktische redenen)
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
14-02-2019 20:46
Ik ben sinds 3 jaar weduwe en ik ben nog lang niet over het verdriet van mijn man heen. Ik ben ook niet toe aan een nieuwe relatie. Vandaag stond er een bloemist aan de deur met een mooi boeket zonder afzender. Ik wist niet wat ik met die bloemen aan moest. Ik werd er niet blij van. Ik ben gek op bloemen en koop ze zelf ook elke week maar deze bloemen gaven mij een rotgevoel. Ik heb ze dus weg gegooid bij het GFT.
Kunnen toch ook van een lieve vriendin of familielid komen die je een hart onder de riem wilde steken?
Man is trouwens gaan sporten, haha :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Oh... is het de veertiende? Niets.
Hij ook niet voor mij.

Ik denk dat het nu over is want we voldoen niet aan het Valentijns beeld. Gelukkig geven we er allebei geen moer om dus er is nog wel een sprankje hoop voor ons.

Wel fijn dat er zoveel blije mensen hier schrijven, dat maakt het een leuk topic!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jawbreakers gekregen van man ❤️
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
08-02-2019 19:36
Die van mij krijgt een vers - met liefde - geperst glaasje Jus d'orange, zoals iedere ochtend.
Dat is lief :heart:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 21:17
Ik zal maar niet opnoemen wat ik krijg voor Valentijn van vriend.
Wat?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
09-02-2019 12:12
Een klap op zijn kont kan hij krijgen!
Dat in combinatie met de lingerie posts van anderen geeft mij een beeld bij die vast niet klopt maar:
:HA:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
14-02-2019 23:14
Dat in combinatie met de lingerie posts van anderen geeft mij een beeld bij die vast niet klopt maar:
:HA:
Hm, ik zou er bijna inspiratie van krijgen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ladida schreef:
14-02-2019 16:52
Dank je wel! Dat plezier gaat zeker lukken ;-D ;-D

Ik weet ook dat Valentijnsdag binnen de meeste relaties niets voorstelt en dat het nergens op slaat dat ik me dan een beetje sneu voel, maar het is nou eenmaal wel zo :$

Ik vind mezelf niet zielig om het feit dat ik geen relatie heb gelukkig!

Van Valentijnsdag is zo n erge zoetsappige dag gemaakt dat het bijna hetzelfde gevoel als kerst mee krijgt

* insert Robbert ten Brink voice "Want niemand mag met Kerst/Valentijn allen zijn"*

:rolling: :rolling: :rolling:
Gooi je tv het raam uit, dan worden die onzindingen je niet meer opgedrongen en laat je jezelf geen vervelend gevoel aanpraten. Echt waar hoor, geen tv doet ontzettend veel voor je psychische toestand, je bent niet meer uren per dag aan het kijken naar hoe dingen zouden horen te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nou, wel verdomme, mijn lingerie avondje is in de soep gelopen. Mijn lief zat met diarree op het toilet en na dat knetterende orkest terwijl ik nog aan mijn met liefde klaargemaakte diner zat (waar ik best wat tijd en moeite in had gestoken) hadden we er allebei geen zin meer in en hebben we serie gekeken in bed.

Maar de liefde is groot, ik heb hem netjes sterkte geappt en verzocht de wc deur dicht te doen voor het geluid :lol:
Rosalind schreef:
14-02-2019 21:40
:hug:

Weet je zeker dat ze niet van je zoon waren?
Nee, hij was thuis toen ze bezorgd werden. Ik heb wel een vermoeden van wie ze kunnen zijn maar dat weet ik niet zeker.
girasole3 schreef:
14-02-2019 22:40
Kunnen toch ook van een lieve vriendin of familielid komen die je een hart onder de riem wilde steken?
Nee, ik ken mijn vrienden en familie zo goed dat ik weet dat ze dat niet zullen doen zonder kaartje. Ik bevind me ook onder mensen die valentijnsdag commerciele onzin vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven