Wat geven jullie je geliefde voor Valentijn?

08-02-2019 19:12 270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd wat jullie gekocht hebben :)

TO trapt af.

Hugo Boss riem, zijden stropdas en een geurtje Dior Sauvage.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd wel lief om met de trein te reizen op Valentijnsdag. Allemaal meisjes en vrouwen met rozen in hun handen. Omaatje tegenover mij verleden jaar, ook met een roos. Ze keek er zo trots bij. Achja. Sommige mensen (zoals ik) zijn dol op feestdagen. Iets romantisch plannen, een kaartje, chocola. Ik kan het wel waarderen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Weddingpresent schreef:
08-02-2019 21:30
Dior sauvage is trouwens echt een hemels geurtje. Als mijne niet zoveel geuren had, had ik deze allang een keer gekocht voor hem
Mijn vriend heeft dat geurtje nog niet, gelukkig. Hij is heerlijk het is echt een lekker geurtje, ik word er echt geil van ;-D :shame:
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 21:32
Wauw heel erg mooi. Ik hou van lingerie :heart:.
Daarna kwam ik bij de h&m en hadden ze echt heel veel sale en heb ik twee mooie bhs gekocht voor 8 euro en drie bijpassende slips voor 10.
Nou weddingpresent en dmm hebben elkaar gevonden zie ik , fijne dialoog verder ..
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 21:36
Mijn vriend heeft dat geurtje nog niet, gelukkig. Hij is heerlijk het is echt een lekker geurtje, ik word er echt geil van ;-D :shame:
Zoals mevrouw Markle zei toen ze haar benen spreidde voor een Britse prins terwijl ze nog niet eens officieel gescheiden was van haar eigen man.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
08-02-2019 21:38
Zoals mevrouw Markle zei toen ze haar benen spreidde voor een Britse prins terwijl ze nog niet eens officieel gescheiden was van haar eigen man.
Het is toch allemaal wat tegenwoordig.
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 21:24
Heb ik een gevoelige snaar geraakt ofso? Wat een afgunst en jaloezie. Omdat je elkaar cadeaus geeft, is je relatie niet ok en dat soort shit.
Loep jezelf eens even voor de lol. Jij bent kennelijk niet goed genoeg voor jouw vriend zoals jij bent. Jij moet of wil voor hem veranderen. Als 3 sprake is van echte liefde, dan ben je goed zoals je bent voor de ander. Dan hoef je niet te veranderen.

Ik hoef mijn man geen mooie dure spullen te geven om mijn liefde kenbaar te maken. Hij ook niet. We waarderen elkaar, we houden van elkaar zoals we zijn. Dat is liefde, mooie spullen geven is geen liefde. Dat is liefde willen kopen of afdwingen.
Alle reacties Link kopieren
Weddingpresent schreef:
08-02-2019 21:38
Daarna kwam ik bij de h&m en hadden ze echt heel veel sale en heb ik twee mooie bhs gekocht voor 8 euro en drie bijpassende slips voor 10.
Ik heb ook bij de h&m een mooie bh gescoord. Ik zoek een bijpassende robe, ik heb al een mooie bijpassende string en hakken, mooie bijpassende fel rode lippenstift op mijn lippen verry sexy.

https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0529008045.html
Pejeka, als je op de man wilt spelen, doe dat dan bij mij. Deze TO is daar echt te lief voor.
Je bent een beetje gemeen vandaag. Is daar een speciale reden voor? Ik vind je mopperiger dan anders en die sneren naar Meghan Markle zijn ook raar in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
08-02-2019 21:38
Zoals mevrouw Markle zei toen ze haar benen spreidde voor een Britse prins terwijl ze nog niet eens officieel gescheiden was van haar eigen man.

Ik had hetzelfde gedaan. Nu nog.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
08-02-2019 21:46
Pejeka, als je op de man wilt spelen, doe dat dan bij mij. Deze TO is daar echt te lief voor.
Je bent een beetje gemeen vandaag. Is daar een speciale reden voor? Ik vind je mopperiger dan anders en die sneren naar Meghan Markle zijn ook raar in dit topic.
Jij bent ook té lief hoor. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
08-02-2019 21:46
Pejeka, als je op de man wilt spelen, doe dat dan bij mij. Deze TO is daar echt te lief voor.
Je bent een beetje gemeen vandaag. Is daar een speciale reden voor? Ik vind je mopperiger dan anders en die sneren naar Meghan Markle zijn ook raar in dit topic.

Ongesteld.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
08-02-2019 21:52
Ongesteld.
Pejeka is een (oude) man. Dus dat zou knap zijn :-D
Sjulia schreef:
08-02-2019 21:55
Pejeka is een (oude) man. Dus dat zou knap zijn :-D
No shit Sherlock. :proud: :devil:
Een haribo-hartje en een kaartje over de post. Het gaat vooral om het gebaar.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
08-02-2019 21:55
Pejeka is een (oude) man. Dus dat zou knap zijn :-D

Daarom :P
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel @weddingpresent ik ben nu helemaal in de mood.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Paulapaula schreef:
08-02-2019 19:19
Een nieuwe stofzuiger
Ik heb ook een nieuwe stofzuiger gekregen 🤣
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 21:44
Ik heb ook bij de h&m een mooie bh gescoord. Ik zoek een bijpassende robe, ik heb al een mooie bijpassende string en hakken, mooie bijpassende fel rode lippenstift op mijn lippen verry sexy.
Tip: als je het Engels niet beheerst, schrijf dan gewoon in het Nederlands...

On topic: ik zou heeeel hard lachen als ik een cadeau van mijn man zou krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Niks.
drackie wijzigde dit bericht op 09-02-2019 01:54
86.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zag een leuk idee met een kaart in chocolade en dat zodra hij de chocolade open breekt de kaart eruit komt met een leuke tekst dus dat ga ik voor hem maken met zijn favoriete chocola en zijn favoriete m&m’s. Ik geef dit trouwens morgen al aan hem want we doen niets met Valentijn.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
08-02-2019 19:22
Vieren jullie de dag van de liefde niet? Dat had ik niet verwacht.
Wat een inhoudsloze nietszeggende statusmeuk geef jij om die liefde te 'vieren'.
Of moet dit doorgaan voor verlate zoenoffers?
Alle reacties Link kopieren
Echte liefde koop je niet. En elkaar wat extra liefde geven doe je toch niet door dure cadeaus?
Wij doen er niet aan maar heel soms heeft één van ons wel een kleine verrassing op valentijnsdag (een kaartje of een speciaal toetje ofzo).

Onze dochter vindt het leuk om hartjes te knippen voor iedereen die ze lief vindt sinds een klasgenootje deze week vertelde dat het bijna hartjesdag is. Dat vind ik dan wel weer leuk om te zien.
Alle reacties Link kopieren
Wij zeggen •gelukkige Valentijnsdag• tegen elkaar en geven mekaar een smakkerd.
Terwijl ik dit tegen mijn man zeg vult hij aan: Ja alleen als we het niet vergeten! :-D :rofl:
Alle reacties Link kopieren
die sneren naar Meghan Markle zijn ook raar in dit topic.
Idd, alsof de real duchess de tijd voor heeft
Om het te lezen.
Het personeel van de Britse Royals hebben hun handen vol aan om de andere baggeraars aan reacties te screenen/verwijderen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven