“Wat ik nu toch heb gehoord...”

31-03-2021 16:19 1415 berichten
Naar aanleiding van het au-pair topic over echtgenoten die met de au-pair een baby maken.

Wat is het ergste verhaal dat je hebt gehoord in de categorie ‘wat ik nu toch heb gehoord....’?

Dus: werd de bruid op haar bruiloft betrapt met de beste vriend van de gom, etc. Verhalen die de Privé nog niet uit hun duim zou kunnen zuigen omdat het té ongeloofwaardig is.

Ik ben benieuwd :biggrin:
lemoos2 schreef:
15-04-2021 17:01
Misschien ging ik daar de fout in, ik vergeleek de pijn met bevallingspijn :-). Ik heb nooit buikweeën gehad alleen rugweeën. Het voelde ook alsof het hele interieur ieder moment naar buiten zou komen zeg maar. En daar zat ik te sissen en puffen door mijn tanden heen. Enige wat echt anders was: het zweet dat mij letterlijk uitbrak. Sorry voor de grafische omschrijving.
Gelukkig is het me zelf tot nu toe bespaard gebleven. Vriendin van mij heeft het ooit gehad en is toen naar het gebouw waar ik werkte gestrompeld. Onderweg belde ze me; het enige wat ze zei was ‘help me, help me’. Ze lag echt zwetend, bibberend en kermend op de grond. Totaal hyperventilerend van de pijn. Man, wat heb ik me een zorgen gemaakt terwijl we op de ambulance aan het wachten waren o_o
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
13-04-2021 11:37
Het zal niet zo vaak meer voorkomen maar die verhalen over vrouwen die terwijl ze aan het bevallen zijn ter plekke het blijde nieuws krijgen dat het een tweeling betreft o_o
Dat lijkt me niet fijn, je stelt je in op één baby en dan krijg je op het moment suprême er twee!
Das mij bijna overkomen. Maar 4 dagen voor de bevalling kwamen ze er nog net op tijd achter dat ik zwanger was van een tweeling
Iemand die een week voor de bruiloft erachter kwam dat aanstaande al getrouwd was in het buitenland.

Behoorlijk gelovig stel waarvan de man lesgaf op een middelbare school en via dj werk jonge leerlingen (jongens) liet meehelpen die daarna bij hem thuis bleven slapen. Daar gebeurde het een en ander. Was een populaire leraar. Is uiteindelijk een paar jaar de bak ingedraaid.

Voor die vrouw vond ik het indertijd heel triest (naast die jongens uiteraard) maar ze zijn nog steeds bij elkaar... Wel verhuisd.
Alle reacties Link kopieren
Samenwonend stel gingen trouwen en pakte met een groot feest uit. Zij was onderwijzeres van basisschool, dus de kinderen wachtte het stel met toeters en bellen op bij het stadhuis. Het was het huwelijk van het jaar. Aangezien ze alles al hadden vroegen ze als cadeautip geld voor een nieuw bed. Een maand later vond ze bij onverwachte thuiskomst haar man met haar zus in dat nieuwe bed. Einde oefening.
vivapimpelmees schreef:
15-04-2021 20:58
Das mij bijna overkomen. Maar 4 dagen voor de bevalling kwamen ze er nog net op tijd achter dat ik zwanger was van een tweeling
Echt bizar. Hoe kan dat?
Edit: Ik bedoel, dat is niet 100 jaar geleden, toch?
Hetvrijewoord schreef:
15-04-2021 20:59
Iemand die een week voor de bruiloft erachter kwam dat aanstaande al getrouwd was in het buitenland.

Behoorlijk gelovig stel waarvan de man lesgaf op een middelbare school en via dj werk jonge leerlingen (jongens) liet meehelpen die daarna bij hem thuis bleven slapen. Daar gebeurde het een en ander. Was een populaire leraar. Is uiteindelijk een paar jaar de bak ingedraaid.

Voor die vrouw vond ik het indertijd heel triest (naast die jongens uiteraard) maar ze zijn nog steeds bij elkaar... Wel verhuisd.
Is dit in het nieuws geweest toevallig? Komt mij heel erg bekend voor dit verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Een vage kennis kwam er achter met 8 maanden. Ze had zelfs best wel wat ondergewicht , en ik meen het, echt amper een buikje. Alsof ze een beetje te veel gegeten had. Ze dacht zelf ook dat ze "gewoon" last had van haar darmen. Voelde het zelfs niet eens schoppen of bewegen. Ze was totaal in paniek. Uiteindelijk wel goed gekomen natuurlijk, maar ze kon er natuurlijk niet van genieten. Alles op het laatst nog moeten regelen, en zich mentaal voor moeten bereiden op het moederschap.
Sci-fi_lullaby schreef:
18-04-2021 06:28
Is dit in het nieuws geweest toevallig? Komt mij heel erg bekend voor dit verhaal.

Ja is in het landelijke nieuws geweest.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
17-04-2021 18:42
Echt bizar. Hoe kan dat?
Edit: Ik bedoel, dat is niet 100 jaar geleden, toch?
20 jaar geleden. Dus nog voor de standaard echo's.
vivapimpelmees schreef:
18-04-2021 15:59
20 jaar geleden. Dus nog voor de standaard echo's.
20 jaar geleden kreeg ik ook een kind. Toen werd 1x een echo gemaakt bij 20 weken. Bij jou niet of was de tweede verstopt?
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn bijna 21. Een paar maanden later werd dat inderdaad ingevoerd. Ik kreeg mijn eerste echo bij een controle bij 39.3 omdat er geen harttoon gevonden kon worden.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
15-04-2021 20:48
Geen idee hoe een buitenbaarmoederlijke zwangerschap voelt. Gelukkig. Of buikweeën. Ik ken alleen het gevoel van messen in mijn rug en spanningen alsof mijn rug wordt gebroken.

Ja ik denk dat er vast wel mensen zijn geweest waarbij het een ander naar voren is gekomen.

Doet mij weer denken aan een voormalige buurvrouw. Buurman (gescheiden, al twee kinderen in co-ouderschap) had haar verteld dat de twee kinderen ‘na een heel gedoe’ waren verwekt. En dat meer kinderen er eigenlijk niet inzaten. Buuv dolverliefd maakte dat niets uit. Na drie jaar gaat het toch kriebelen maar buurman wil niet meewerken aan onderzoeken. Nog een jaar later: surprise! Het was toch gelukt, de buuv was zwanger.

En toen kwam uit dat de buurman niet verminderd vruchtbaar was (noch zijn ex-vrouw) maar dat hij zich na de tweede heeft laten steriliseren. Oeps.
Buurman heeft het ook wel ernaar gemaakt door niet te vertellen dat hij gesteriliseerd was.
(als het verhaal helemaal klopt)
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Alle reacties Link kopieren
In de Libelle of Margriet stond een keer een verhaal van een stel. Na twee kinderen vond man het wel genoeg, maar vrouw niet. Zij raakte 'per ongeluk' zwanger van nummer 3. Man over de zeik en ging zich direct laten steriliseren. Na 3 maanden moest hij een controlemonster inleveren, maar er ging iets mis met het potje en man had geen zin om een nieuw potje in te leveren. Dat ging een tijdje goed, maar toen bleek de vrouw weer zwanger te zijn en ze was ook al een tijdje op weg. Bij de echo bleek het om een tweeling te gaan. De titel van het artikel was iets van. Na twee kinderen vonden we het wel genoeg, maar het werden er vijf.
Alle reacties Link kopieren
Een collega van vroeger wilde graag een derde kind, man niet. Ze deden aan periodieke onthouding (vruchtbare periode bijhouden) en collega heeft een paar maanden ‘per ongeluk’ verkeerd geteld. Oeps, zwanger.
Zo’n kansloos verhaal vond ik dit. Ze vertelde het ook alsof het iets heel grappigs was.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij dan af of zo'n vrouw ook eerlijk aangeeft echt een derde te willen of dat ze zeggen; jaaa... 2 is goed, en stiekem voor die derde gaan.

Ik zou het vertrouwen in mijn partner echt wel kwijt zijn. Maar onthouding in de vruchtbare perioden? Ga dan gewoon veilig voor condooms.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
19-04-2021 09:59
Ik vraag mij dan af of zo'n vrouw ook eerlijk aangeeft echt een derde te willen of dat ze zeggen; jaaa... 2 is goed, en stiekem voor die derde gaan.

Ik zou het vertrouwen in mijn partner echt wel kwijt zijn. Maar onthouding in de vruchtbare perioden? Ga dan gewoon veilig voor condooms.
Als je echt echt echt geen kinderen meer wilt is dat inderdaad niet zo'n slimme methode nee.
--------

Mijn neef had vroeger een vriendin en op een gegeven moment had hij het uitgemaakt. Zij wilde hem zo ontzettend graag terug, alles er aan gedaan en ja hoor, ze gingen het weer proberen. Wat denk je? Zomaar ineens zwanger natuurlijk. Had ze met opzet de pil niet geslikt omdat ze wel wist dat hij dan niet meer 'zomaar' weg zou gaan. Ze zijn getrouwd toen ze zwanger was, later kwam er nog een kind, maar uiteindelijk toch gescheiden. Uitstel van executie.
Alle reacties Link kopieren
Een kennis van mij ging trouwen terwijl ze elkaar nog helemaal niet goed kenden, echt maar een paar maanden. Na het huwelijk bleek de andere partij een enorme schuld te hebben, leuke verrassing om je huwelijk mee te beginnen.

Iets anders... heel erg droevig. In de plaats waar ik woon is toen ik zelf nog heel jong was een kindje misbruikt en omgebracht. Dit kwam toen ook op Opsporing verzocht. De dader hebben ze nooit kunnen vinden.

Op een gegeven moment, echt vele jaren later, werd er een dna onderzoek gedaan voor iets compleet anders. Hierdoor werd de verdachte van eerder genoemde zaak opgespoord en aangehouden.

Deze verdachte bleek keurig getrouwd en zelf kinderen te hebben in dezelfde leeftijd als het slachtoffertje. De verdachte heeft zich daarna van het leven beroofd. Een goede vriendin kende de verdachte persoonlijk, als kind dus, hij bleek dus ook met kinderen te hebben gewerkt. Heel erg schokkend. Het verhaal van het kindje is me altijd bij gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Oud klasgenootje uit zwaar gereformeerd gezin mocht niet net als mijn vrienden en ik naar het “goddeloze” Mallorca. Want wat daar allemaal wel niet kon gebeuren...Nee , ze mocht wel op een keurig christelijk zomerkamp ergens in de Biblebeld. Ik kwam na 10 dagen vermoeid maar met heerlijke herinneringen thuis....zij kwam zwanger thuis.
chineesje2000 schreef:
19-04-2021 10:16
Oud klasgenootje uit zwaar gereformeerd gezin mocht niet net als mijn vrienden en ik naar het “goddeloze” Mallorca. Want wat daar allemaal wel niet kon gebeuren...Nee , ze mocht wel op een keurig christelijk zomerkamp ergens in de Biblebeld. Ik kwam na 10 dagen vermoeid maar met heerlijke herinneringen thuis....zij kwam zwanger thuis.
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
18-04-2021 16:10
Ze zijn bijna 21. Een paar maanden later werd dat inderdaad ingevoerd. Ik kreeg mijn eerste echo bij een controle bij 39.3 omdat er geen harttoon gevonden kon worden.
Mijn dochter is bijna 26 en bij haar zijn er verschillende echo's gemaakt hoor..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
chineesje2000 schreef:
19-04-2021 10:16
Oud klasgenootje uit zwaar gereformeerd gezin mocht niet net als mijn vrienden en ik naar het “goddeloze” Mallorca. Want wat daar allemaal wel niet kon gebeuren...Nee , ze mocht wel op een keurig christelijk zomerkamp ergens in de Biblebeld. Ik kwam na 10 dagen vermoeid maar met heerlijke herinneringen thuis....zij kwam zwanger thuis.

Doet mij denken aan...

Een Marokkaanse vriendin van mij die vroeger graag strakke broeken droeg en d'r lange haren los. Er woonde nog een andere Marokkaanse familie bij ons in de straat, en de "bezorgde broer" van die andere familie ging naar de broer van mij vriendin om te zeggen dat de kleding van mijn vriendin niet gepast was. Inmiddels is mijn vriendin, een keurig nette huisvrouw en het zusje van de "bezorgde broer" zit in de prostitutie.
Alle reacties Link kopieren
docotrandus schreef:
18-04-2021 19:15
Buurman heeft het ook wel ernaar gemaakt door niet te vertellen dat hij gesteriliseerd was.
(als het verhaal helemaal klopt)
Oh doet mij opeens weer denken aan een kennis van mij die klaagde dat ze zo graag zwanger wilde worden, maar al heel lang aan het proberen was en het maar niet lukte. Iedereen leefde maanden met haar mee, tips voor ongewild kinderloos, ook een andere kennis die haar ervaring deelde over medische trajecten. Echt, heel veel aandacht en medeleven kreeg kennis.
Tot ze bekende.... dat ze nog aan de pil was!
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
19-04-2021 10:30
Doet mij denken aan...

Een Marokkaanse vriendin van mij die vroeger graag strakke broeken droeg en d'r lange haren los. Er woonde nog een andere Marokkaanse familie bij ons in de straat, en de "bezorgde broer" van die andere familie ging naar de broer van mij vriendin om te zeggen dat de kleding van mijn vriendin niet gepast was. Inmiddels is mijn vriendin, een keurig nette huisvrouw en het zusje van de "bezorgde broer" zit in de prostitutie.
Oei....
Doreia* schreef:
19-04-2021 10:30
Oh doet mij opeens weer denken aan een kennis van mij die klaagde dat ze zo graag zwanger wilde worden, maar al heel lang aan het proberen was en het maar niet lukte. Iedereen leefde maanden met haar mee, tips voor ongewild kinderloos, ook een andere kennis die haar ervaring deelde over medische trajecten. Echt, heel veel aandacht en medeleven kreeg kennis.
Tot ze bekende.... dat ze nog aan de pil was!
Maar.... waarom in godsnaam?? :-|
Alle reacties Link kopieren
chineesje2000 schreef:
19-04-2021 10:16
Oud klasgenootje uit zwaar gereformeerd gezin mocht niet net als mijn vrienden en ik naar het “goddeloze” Mallorca. Want wat daar allemaal wel niet kon gebeuren...Nee , ze mocht wel op een keurig christelijk zomerkamp ergens in de Biblebeld. Ik kwam na 10 dagen vermoeid maar met heerlijke herinneringen thuis....zij kwam zwanger thuis.
:rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven