Wat is belangrijker

11-09-2010 17:55 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn voetbalclub of zijn zoon...?

Morgen heeft mijn zoon zijn eerste jaaropening op school,en alle ouders en kinderen zijn van harte welkom vanaf de middag.

Maar morgen moet ook het clubbie voetballen op tv..

Ik vind dat hij mee moet gaan,ook zoon vind het leuk als hij wel mee gaat,hij daartegen vind het onzin want ach die school kennen we toch (van dochter vorig jaar) en daarbij club moet voetballen.

Ik zeg als club niet hoefde te voetballen was je dan mee gegaan...?

Ja wss wel,dus ik ben niet gek,hij vind voetbal belangrijker. Dat denk je dan al snel,toch.?

Ik weet dat zo'n bijeenkomst saai kan zijn maar ik ga voor mijn zoon,alles is nieuw voor hem en spannend....

Wat moet je daar nou mee,kan me er zo over opwinden...pfff

Ik heb ook wel eens geen zin in iets maar om een ander daar nou blij mee te maken..

Weet niet wat ik hiermee wil maar moest het ff kwijt...

Lees straks de reactie's wel ga eerst lekker uit eten...
Hoe oud is je zoon? Want voor een basisschool vind ik dat de pa absoluut mee moet. Maar is het een HBO dan snap ik als ie vindt dat ie ook wel thuis kan blijven.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vind je man het wel belangrijk dat er een ouder gaat?

Zoja, waarom ben jij dat?

Wat nou als jij ook wat anders had?
@ Spijker zoon is 12 en zit nu voor het eerst op de middelbare.

Juist dan vind ik het belangrijker als de basisschool.

@Liselore hij vind het allemaal maar onzin zegt hij. En als ik wat anders had was hij ook niet gegaan
ik vind jouw man een egoist.
Ja ik ken het verschijnsel..

Neem aan dat voetbal altijd al voorrang heeft gehad in jullie gezinsleven? Is niet ineens uit de lucht komen vallen denk ik..
Jammer dat die man zo vanuit zichzelf redeneert "die school kennen we toch al" Voor je zoon is het nieuw en het zou mooi zijn als je man meeging.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ik vind dat je zoon voor gaat, maar goed, dat is dan mijn mening.
onzin? hij vind wat jullie zoon doet onzin?

Voetbal altijd voorrang.... tjonge ben blij dat ik niet zo'n knuppel heb, had ik niet geaccepteerd
Behoorlijk sneu om een spelletje voor te laten gaan op de school van jullie zoon.

Maar inderdaad, dit zal wel oude koek zijn, ik neem aan dat het niet de eerste keer is dat alles moet wijken voor een potje voetbal. Je hebt vast vaker met dit bijltje gehakt.
Wat zegt je zoon er zelf van? Eén ouder is toch voldoende en waarschijnlijk speelt de voetbal club een belangrijke wedstrijd?
quote:HansHier schreef op 11 september 2010 @ 18:12:

Wat zegt je zoon er zelf van? Eén ouder is toch voldoende en waarschijnlijk speelt de voetbal club een belangrijke wedstrijd?en waarom moet het dan altijd diegene zijn die niet van voetbal houdt??
Maak afspraken dat jullie om en om naar dat soort verplichte nummertjes op school gaan. Nu is hij vrij voor zijn voetbal, de volgende keer stuur je hem en kun jij je eigen ding doen.
quote:liselore schreef op 11 september 2010 @ 18:14:

[...]

en waarom moet het dan altijd diegene zijn die niet van voetbal houdt??Logisch toch, waarom zou de vader gaan als de moeder niets om voetbal geeft?
Toen ik 12 was, wilde ik geloof ik vooral al alles zelf doen en had er niet zoveel mee gezeten als mijn vader niet meekwam. Maar misschien is je zoon daar anders in.
Kun je de wedstrijd niet opnemen voor je man?
Of combineren? Een helft kijken en dan samen naar de opening? Is het een vast programma of kun je zo in- en uitlopen?
quote:sleeplessdreamer schreef op 11 september 2010 @ 18:18:

Kun je de wedstrijd niet opnemen voor je man?Nee, club met man worden geinterviewed voor tv of zo toch?
Het is morgen zondag. Jullie hebben dan overdag jaaropening? Da's apart, maar wel leuk lijkt me. Tsja, als je man via Eredivisie Live kijkt, dan kan hij uitgesteld kijken toch. En dan kan 'ie vást de eerste helft wel mee. En als het clubje overdag moet voetballen, half 1? Half 3 of half 5?

Als het half 1 is, wordt het lastig, maar anders kunnen jullie toch voor de aftrap gaan?

Hier staat alles ook altijd in teken van 't voetbal en ik... tsja, ik ben er het meeste debet aan haha. Mijn pa & ik zijn de grootste fans.
quote:HansHier schreef op 11 september 2010 @ 18:22:

[...]

Nee, club met man worden geinterviewed voor tv of zo toch?waar haal je dit in hemelsnaam uit?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:sleeplessdreamer schreef op 11 september 2010 @ 18:18:

Kun je de wedstrijd niet opnemen voor je man?Een wedstrijd terugkijken is geen reet aan, dus dat snap ik op zich wel.
quote:HansHier schreef op 11 september 2010 @ 18:22:

[...]

Nee, club met man worden geinterviewed voor tv of zo toch?Volgens mij wil hij gewoon een van de 3 wedstrijden zien die morgen op Eredivisie-Live worden uitgezonden. Wat iemand hier al zei, hij kan ook uitgesteld kijken. Of opnemen.
12 en voor t eerst naar de middelbare, ja dat vind ik toch echt wel een leeftijd dat het belangrijk is dat je er als ouder bij betrokken bent.

(kan me overigens niet herinneren dat dat was op de middelbare, maar zal nu wel anders zijn dan)

Man kan de wedstrijd toch opnemen en meteen kijken als jullie weer thuis zijn?
quote:Zamirah schreef op 11 september 2010 @ 18:34:

[...]

Een wedstrijd terugkijken is geen reet aan, dus dat snap ik op zich wel.

Weet ik, maar het zou voor TO een compromis kunnen zijn.

Gelukkig kan ik mijn cluppie zometeen gewoon lekker zien spelen op tv
Misschien nog wel de belangrijkste vraag: wat wil je zoon? Pa mee of kan t m niet schelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven