Wat is belangrijker
zaterdag 11 september 2010 om 17:55
Zijn voetbalclub of zijn zoon...?
Morgen heeft mijn zoon zijn eerste jaaropening op school,en alle ouders en kinderen zijn van harte welkom vanaf de middag.
Maar morgen moet ook het clubbie voetballen op tv..
Ik vind dat hij mee moet gaan,ook zoon vind het leuk als hij wel mee gaat,hij daartegen vind het onzin want ach die school kennen we toch (van dochter vorig jaar) en daarbij club moet voetballen.
Ik zeg als club niet hoefde te voetballen was je dan mee gegaan...?
Ja wss wel,dus ik ben niet gek,hij vind voetbal belangrijker. Dat denk je dan al snel,toch.?
Ik weet dat zo'n bijeenkomst saai kan zijn maar ik ga voor mijn zoon,alles is nieuw voor hem en spannend....
Wat moet je daar nou mee,kan me er zo over opwinden...pfff
Ik heb ook wel eens geen zin in iets maar om een ander daar nou blij mee te maken..
Weet niet wat ik hiermee wil maar moest het ff kwijt...
Lees straks de reactie's wel ga eerst lekker uit eten...
Morgen heeft mijn zoon zijn eerste jaaropening op school,en alle ouders en kinderen zijn van harte welkom vanaf de middag.
Maar morgen moet ook het clubbie voetballen op tv..
Ik vind dat hij mee moet gaan,ook zoon vind het leuk als hij wel mee gaat,hij daartegen vind het onzin want ach die school kennen we toch (van dochter vorig jaar) en daarbij club moet voetballen.
Ik zeg als club niet hoefde te voetballen was je dan mee gegaan...?
Ja wss wel,dus ik ben niet gek,hij vind voetbal belangrijker. Dat denk je dan al snel,toch.?
Ik weet dat zo'n bijeenkomst saai kan zijn maar ik ga voor mijn zoon,alles is nieuw voor hem en spannend....
Wat moet je daar nou mee,kan me er zo over opwinden...pfff
Ik heb ook wel eens geen zin in iets maar om een ander daar nou blij mee te maken..
Weet niet wat ik hiermee wil maar moest het ff kwijt...
Lees straks de reactie's wel ga eerst lekker uit eten...
zaterdag 11 september 2010 om 18:08
zaterdag 11 september 2010 om 18:12
zaterdag 11 september 2010 om 18:14
zaterdag 11 september 2010 om 18:26
Het is morgen zondag. Jullie hebben dan overdag jaaropening? Da's apart, maar wel leuk lijkt me. Tsja, als je man via Eredivisie Live kijkt, dan kan hij uitgesteld kijken toch. En dan kan 'ie vást de eerste helft wel mee. En als het clubje overdag moet voetballen, half 1? Half 3 of half 5?
Als het half 1 is, wordt het lastig, maar anders kunnen jullie toch voor de aftrap gaan?
Hier staat alles ook altijd in teken van 't voetbal en ik... tsja, ik ben er het meeste debet aan haha. Mijn pa & ik zijn de grootste fans.
Als het half 1 is, wordt het lastig, maar anders kunnen jullie toch voor de aftrap gaan?
Hier staat alles ook altijd in teken van 't voetbal en ik... tsja, ik ben er het meeste debet aan haha. Mijn pa & ik zijn de grootste fans.
zaterdag 11 september 2010 om 18:35
zaterdag 11 september 2010 om 18:35
12 en voor t eerst naar de middelbare, ja dat vind ik toch echt wel een leeftijd dat het belangrijk is dat je er als ouder bij betrokken bent.
(kan me overigens niet herinneren dat dat was op de middelbare, maar zal nu wel anders zijn dan)
Man kan de wedstrijd toch opnemen en meteen kijken als jullie weer thuis zijn?
(kan me overigens niet herinneren dat dat was op de middelbare, maar zal nu wel anders zijn dan)
Man kan de wedstrijd toch opnemen en meteen kijken als jullie weer thuis zijn?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zaterdag 11 september 2010 om 18:36