wat is dit nou?

06-02-2012 18:01 23 berichten
Ik zal er een korte OP van maken.

Ik heb een man leren kennen, via internet. We zijn "op date" geweest (we zijn beiden getrouwd, open relatie beiden). Was gezellig, de avond eindigde met een kus, maar dat was niet spetterend.

We hebben een vervolgdate gehad, wederom erg gezellig, de avond eindigde met een kus, wederom niet spetterend.

Hij geeft nu signalen af dat hij er verder geen heil in ziet. Prima, we klikten niet echt super op seksueel gebied.

Maar.. waarom houdt hij toch contact? Dat snap ik niet.. ik wil hem verder best graag blijven zien, als vrienden. Hij heeft daar geen behoefte aan.

Maar waarom wel dat contact blijven houden? Hij interesseert zich heel erg voor mijn leven (vraagt me persoonlijke dingen, vertelt persoonlijke dingen), maar heeft geen behoefte aan verder contact?

Mannen?? Ik snap er niks van..
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit? Als het toch enkel om de seks gaat komen er vast wel weer anderen voorbij.. Ik weet natuurlijk niet wat voor afspraken je met je eigen man hebt maat mijn inziens gaat ook een open relatie emotioneel te ver als je je zulke dingen moet gaan afvragen..
Kun je het niet aan je man vragen trouwens?
Hoe bedoel je 'hij blijft contact houden'?

Hoe vaak spreken jullie elkaar?
Ster, dat zou kunnen maar we hebben afgesproken niet tegen elkaar over elkaars "scharrels" te discussieren...

Of het te ver gaat? Geen idee, ik vraag me gewoon af waarom..

Ik spreek hem zeker 3x per week.. telefonisch of via mail.
Maar als er geen klik is.. Wat heeft het voor jou dan voor meerwaarde, dat contact?
quote:ster89 schreef op 06 februari 2012 @ 18:08:

Maar als er geen klik is.. Wat heeft het voor jou dan voor meerwaarde, dat contact?

Voor mij niet eens zozeer... HIJ blijft steeds contact opnemen en inmiddels vraag ik me af waarom? Uiteraard heb ik het hem gevraagd, maar daar geeft hij geen antwoord op..

Ik ben gewoon benieuwd wat dit kan zijn..
Waarom vraag je niet aan hem waarom hij toch contact blijft houden? Misschien vindt hij je een leuke vrouw en ziet hij er wel een waardevolle vriendschap in ipv een seksuele relatie.

edit: je hebt het al gevraagd lees ik nu
Nouja, dan wat Flip zegt..
Ik heb het gevraagd, waarom hij contact blijft opnemen.. Hij blijft er vaag over. Een waardevolle vriendschap via telefoon en mail lijkt me niet echt waardevol eigenlijk.

Misschien mist hij een "praatpaal" .. dat zou kunnen. Hij vertelt me bijvoorbeeld wat hij het weekend doet enzo, vraag me over mijn weekend enzo,,

Ik vind het apart dat een man toch contact blijft zoeken zonder bijbedoelingen Moet er even aan wennen denk ik haha
Beleef je er plezier aan? Zo ja, lekker blijven doen en niet te moeilijke vragen stellen..
quote:ster89 schreef op 06 februari 2012 @ 18:17:

Beleef je er plezier aan? Zo ja, lekker blijven doen en niet te moeilijke vragen stellen..

Nou ja.. dat.. Ik beleef er wel plezier aan, inderdaad. Wel leuk om dingen van de "mannenkant" te zien enzo..

Toch vraag ik mezelf steeds af of en wat erachter zit,
Waarom wil je weten wat er achter zit?
Waarom?? Lekker belangrijk. Laat gaan.

Zelfs een topic er over openen??
Waarom ga jij er mee door? Wat haal jij er uit?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tja.. hij wordt niet vervelend ofzo, dus ik antwoord op zijn mail, neem mn telefoon aan enzo.. Ik vind het gewoon apart dat een man contact blijft houden, als er seksueel niks tegenover staat.

Het stoort me niet ofzo, zolang hij niet vervelend wordt is het prima
Nou, dan is het toch prima.

Misschien kun je je vraag hier stellen, altijd wel wat helpende mannen in de buurt die het antwoord op je vraag misschien wel weten.
Ik zal hier als man op inhaken. Het kan zijn dat hij twijfelt en dat hij dmv contact je misschien toch leuker probeert te gaan vinden. Kan ook zijn dat hij het gewoon prettig vindt om met je in contact te blijven om het contact met een vrouw. dat hij het toch fijn vindt om met jou te praten over zijn dagelijkse bezigheden. Ik heb dat momenteel ook met een vrouw. Ken haar vier maanden maar er is niet genoeg tussen ons. Zij vindt van wel, ik vind van niet. Maar toch vind ik het leuk om met haar in contact te blijven, omdat we goed kunnen praten.
Weet die vrouw ook dat jij verder niets van haar wil, Drumstick?
Misschien een enge maniak?
it's a big club and you ain't in it
Hij interesseert zich heel erg voor mijn leven (vraagt me persoonlijke dingen, vertelt persoonlijke dingen), maar heeft geen behoefte aan verder contact?

Vage kerel.

Vertel hem maar niet teveel over je persoonlijke dingen.

Geen contact willen is ook dit soort contact niet moeten willen..
Hoi ster89. Ja, dat weet ze. Heb ik haar verteld.En het contact blijft gewoon leuk zolang het duurt.
quote:drumstick schreef op 06 februari 2012 @ 19:20:

Ik zal hier als man op inhaken. Het kan zijn dat hij twijfelt en dat hij dmv contact je misschien toch leuker probeert te gaan vinden. Kan ook zijn dat hij het gewoon prettig vindt om met je in contact te blijven om het contact met een vrouw. dat hij het toch fijn vindt om met jou te praten over zijn dagelijkse bezigheden. Ik heb dat momenteel ook met een vrouw. Ken haar vier maanden maar er is niet genoeg tussen ons. Zij vindt van wel, ik vind van niet. Maar toch vind ik het leuk om met haar in contact te blijven, omdat we goed kunnen praten.Oke.. klinkt aannemelijk maar... het was in eerste instantie op seks gericht, dus OF je vindt iemand aantrekkelijk OF niet.

Dus van een misschien is geen sprake of zie ik dat te zwart-wit?

Verder flirt hij virtueel met me, maar geeft toch signalen af niks te willen. Verwarrend hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven