wat is dit?

14-07-2019 13:29 24 berichten
-
anoniem_64c5802abd70d wijzigde dit bericht op 15-07-2019 13:35
Reden: vraag beantwoord
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Praat met haar en vraag haar dat. Dan heb je je antwoord.
I told you walking was idiotic.
Verwacht je een monogaam iemand? Dan moet je echt verder zoeken.
fwb's????

Mischien iemand een vertaling?
Vraag het haar
claireredfield schreef:
14-07-2019 13:34
fwb's????

Mischien iemand een vertaling?

Friends With Benefits.

Hebben jullie besproken monogaam te zijn? Staat heftig feesten gelijk aan seks met anderen (voor mij namelijk niet)? Wil jij dat ze monogaam is? Als je een FWB bent, vind je dat je dan van iemand kan verwachten monogaam te zijn? vragen, vragen vragen...
Dus je date met een fijne vrouw met wie het goed klikt, die eerder lange relaties heeft gehad en betrouwbaar op je overkwam. Onlangs vertelde ze dat ze veel one night stands en fwb's heeft gehad, m.n. als ze geen relatie had maar ook tijdens relaties. Ging ze dan vreemd of had ze dan een open relatie?
Nu daten jullie dus al een tijdje en gaat ze nog vaak ''zeer zwaar feesten'' (zonder jou als ik het zo lees). Nu vraag je je af of je kunt verwachten dat ze monogaam zal zijn in de relatie met jou. Ten eerste is dus de vraag of ze voorheen vreemdging, ten tweede is de vraag wat voor relatie jullie hebben. Heb je het erover gehad dat je een monogame relatie wil? Hoe reageerde ze daarop? Heb je doorgevraagd?
Ze waarschuwt je op voorhand. Doe er je voordeel mee.
Deze gaat je niet gelukkig maken
Al zou ze wel monogaam zijn, zou je er dan geen moeite mee hebben dat zoveel mannen over haar heen zijn geweest?
Ksenija schreef:
14-07-2019 14:07
Al zou ze wel monogaam zijn, zou je er dan geen moeite mee hebben dat zoveel mannen over haar heen zijn geweest?
:facepalm:

"over haar heen geweest". Na meerdere mannen weet je als vrouw echt wel hoe je het voor jezelf een beetje leuk houdt, en dat is niet door als een zoutzak mannen 'over je heen' te laten gaan. En wellicht heeft TO ook een rijke seksuele geschiedenis. Ze is echt niet minder leuk omdat ze van het leven geniet hoor.
Ik hoop dat ze wel af en toe een SOA-test laat doen?

Lijkt mij een type die je alleen kan krijgen als je open staat voor een open relatie.
Trouw kan ze gewoon niet zijn. Verwacht dat dus niet.
Ksenija schreef:
Of is zijzelf over die mannen geweest, gat kan namelijk ook.

TO: verwacht hier niet teveel van, zij is warsvhijnlijk niwt monogaam. Vraag het haar.
vraag het haar, wij kunnen van alles roepen, maar wij kennen haar niet. Op basis van jouw gekleurde verhaal is er geen zinnig woord over te zeggen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
S-Groot schreef:
14-07-2019 13:42
Dus je date met een fijne vrouw met wie het goed klikt, die eerder lange relaties heeft gehad en betrouwbaar op je overkwam. Onlangs vertelde ze dat ze veel one night stands en fwb's heeft gehad, m.n. als ze geen relatie had maar ook tijdens relaties. Ging ze dan vreemd of had ze dan een open relatie?
Nu daten jullie dus al een tijdje en gaat ze nog vaak ''zeer zwaar feesten'' (zonder jou als ik het zo lees). Nu vraag je je af of je kunt verwachten dat ze monogaam zal zijn in de relatie met jou. Ten eerste is dus de vraag of ze voorheen vreemdging, ten tweede is de vraag wat voor relatie jullie hebben. Heb je het erover gehad dat je een monogame relatie wil? Hoe reageerde ze daarop? Heb je doorgevraagd?
I see what you did there ! :)
Ksenija schreef:
Tuurlijk, lekker slut-shamen.
Ksenija schreef:
De vorige eeuw wil z'n commentaar terug.
Heldens schreef:
14-07-2019 15:18
De vorige eeuw wil z'n commentaar terug.
:HA:
leeg
Je hebt geen vaste relatie. Je bent vrienden met neukopties. Bewust neem ik aan.

Dus ja, na haar openheid kan je verwachten dat ze niet op zoek is naar een monogame relatie met een vriend met wat extra's.
rosings schreef:
14-07-2019 15:13
I see what you did there ! :)

:loveit:
Ksenija schreef:

Ik niet. Ik hou wel van mensen die een beetje ervaring hebben opgedaan en de sterren van hemel kunnen neuken.

Daarnaast kan ze wel boven op gezeten hebben he? Niet jouw saaie zeesterrenligseks projecten op elke andere vrouw.

Graag, gedaan. ik neem even aan dat je het je daarom te doen was? :popcorn:
Pergamon schreef:
14-07-2019 13:41
Friends With Benefits.

(…)
Ik weet dat het friends with benefits is, maar op één of andere manier wordt FWB in mijn hoofd altijd 'fuck with buddy'.
Ksenija schreef:
Jij bent nog maagd neem ik aan? Of woont in een klooster?
Nee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven