wat is dit?
zondag 14 juli 2019 om 13:41
Friends With Benefits.
Hebben jullie besproken monogaam te zijn? Staat heftig feesten gelijk aan seks met anderen (voor mij namelijk niet)? Wil jij dat ze monogaam is? Als je een FWB bent, vind je dat je dan van iemand kan verwachten monogaam te zijn? vragen, vragen vragen...
zondag 14 juli 2019 om 13:42
Dus je date met een fijne vrouw met wie het goed klikt, die eerder lange relaties heeft gehad en betrouwbaar op je overkwam. Onlangs vertelde ze dat ze veel one night stands en fwb's heeft gehad, m.n. als ze geen relatie had maar ook tijdens relaties. Ging ze dan vreemd of had ze dan een open relatie?
Nu daten jullie dus al een tijdje en gaat ze nog vaak ''zeer zwaar feesten'' (zonder jou als ik het zo lees). Nu vraag je je af of je kunt verwachten dat ze monogaam zal zijn in de relatie met jou. Ten eerste is dus de vraag of ze voorheen vreemdging, ten tweede is de vraag wat voor relatie jullie hebben. Heb je het erover gehad dat je een monogame relatie wil? Hoe reageerde ze daarop? Heb je doorgevraagd?
Nu daten jullie dus al een tijdje en gaat ze nog vaak ''zeer zwaar feesten'' (zonder jou als ik het zo lees). Nu vraag je je af of je kunt verwachten dat ze monogaam zal zijn in de relatie met jou. Ten eerste is dus de vraag of ze voorheen vreemdging, ten tweede is de vraag wat voor relatie jullie hebben. Heb je het erover gehad dat je een monogame relatie wil? Hoe reageerde ze daarop? Heb je doorgevraagd?
zondag 14 juli 2019 om 14:14
"over haar heen geweest". Na meerdere mannen weet je als vrouw echt wel hoe je het voor jezelf een beetje leuk houdt, en dat is niet door als een zoutzak mannen 'over je heen' te laten gaan. En wellicht heeft TO ook een rijke seksuele geschiedenis. Ze is echt niet minder leuk omdat ze van het leven geniet hoor.
zondag 14 juli 2019 om 14:29
zondag 14 juli 2019 om 15:13
I see what you did there !S-Groot schreef: ↑14-07-2019 13:42Dus je date met een fijne vrouw met wie het goed klikt, die eerder lange relaties heeft gehad en betrouwbaar op je overkwam. Onlangs vertelde ze dat ze veel one night stands en fwb's heeft gehad, m.n. als ze geen relatie had maar ook tijdens relaties. Ging ze dan vreemd of had ze dan een open relatie?
zondag 14 juli 2019 om 16:08
Ik niet. Ik hou wel van mensen die een beetje ervaring hebben opgedaan en de sterren van hemel kunnen neuken.
Daarnaast kan ze wel boven op gezeten hebben he? Niet jouw saaie zeesterrenligseks projecten op elke andere vrouw.
Graag, gedaan. ik neem even aan dat je het je daarom te doen was?