Wat is er zo leuk aan je ex..?
donderdag 13 maart 2008 om 11:19
Is dat "Net zo knap als Jan Smit" sarcastisch bedoelt? Want als ik iemand onaantrekkelijk vind....
Mijn ex heeft een ontzettend mooi lijf, kan goed koken, heeft humor, is op sommige gebieden erg intelligent, houdt van schoonmaken en kan je heel hoog op een voetstuk zetten. (helaas gooit hij je daarna er weer af)
Mijn ex heeft een ontzettend mooi lijf, kan goed koken, heeft humor, is op sommige gebieden erg intelligent, houdt van schoonmaken en kan je heel hoog op een voetstuk zetten. (helaas gooit hij je daarna er weer af)
donderdag 13 maart 2008 om 20:32
quote:vrouwtje klets schreef op 13 maart 2008 @ 11:16:
Dat hij altijd heel verzorgend was/is: hij was degene die 's avonds de toastjes smeerde, de kaarsjes aandeed, de wijn inschonk...Ik heb ook zo'n ex, maar ik vond hem rete-irrtant. Hij deed alles, afwassen, opruimen, stofzuigen, rende mij achterna om samen de was op te hangen..( ! ) Hij zei wel eens: "moeten we niet weer eens moppen?" In MIJN huis! Hij had smetvrees...bah.
Dat hij altijd heel verzorgend was/is: hij was degene die 's avonds de toastjes smeerde, de kaarsjes aandeed, de wijn inschonk...Ik heb ook zo'n ex, maar ik vond hem rete-irrtant. Hij deed alles, afwassen, opruimen, stofzuigen, rende mij achterna om samen de was op te hangen..( ! ) Hij zei wel eens: "moeten we niet weer eens moppen?" In MIJN huis! Hij had smetvrees...bah.

donderdag 13 maart 2008 om 22:39
hij behandelde me als een prinsesje. ik stond op een voetstuk bij hem.
was altijd super geinteresseerd in mij en kon uren naar me luisteren. hij was ook altijd super geinteresseerd in anderen en daar heel sociaal in. je voelde je bij hem erg op je gemak en hij kon makkelijk een gesprek op gang houden.
hij had ontzettend mooie lieve grote ogen.
toch was ie ook mannelijk en een tikkeltje macho. hij had een gruwelijk lekker lichaam
sja op een paar mankementjes na was het mijn droomman... maar die mankementjes waren voor mij toch genoeg om deze relatie te beeindigen....
was altijd super geinteresseerd in mij en kon uren naar me luisteren. hij was ook altijd super geinteresseerd in anderen en daar heel sociaal in. je voelde je bij hem erg op je gemak en hij kon makkelijk een gesprek op gang houden.
hij had ontzettend mooie lieve grote ogen.
toch was ie ook mannelijk en een tikkeltje macho. hij had een gruwelijk lekker lichaam
sja op een paar mankementjes na was het mijn droomman... maar die mankementjes waren voor mij toch genoeg om deze relatie te beeindigen....
vrijdag 14 maart 2008 om 17:54
Ze was heel betrokken, lief en sociaal. Echter geleek ik op haar idool en daarom adoreerde ze me, niet om wie of ik werkelijk was. Aan mijn karakter moest alles worden bijgeschaafd, ik moest mijn spontaniteit indammen, uitgelaten lachen leek een doodzonde te zijn, en genieten van 1 borreltje of 1-2 biertjes was voldoende voor een gepikeerd gezicht. Toch hield ik van haar, alleen werd de spanning zo hoog opgevoerd, voornamelijk ook door de bijdrage van haar moeder, dat ik door de omstandigheden langer bleef werken, tot zij uiteindelijk een einde aan de relatie maakte, en dezelfde week tot mijn stomme verbazing met een ander liep. Vrouwen? Ik zal ze waarschijnlijk nooit begrijpen?