Wat is er zo leuk aan je ex..?

12-03-2008 17:53 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zal toch ook wel iets leuks aan hem zijn?

Mijn ex was een fantastische gitarist.

Wat is er leuk aan je ex?

Totaal aantal stemmen: 27

Niks, helaas. Ik haat hem. (22%)
Alles! helaas issie weggelopen... (30%)
Hij was alleen goed in bed. (33%)
Hij was net zo knap als Jan Smit. (15%)
Hij heeft een hele grote televisie My god wat ga ik dat ding missen
quote:pruttel schreef op 12 maart 2008 @ 21:13:

Hij heeft een hele grote televisie My god wat ga ik dat ding missen Oooh, daar had die kast met kapot glas dus makkelijk opgepast
mag het ook zijn "wat was er zo leuk"?

Destijds zag hij er best goed uit....lange haren, mooi gespierd lichaam. Nu iets van jaaaaaaaren later kan ik alleen maar zeggen dat ik er in de loop van de jaren mooier op ben geworden en hij niet.
Hij was heel sociaal en open

Behalve tegen mij
Frankly my dear, I don"t give a damn
ex 1: alles, lekker lijf, humor, avontuurlijk en goed in bed, en nu nog steeds een van mijn beste vrienden.

ex 2: dat hij me een geweldige dochter heeft gegeven, voor de rest niets.
Is dat "Net zo knap als Jan Smit" sarcastisch bedoelt? Want als ik iemand onaantrekkelijk vind....

Mijn ex heeft een ontzettend mooi lijf, kan goed koken, heeft humor, is op sommige gebieden erg intelligent, houdt van schoonmaken en kan je heel hoog op een voetstuk zetten. (helaas gooit hij je daarna er weer af)
Ja, dat was sarcastisch bedoeld, Minny...
quote:vrouwtje klets schreef op 13 maart 2008 @ 11:16:

Dat hij altijd heel verzorgend was/is: hij was degene die 's avonds de toastjes smeerde, de kaarsjes aandeed, de wijn inschonk...Ik heb ook zo'n ex, maar ik vond hem rete-irrtant. Hij deed alles, afwassen, opruimen, stofzuigen, rende mij achterna om samen de was op te hangen..( ! ) Hij zei wel eens: "moeten we niet weer eens moppen?" In MIJN huis! Hij had smetvrees...bah.
Als een havik!!

Haha, heel herkenbaar! Ik snap nu dat hij je ex is..
Hij maakte mijn kamer schoon als ik naar school moest en hij

hield van shoppen. Net de twee dingen die mijn huidige vriendje niet doet.. haha
Alles aan hem is leuk. Behalve dat-ie bij me wegging.

Nou ja, en dat hij af en toe wel érg veel van zichzelf houdt. Gelukkig zijn we nog steeds goede vrienden. Maar man oh man, wat mis ik 'm soms...
Always look for the silver lining
hij behandelde me als een prinsesje. ik stond op een voetstuk bij hem.

was altijd super geinteresseerd in mij en kon uren naar me luisteren. hij was ook altijd super geinteresseerd in anderen en daar heel sociaal in. je voelde je bij hem erg op je gemak en hij kon makkelijk een gesprek op gang houden.

hij had ontzettend mooie lieve grote ogen.

toch was ie ook mannelijk en een tikkeltje macho. hij had een gruwelijk lekker lichaam

sja op een paar mankementjes na was het mijn droomman... maar die mankementjes waren voor mij toch genoeg om deze relatie te beeindigen....
mooi koppie, zwoele lippen , en hij was sexy
helemaal niets!
Ze was heel betrokken, lief en sociaal. Echter geleek ik op haar idool en daarom adoreerde ze me, niet om wie of ik werkelijk was. Aan mijn karakter moest alles worden bijgeschaafd, ik moest mijn spontaniteit indammen, uitgelaten lachen leek een doodzonde te zijn, en genieten van 1 borreltje of 1-2 biertjes was voldoende voor een gepikeerd gezicht. Toch hield ik van haar, alleen werd de spanning zo hoog opgevoerd, voornamelijk ook door de bijdrage van haar moeder, dat ik door de omstandigheden langer bleef werken, tot zij uiteindelijk een einde aan de relatie maakte, en dezelfde week tot mijn stomme verbazing met een ander liep. Vrouwen? Ik zal ze waarschijnlijk nooit begrijpen?
Nou, ik heb het hoor. Ik loop al sinds dit topic geopend is op iets te broeden.

Hij houdt niet van voetbal op tv.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven