Wat is het ergste dat je ex ooit tegen je gezegd heeft?

19-11-2019 19:12 286 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier wel benieuwd naar. :-D


Wat vind jij het ergste wat een ex ooit tegen je gezegd heeft, mag iets zijn wat hij je heeft laten geloven (een leugen ) of een belediging naar je uiterlijk bijv. of iets anders wat je echt veel te ver vond gaan, wat hij je geflikt heeft etc.

Vaak worden de ergste dingen gezegd op het moment van de break up of erna omdat beide partijen dan nog even moddergooien, maar het mag natuurlijk ook iets zijn waardoor de relatie kapot ging, of wat hij tijdens de relatie nog zei. vaak worden de gemeenste dingen op gebiecht wanneer het uit is en men denkt er niets meer te verliezen valt.

Een ex van mij:

Leugen: Hij ging vreemd met een meisje waarmee hij '''bevriend'' was en liet mij geloven dat ze lesbisch was en deed voor hoe mannelijk ze liep.
Ook had ie seks met ons op de zelfde dag bleek. (biechtte hij op toen het uit was en we ons kapot zaten te ergeren op elkaar)

Verder ook exen gehad die logen over hun ''status'' ze deden hbo (terwijl mbo) woonde alleen (terwijl thuiswonend etc. )

Nu vallen mijne op zich nog mee denk er wel extremere dingen zijn. Benieuwd naar jullie (zieke) exen.
Alle reacties Link kopieren
Nitflex schreef:
19-11-2019 19:36
Het kan toch dat je bijvoorbeeld allebei wat anders wil in het leven of uit elkaar groeit. Er hoeft toch niet meteen ernstige ruzie te zijn of dat er altijd maar iemand vreemd is gegaan of iets dergelijks?
Godzijdank niet zeg!!
Andere dingen vielen een beetje in het niet bij het gescheld maar waren ook heel naar. Mijn ex was ervan overtuigd dat ik gek was en opgenomen moest worden. Ik deed raar, dacht raar, en als ik al eens heel incidenteel ook mijn stem verhief beet hij me toe dat het wel duidelijk was waar ik vandaan kwam (uit een volksbuurt).
Heeft meer dan 10 jaar geduurd, je wordt een beetje murw op een gegeven moment.
(Oh ja, en jaren later bleek dat hij degene met een stoornis was.)
anoniem_228429 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 19:44
7.64% gewijzigd
Ik heb nooit scheldende exen gehad. Maar er is wel eens iets pijnlijks gezegd door een ex, nadat het uit was. Tijdens relaties gelukkig nooit.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
19-11-2019 19:36
Ik vergeet dat soort dingen altijd naar verloop van tijd. Mijn opslaggeheugen is niet zo hoog volgens mij.

Of het heeft geen indruk gemaakt, dat kan ook.
Ik het meeste gelukkig ook, hoor. Er is wel meer gezegd in die kuttijd. Toen 1 groot drama, nu kunnen we als ouders goed door 1 deur. Vergeven en vergeten. Het is niet meer belangrijk.
Madeliefjees schreef:
19-11-2019 19:19
Niks. Ik had altijd beschaafde partners.
Ach , ik ben niet alleen . Ook gelukkig nooit uitgescholden .
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
19-11-2019 19:30
Diverse redenen. Maar we hebben elkaar nooit uitgescholden of zo.
Ik ook hoor, gewoon normale mensen, die toen het uitging respectvol bleven
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje dat is echt te veel om op te noemen. Me helemaal verrot schelden, roepen dat ik mezelf maar eens bij de ggz binnen moest gooien, zeggen dat de seks met z’n nieuwe liefje veel beter was etc.

Maar wat ik echt het ergste vond is dit. Al jarenlang betaal ik helemaal alleen alles voor de kinderen. Meneer heeft zogezegd niets en de kinderen komen volgens hem niks te kort. Maar toen ik het een keer aandurfde om te vragen of hij ook een bijdrage kon leveren aan nieuwe schoenen, werd ik uitgemaakt voor geldwolf.
Dat hij het al een half jaar lang wilde uitmaken maar dat ik hem daar de mogelijkheid niet tot gaf. Want hij kon met mij niet praten. 5 jaar geleden en bij elke actie die ik doe denk ik daaraan. Hou ik wel genoeg rekening met de ander? Geef ik hem de ruimte om te praten?
Alle reacties Link kopieren
Maar (naïeveling hier) wordt een ex pas een kloothufter zodra hij ex is, of was hij dat al tijdens, wellicht voor de relatie?
Mijn exen ben ik al vergeten.

Mijn huidige vriend heeft wel wat pareltjes op zijn naam staan waar ik nog steeds giftig van word. Dat trek ik me veel meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik zijn leven heb verwoest en dat hij nog geld van me krijgt.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren
Niks. Drie of vier exen wilden me terug toen ik niet meer beschikbaar was. Ik vind dat ook behoorlijk ziek; in de relatie zelf waren ze afstandelijk, toen ik weg was, beloofden ze me de hemel. Feitelijk viel ik in het verleden op onbereikbare figuren. En zij vonden mij ook pas interessant als ik onbereikbaar was (lees: absoluut niks meer met ze wilde). Nu heb ik gelukkig een heel bereikbare en fantastische vriend.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-11-2019 19:19
Zo’n beetje alle ziektes in combinatie met een vrouw van lichte zeden. Daar had ik het dan wel zelf naar gemaakt omdat ik zeurde, of niet had gestofzuigd of geen melk gekocht.
Oh, wij hebben dezelfde ex. Wat leuk! ;)
Ik was een keer druk bezig tijdens de sex (expres staat er IK) en toen zei de bijna ex: dit moet je ook bij een volgende vriend doen, lekker zeg.
Dat was echt de meest afschuwelijke opmerking die iemand tegen je kan maken op zo'n moment, ik voelde me echt een soort ingehuurde kracht die werd ontslagen ofzo.
Maar uiteraard ging hij uiteindelijk boos weg want ik deed altijd zo moeilijk en dat was precies waarom hij alweer een stapje verder dacht.
Alle reacties Link kopieren
TO, natuurlijk heel leuk om een beetje te filosoferen over hoe erg exen zijn en welke vreselijke dingen ze kunnen zeggen... maar... wat is nou eigenlijk het ergste dat JIJ ooit tegen JOUW ex hebt gezegd?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Mijn mond valt open.

Veel exen maar nooit iets raars meegemaakt, waar komen die rare mannen vandaan?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
19-11-2019 19:48

Mijn huidige vriend heeft wel wat pareltjes op zijn naam staan waar ik nog steeds giftig van word. Dat trek ik me veel meer aan.
naïeveling weer:
Zeker weten, dat je dan bij hem moet blijven?????
Dit is toch een voorbode???
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de relatie door ook veel schelden hier. Wanneer hij boos was. Ook vaak kleineren en dat werkte ook. Werd een stuk onzekerder, precies zoals hij wou. Toen was ik het zat en begon ik te veranderen, ik pikte het allemaal niet meer. De relatie verbroken, geen verdriet, voelde me zelfverzekerder en sterker door de keuze. Dat kon hij niet hebben. Hij was zo boos van de dump, 3 uur lang stond hij vreselijke dingen te zeggen, alle gevoelige punten rakend. Eindigend met; niemand zal ooit van jou kunnen houden hoor. En dat gaf me wel weer een duwtje terug, jaren alleen gebleven hierna. En dat was ook best eenzaam. Maar ik durfde echt niet meer, veel te bang dat ik nooit goed genoeg kon zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het pijnlijkste is toch wel dat hij meldde dat zijn nieuwe vriendin op 1 stond, zijn baan op 2 en zijn kinderen op 3 onder het motto: “mijn leven gaat nu eenmaal gewoon door”.

Ik hem hem toen een “slechte vader!!” naar zijn hoofd geslingerd en dat neemt hij mij nog steeds kwalijk, dat ordinaire gescheld. :thunder:
Alle reacties Link kopieren
Niet tegen mij maar tegen de kinderen, toen 8 en 11 jaar
"Als jullie niet wat liever zijn tegen ...(nieuwe vriendin) ben ik jullie vader niet meer"
Toen dit vorige week op school ter sprake kwam hoorde dochter (nu 17) aan de reactie de hele klas dat het toch echt zo heftig was als zij het toen ervaren heeft.
Tegen mij " Ik verwacht dat je geen alimentatie gaat eisen want ik wil verder met mijn leven"
Dat laatste is meer lachwekkend dan vreselijk eigenlijk.
lilalinda schreef:
19-11-2019 19:47
Maar (naïeveling hier) wordt een ex pas een kloothufter zodra hij ex is, of was hij dat al tijdens, wellicht voor de relatie?
Tja, toen we net samen waren heeft hij eens de spiegel van mijn auto eraf getrapt omdat ik het waagde om weg te lopen tijdens een ruzie. Ik weet dus niet aan wat voor ontoerekeningsvatbaarheid ik toen leed, maar ik ben ermee getrouwd en heb er een kind mee gekregen.
Het ging natuurlijk ook wel eens goed, en we konden samen heel erg lachen. Misschien dacht ik wel dat het over zou gaan als ik me wat perfecter zou gedragen.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-11-2019 19:56
Ik weet dus niet aan wat voor ontoerekeningsvatbaarheid ik toen leed, maar ik ben ermee getrouwd en heb er een kind mee gekregen.
Achteraf zie ik ook heel veel alarmbellen die ik in de relatie niet gezien heb.
Mijn familie natuurlijk wel maar ik zag ze echt niet.
granny71 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 20:01
0.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
19-11-2019 19:54
Het pijnlijkste is toch wel dat hij meldde dat zijn nieuwe vriendin op 1 stond, zijn baan op 2 en zijn kinderen op 3 onder het motto: “mijn leven gaat nu eenmaal gewoon door”.

Ik hem hem toen een “slechte vader!!” naar zijn hoofd geslingerd en dat neemt hij mij nog steeds kwalijk, dat ordinaire gescheld. :thunder:
En staan ze ook daadwerkelijk op 3? Klinkt idd niet als een warme liefdevolle vader :|
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-11-2019 19:47
Maar (naïeveling hier) wordt een ex pas een kloothufter zodra hij ex is, of was hij dat al tijdens, wellicht voor de relatie?
Al tijdens.
Na 2 jaar begon het.
Het was 1 van de redenen dat ik ben vertrokken. Duurde nog wel 8(!!) jaar.
Ik ben er hard geworden en heb er verkeerde dingen van geleerd.
Kwam uit beschermde omgeving en het heeft me gevormd.
Niet op een goede manier.
Het enige positieve is dat ik weerbaarder ben geworden maar had dat liever anders geleerd.
justagirly wijzigde dit bericht op 19-11-2019 20:06
6.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
19-11-2019 19:48
Mijn exen ben ik al vergeten.

Mijn huidige vriend heeft wel wat pareltjes op zijn naam staan waar ik nog steeds giftig van word. Dat trek ik me veel meer aan.
:hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven