Wat is het ergste dat je ex ooit tegen je gezegd heeft?

19-11-2019 19:12 286 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben hier wel benieuwd naar. :-D


Wat vind jij het ergste wat een ex ooit tegen je gezegd heeft, mag iets zijn wat hij je heeft laten geloven (een leugen ) of een belediging naar je uiterlijk bijv. of iets anders wat je echt veel te ver vond gaan, wat hij je geflikt heeft etc.

Vaak worden de ergste dingen gezegd op het moment van de break up of erna omdat beide partijen dan nog even moddergooien, maar het mag natuurlijk ook iets zijn waardoor de relatie kapot ging, of wat hij tijdens de relatie nog zei. vaak worden de gemeenste dingen op gebiecht wanneer het uit is en men denkt er niets meer te verliezen valt.

Een ex van mij:

Leugen: Hij ging vreemd met een meisje waarmee hij '''bevriend'' was en liet mij geloven dat ze lesbisch was en deed voor hoe mannelijk ze liep.
Ook had ie seks met ons op de zelfde dag bleek. (biechtte hij op toen het uit was en we ons kapot zaten te ergeren op elkaar)

Verder ook exen gehad die logen over hun ''status'' ze deden hbo (terwijl mbo) woonde alleen (terwijl thuiswonend etc. )

Nu vallen mijne op zich nog mee denk er wel extremere dingen zijn. Benieuwd naar jullie (zieke) exen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-11-2019 19:45
Ik ook hoor, gewoon normale mensen, die toen het uitging respectvol bleven
Hier ook idd!. Nooit schelden of schreeuwen oid.
granny71 schreef:
19-11-2019 19:56
Niet tegen mij maar tegen de kinderen, toen 8 en 11 jaar
"Als jullie niet wat liever zijn tegen ...(nieuwe vriendin) ben ik jullie vader niet meer"
Toen dit vorige week op school ter sprake kwam hoorde dochter (nu 17) aan de reactie de hele klas dat het toch echt zo heftig was als zij het toen ervaren heeft.
Tegen mij " Ik verwacht dat je geen alimentatie gaat eisen want ik wil verder met mijn leven"
Dat laatste is meer lachwekkend dan vreselijk eigenlijk.
Mijn ex riep tijdens de echtscheidingsprocedure dat ik nu lekker geen cent van zijn erfenis zou krijgen. Zijn ouders leven gelukkig beide nog, heel lieve mensen, en ik hoop dat ze minstens 105 worden.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
19-11-2019 19:56
Niet tegen mij maar tegen de kinderen, toen 8 en 11 jaar
"Als jullie niet wat liever zijn tegen ...(nieuwe vriendin) ben ik jullie vader niet meer"
Toen dit vorige week op school ter sprake kwam hoorde dochter (nu 17) aan de reactie de hele klas dat het toch echt zo heftig was als zij het toen ervaren heeft.
Tegen mij " Ik verwacht dat je geen alimentatie gaat eisen want ik wil verder met mijn leven"
Dat laatste is meer lachwekkend dan vreselijk eigenlijk.
:woa:
Alle reacties Link kopieren
Ohja! Niet tegen mij, maar wel op school moeten komen, gesprek met directeur en lerares, want ik zou volgens hem en zijn ma gevaarlijk zijn en niet meer bij kind mogen komen.
Moest ook bij jeugdzorg komen.
Na 1 gesprek nooit meer terug hoeven komen.
Kind ophalen en gewoon niet meer terugbrengen.

En later heel verbaasd vragen waarom ik nu toch voor advocaten had gekozen. Uuuuuh....
justagirly wijzigde dit bericht op 19-11-2019 20:05
12.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
19-11-2019 19:21
En toen ging het elke keer uit omdat?
Om hele beschaafde dingen zoals herhaaldelijk mes en vork verkeerd om vasthouden.
Ik had hem een filmpje laten zien van toen ik een kind was en heel fanatiek en bloedserieus een lied van Whitney Houston aan het playbacken was inclusief choreografie en hij begon heel hard en gemeen te lachen en zei dat ik een heel eng kind was.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
19-11-2019 20:00
En staan ze ook daadwerkelijk op 3? Klinkt idd niet als een warme liefdevolle vader :|
Eigenlijk op 4 want zijn werk is zijn hobby dus dat valt onder 3. Hij vindt het ook niet zo leuk om de schoolvakanties met ze door te brengen dus de vakantieplanning is nu nog niet rond. Wél heeft hij een reis met nieuwe vriendin geboekt en tja, “zóveel vakantiedagen heeft hij nu eenmaal niet”. Enzovoorts.
pejeka schreef:
19-11-2019 19:53
TO, natuurlijk heel leuk om een beetje te filosoferen over hoe erg exen zijn en welke vreselijke dingen ze kunnen zeggen... maar... wat is nou eigenlijk het ergste dat JIJ ooit tegen JOUW ex hebt gezegd?
Hmm niet zoveel naars eigenlijk. Beetje persoonlijk maar ik heb tijdens seks (min of meer tegen mijn wil) gezegd dat hij vijf minuten kreeg en geen seconde meer. Oh, en heel vaak dat hij ook met tien keer hetzelfde schreeuwen niet meer gelijk ging hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hij vergeleek mij met Lenin. Zogenaamd voor de grap. Ik heb toen nagedacht wat hij bedoelde, maar heb besloten de relatie direct te stoppen. Geen spijt van gehad.

Andere relatie en meer over wat hij niet zei: andere vrouwen heel mooi noemen, maar mij nooit. Er waren wel andere mannen die mij mooi vonden, dus heb ik de relatie ook verbroken. Kan natuurlijk, dat ik zijn type niet was.
Hij heeft me ook wel een paar keer uitgescholden maar dit vond ik het ergste want ik voelde me al niet veilig om hem zoiets te laten zien
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
19-11-2019 20:05
Eigenlijk op 4 want zijn werk is zijn hobby dus dat valt onder 3. Hij vindt het ook niet zo leuk om de schoolvakanties met ze door te brengen dus de vakantieplanning is nu nog niet rond. Wél heeft hij een reis met nieuwe vriendin geboekt en tja, “zóveel vakantiedagen heeft hij nu eenmaal niet”. Enzovoorts.
Merken ze dat? Sneu hoor. Vind het jammer voor je kinderen.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-11-2019 19:56
Tja, toen we net samen waren heeft hij eens de spiegel van mijn auto eraf getrapt omdat ik het waagde om weg te lopen tijdens een ruzie. Ik weet dus niet aan wat voor ontoerekeningsvatbaarheid ik toen leed, maar ik ben ermee getrouwd en heb er een kind mee gekregen.
Het ging natuurlijk ook wel eens goed, en we konden samen heel erg lachen. Misschien dacht ik wel dat het over zou gaan als ik me wat perfecter zou gedragen.
maar er zit dus ook een deel bij jou/TO (bedoel dit echt absoluut niet lullig)
Wnt als ik TO even loep, ligt het toch ook heel erg aan haar inschattingsvermogen. De bellen rammelen heel luid.
TO, ik gun je, dat je hulp zoekt. Want deze cirkel moet je doorbreken. Je volgende partner (eventueel ex) kan echt een 'normaal' mens zijn. Maar dan moet je normale mensen wel gaan herkennen
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-11-2019 20:05
Hmm niet zoveel naars eigenlijk. Beetje persoonlijk maar ik heb tijdens seks (min of meer tegen mijn wil) gezegd dat hij vijf minuten kreeg en geen seconde meer.
meisje toch...
:hug:
MinkeDeWit schreef:
19-11-2019 20:05
Hmm niet zoveel naars eigenlijk. Beetje persoonlijk maar ik heb tijdens seks (min of meer tegen mijn wil) gezegd dat hij vijf minuten kreeg en geen seconde meer. Oh, en heel vaak dat hij ook met tien keer hetzelfde schreeuwen niet meer gelijk ging hebben.
Ik las het eerst niet goed en zag een grappig tafereel voor me,
maar ik vind ik eigenlijk heel naar voor je klinken. Soort controle op een verkrachting sorry dat ik het zo hard stel.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Oh schiet me ineens te binnen.
Bij het uitstrooien van de as van schoonvader kreeg ik van ex te horen dat ik me niet zo aan moest stellen want schoonvader was geen familie meer van me.
Kende hem al vanaf mijn 15de tot mijn 39ste en uitstrooien was 2 maanden nadat ex vertrokken was.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-11-2019 20:05
Hmm niet zoveel naars eigenlijk. Beetje persoonlijk maar ik heb tijdens seks (min of meer tegen mijn wil) gezegd dat hij vijf minuten kreeg en geen seconde meer. Oh, en heel vaak dat hij ook met tien keer hetzelfde schreeuwen niet meer gelijk ging hebben.


Dat eerste deel is vreselijk :hug:

Het tweede;
:rofl:
Kwader kun je ze niet krijgen.
Maar dan dreigen ze met vuisten ofzo.
Het is gewoon echt niet leuk.

Ben niet bang hoor.

Wel woest.
Respectloos stom klein kindergedrag.
Zo sneu.
justagirly wijzigde dit bericht op 19-11-2019 20:12
4.58% gewijzigd
Murrmurr schreef:
19-11-2019 20:06
Hij heeft me ook wel een paar keer uitgescholden maar dit vond ik het ergste want ik voelde me al niet veilig om hem zoiets te laten zien
Toch al erg, dat moet dan iemand zijn die dol op je is.
lilalinda schreef:
19-11-2019 20:06
maar er zit dus ook een deel bij jou/TO (bedoel dit echt absoluut niet lullig)
Wnt als ik TO even loep, ligt het toch ook heel erg aan haar inschattingsvermogen. De bellen rammelen heel luid.
TO, ik gun je, dat je hulp zoekt. Want deze cirkel moet je doorbreken. Je volgende partner (eventueel ex) kan echt een 'normaal' mens zijn. Maar dan moet je normale mensen wel gaan herkennen
Ik vind het niet erg dat je dat zegt. Ik verwijt juist mezelf het meest. Wat voor normaal mens laat zich zolang zo slecht behandelen? Het is een glijdende schaal, en op een gegeven moment ben je alleen maar bezig met het voorkomen van uitbarstingen. Het kwam niet eens in me op dat ik ook weg kon gaan, ook al hield ik allang niet meer van hem.
Alle reacties Link kopieren
justagirly schreef:
19-11-2019 20:09
:rofl:
Kwader kun je ze niet krijgen.
Maar dan dreigen ze met vuisten ofzo.
Het is gewoon echt niet leuk.

Ben niet bang hoor.

Wel woest.
Respectloos stom klein kindergedrag.
Zo sneu.
ik zie echt de lol niet
wat is nou eigenlijk het ergste dat JIJ ooit tegen JOUW ex hebt gezegd?

Goeie! Tegen één ex heb ik gezegd dat hij meer met z'n vader gemeen had dan hij dacht en dat was heel laag van mij want ik wist wat dat voor effect zou hebben maar ik voelde me machteloos. Tegen mijn andere ex heb ik gezegd succes met het tegemoet gaan van een eenzame dood.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-11-2019 20:10
Ik vind het niet erg dat je dat zegt. Ik verwijt juist mezelf het meest. Wat voor normaal mens laat zich zolang zo slecht behandelen? Het is een glijdende schaal, en op een gegeven moment ben je alleen maar bezig met het voorkomen van uitbarstingen. Het kwam niet eens in me op dat ik ook weg kon gaan, ook al hield ik allang niet meer van hem.
Ik denk dat ze het tegen TO had hoor. :hug:
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-11-2019 20:10
Ik vind het niet erg dat je dat zegt. Ik verwijt juist mezelf het meest. Wat voor normaal mens laat zich zolang zo slecht behandelen? Het is een glijdende schaal, en op een gegeven moment ben je alleen maar bezig met het voorkomen van uitbarstingen. Het kwam niet eens in me op dat ik ook weg kon gaan, ook al hield ik allang niet meer van hem.
ik vind niet, dat jij jezelf iets kan verwijten. Er zit iets in je, dat gemaakt heeft, dat je niet (op tijd) signalen herkende.
Hoop dat je na de relatie hulp gezocht hebt. TO lijkt vaker in de valkuil te trappen, dat is echt rot en hoeft ook echt. Daar is meer mogelijk

Hoe kwam je er toe, toch weg te gaan?
Het-groepje schreef:
19-11-2019 20:10
Toch al erg, dat moet dan iemand zijn die dol op je is.
Ik denk dat hij soms jaloers was, hoe vreemd dat ook klinkt. Hij raakte soms over de zeik als ik iets leuks had.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
19-11-2019 20:10
Ik vind het niet erg dat je dat zegt. Ik verwijt juist mezelf het meest. Wat voor normaal mens laat zich zolang zo slecht behandelen? Het is een glijdende schaal, en op een gegeven moment ben je alleen maar bezig met het voorkomen van uitbarstingen. Het kwam niet eens in me op dat ik ook weg kon gaan, ook al hield ik allang niet meer van hem.
Heb ik precies zo ervaren. Het kwam niet eens in me op inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
19-11-2019 19:15
Pfffff die hersenloze scheldpartijtjes van mannen geven ook al vaak gelijk het niveau aan van de desbetreffende man.


:facepalm:
jij denkt dat alleen mannen schelden?
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven