Wat is liefde?

20-03-2020 12:36 30 berichten
Hallo!

Ik ben benieuwd naar wat jullie verstaan onder “liefde” en hoe zie je dat voor je? Hoe uit liefde zich?
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf voor mijn (inmiddels) vrouw ook zo'n lijst ingevuld. Was zoals het artikel zelf al zegt inderdaad nog al een wazig verhaal waar je echt weinig concreets uit op kunt maken.

Ik verwacht wel dat de selectie ook wel enigszins naar de afkomst van de partner komt en op basis daarvan een risico inschatting maakt? Anders kan ik eigenlijk ook niet tot een verklaring komen om het verhaal van de user hierboven te verklaren. In ons geval werd alles direct gelooft en vonden ze het allemaal wel best. Ik geloof dat wij eigenlijk alleen een stuk of 5 foto's, een handvol vliegtickets deze kant op en wat kopieen van chatlogs aangedragen hebben als bewijs.
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf voor mijn (inmiddels) vrouw ook zo'n lijst ingevuld. Was zoals het artikel zelf al zegt inderdaad nog al een wazig verhaal waar je echt weinig concreets uit op kunt maken.

Ik verwacht wel dat de selectie ook wel enigszins naar de afkomst van de partner komt en op basis daarvan een risico inschatting maakt? Anders kan ik eigenlijk ook niet tot een verklaring komen om het verhaal van de user hierboven te verklaren. In ons geval werd alles direct gelooft en vonden ze het allemaal wel best. Ik geloof dat wij eigenlijk alleen een stuk of 5 foto's, een handvol vliegtickets deze kant op en wat kopieen van chatlogs aangedragen hebben als bewijs.
Speed Test Scrabble Word Finder Solitaire
anoniem_396618 wijzigde dit bericht op 22-03-2020 16:21
14.60% gewijzigd
Phloxx schreef:
20-03-2020 12:42
Baby don't hurt me, don't hurt me, no more
.... got to do with it, got to do with it
Love is the extremely difficult realization that something other than oneself is real.
Iris Murdoch
maxsava0102 schreef:
21-03-2020 20:22

?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven