wat is nu een 'verzorgde vrouw'?

07-01-2010 16:07 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ach, t is maar een luchtig onderwerp, hoor, maar het viel me op dat op die datingsites mannen een 'verzorgde vrouw' willen?

Maar...wat is dat nu precies?!?!?!?!

Fris gedouched, of met een laag make-up, gel nagels, dure merkkleding, dure lingerie.....?

Mss word ik OUD, haha, maar wat versta je daar nu precies onder?!?!?!?!?! Ik vind het zelf nogal beetje vaag....
quote:zoefie schreef op 09 januari 2010 @ 14:13:

Hoe ziet een groepstrui er uit ?

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Die ex van Kluivert, Angela dus, vind ik bij uitstek iemand die randjes heeft. Eerder ordinair dan knap.
quote:Noa_73 schreef op 07 januari 2010 @ 16:11:

-geen haren op benen of onder oksel, nette bikinilijn (ook geen stoppels!)

-nette handen/nagels (nagellak hoeft niet eens)

-haar netjes dus niet verwaaid door blijven lopen, maar eerst naar het toilet om weer in model te brengen

-parfum hoeft niet perse, zolang je maar niet stinkt

-kleding die bij elkaar past en bij jou past, dus geen dingen dragen die je niet staan

-en make-uploos is eigenlijk alleen een optie als je een natural beauty bent, dus een beetje mascara of gloss hoort erbij

gewoon dus het idee geven dat je voordat je je huis verlaat echt in de spiegel hebt gekeken.

Qua haar ben ik dus zo'n 4 maanden per jaar geen verzorgde vrouw. Make-up: allergisch voor, dus ook hier niet verzorgd. Haren worden niet elke keer na het buiten zijn weer in de plooi gekamd (laten zich ook in geen enkele plooi kammen, die hebben een eigen wil en leven)

maar toch

Ik douche me elke dag, ik poets m'n tanden, maak m'n nagels schoon en vijl ze zelfs wel eens bij.

Kleren zijn schoon en passen (vind ik) bij mij

M'n haar zit meestal wél leuk (de kapster raadde me aan om niet altijd te borstelen, dan zit het beter )

In principe vind ik mezelf dus wel een verzorgde vrouw. Ik heb alleen geen hoge standaards en stel bovendien geen hoge eisen.

(zo, en nu de rest van 't topic lezen)
Later is nu
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 januari 2010 @ 15:00:

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ehhh....die lijken toch verdacht veel op fleecejacks.....
quote:quattro35 schreef op 09 januari 2010 @ 15:11:

[...]

Ehhh....die lijken toch verdacht veel op fleecejacks.....

Maar het zijn truien. Jacks of truien , het blijft fleece en zes maten te groot.

Het onverzorgdste kledingstuk ooit uitgevonden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Maleficent schreef op 08 januari 2010 @ 09:13:

Ik heb het idee dat die mannen graag een soort Trees Beautycase hebben. Slank, strak in het vel en in de make-up, nageltjes gelakt, een type die de hele dag checkt of make-up en haar nog goed zitten.Ik heb ook het idee dat dat leuk is om mee te showen, maar best vermoeiend kan zijn om mee te leven .... als zo'n dame er in elk geval áltijd zo verzorgd uit dient te zien.
Later is nu
Hahaha, ik moet wel lachen...had een paar reacties verwacht, maar vind het grappig dat dit topic nu meerdere pagina's telt.

Ooit reageerde een keer een man op mn datingprofiel. In zijn lijstje stond bovenaan dat een vrouw verzorgd moest zijn. Ik keek bij zn foto's. Eén foto met een blouse, half in de broek, half eruit. Was ook niet mn typ verder, dus heb hem gemaild 'Als je iets verzorgds vraagt, verwissel dan ff die foto van die blouse half erin, half eruit'. Niets meer gohoord, haha.
Overigens vind ik het altijd leuk er een beetje verzorgd uit te zien, maar echt niet overdreven. Ben geen typ dat niets aan zichzelf doet, maar ook niet van de dure kleren en lagen make up. Mijn nagels zijn netjes, maar lang niet altijd gelakt. Ik scheer onderdelen, maar bij gebrek aan man sla ik het in de winter weleens over, haha.

Mar s avonds, zo in de winter, vind ik niets heerlijkers dan in een slobber huispak op de bank ploffen..make up is dan ook al vewijderd. Moet er niet aan denken, een man die verwacht dat je tot in de nacht VERZORGD eruit ziet.....
Gelukkig: ik heb geen groepstrui ! En ik ben ook behoorlijk goed verzorgd (volgens anderen zelfs heel erg verzorgd). Wanneer ik me op het terrein van daten wil gaan begeven dan is erdus een héél grote doelgroep !
O jee, ik heb een "groepstrui" en fleecevesten. Die draag ik alleen als ik ga (buiten)sporten. Dan mag het wel, hoop ik.

Ik heb trouwens wel een collega gehad die zo'n fel gele trui droeg over een overhemd met das. Stond wel apart.
"Verzorgde" vrouw? Wat mij betreft fris gewassen, bekend met de basisbeginselen van mondhygiene. Af en toe naar de kapper en in bij elkaar passende kleren. Strak afgeplamuurd of een afgetrapt joggingpak mogen best als de gelegenheid er naar is, maar niet iedere dag.

En als de twee bovenstaande fleecedames op weg zijn om de tuin bij te werken zijn ze wat mij betreft beslist verzorgd.
Ik heb een groepsvest, zelfde idee als de trui maar dan met rits.

Gebruik ik altijd als ik in de tuin ga werken.

Ik vind Angela wel een mooie vrouw, en best leuk ook.

Maar dat heeft dan weer te maken met het feit dat ze toen heeft gevochten met Rosaana....:D
[quote]iris1969 schreef op 08 januari 2010 @ 15:10:

[...]

Anouk heeft inderdaad randjes, al zijn het op sommige foto's korsten .

Een vrouw met randjes is een vrouw die aantrekkelijk is of kan zijn, maar tegelijkertijd ook iets edgy/stoer/ruigs heeft.[/quote]

Oh, dan heb ik zelf ook randjes ben ik bang.
quote:Feesie schreef op 07 januari 2010 @ 16:42:

Dit vindt niemand verzorgd:

[afbeelding]

Dat klopt. Dat vind ik niet verzorgd... maar iedereen kent haar wel.

quote:Dit vinden vrouwen verzorgd:

[afbeelding]

Ik (als man) vind dit bovenstaande ook verzorgd.

quote:Dit vinden mannen verzorgd:

[afbeelding]

Om maar even een paar clichés boven te halen.Ik weet niet... ordinair misschien? Lijkt me dellerig.
World of Warcraft: Legion
quote:mfihlo schreef op 07 januari 2010 @ 17:18:

Verzorgde vrouw? Volgens mannen?

1. lang haar, keurig gestyled, geen verwaaide kop dus, geen rood stekelhaar

2. vrouwelijke kleding: in ieder geval hoge hakken. Geen flodderbroek, platte schoenen en groepstruien

3. verzorgde nagels, bij voorkeur lang

4. mooi opgemaakt

5. geparfumeerd, maar niet te zwaar

6. benen, oksels en bikinilijn UITERAARD geschoren

7. Elke dag douchen doet toch vrijwel iedereen tegenwoordig? Hoop ik????

Bij mij is een verzorgde vrouw die voldoet aan 3 en 6, en met heet weer elke dag doucht, en als het kouder is, minimaal eens per twee dagen doucht.

Een vrouw die voldoet aan punt 1 t/m 6 is een sexy vrouw.
World of Warcraft: Legion
--
Zo, dit alles gelezen hebbende, ga ik nu lekker slapen in een heerlijke badstof hema groepspyama. Ik laat het licht wel uit :p
Beter een half motto....
quote:iris1969 schreef op 07 januari 2010 @ 16:43:

Met een verzorgde vrouw wil een man ook nog wel eens bedoelen dat hij geen Tokkie, del of ordinaire vrouw wil, maar dan wil hij het netjes verpakken.

Of hij bedoelt hiermee dat ze vrouwelijk moet zijn: jurk, hakken, lang haar enz.

Volgens mij bedoelt hij zelden dat ze zich moet wassen....

Ik ben vast heel erg aan bitterballen toe, maar ehm,...

Alsof een del of ordinaire vrouw geen jurk(je) hakken en lang haar heeft. Juist wel vaak.
quote:pippa2 schreef op 09 januari 2010 @ 23:28:

Het is gewoon code voor lekker wijf!Wát? Zitten ze op die sites nog steeds op mij te wachten?
quote:Maleficent schreef op 08 januari 2010 @ 09:13:

Ik heb het idee dat die mannen graag een soort Trees Beautycase hebben. Slank, strak in het vel en in de make-up, nageltjes gelakt, een type die de hele dag checkt of make-up en haar nog goed zitten.

Dat is leuk om naar te kijken en als je uit bent op een one night stand, misschien zelfs wel een prioriteit. Maar ik zou geen vriendin willen die verwacht elk moment gespot te kunnen worden door een modellenbureau-agent. Ik zou er knap moe van worden.

Voor mij is een verzorgde vrouw een meid die lekker in haar vel zit, kleding draagt waarin ze zich lekker voelt en dat ook uitstraalt. Ik ben van mening dat iemand zonder eigenwaarde ook weinig tot geen aandacht aan zijn/haar uiterlijk besteed. Iemand die zich goed en lekker voelt, is dus direct herkenbaar.

Natuurlijk zijn hier uitzonderingen op te verzinnen, maar voor 95% gaat deze vlieger wat mij betreft wel op, in ieder geval.
quote:Madhe schreef op 20 januari 2010 @ 23:49:

[...]

Ik ben vast heel erg aan bitterballen toe, maar ehm,...

Alsof een del of ordinaire vrouw geen jurk(je) hakken en lang haar heeft. Juist wel vaak.

Iets beter lezen, want ik zeg "of".

Dit betekent dus dat mannen twee hele verschillende dingen kunnen bedoelen. Een ene man kan hiermee zeggen dat hij geen Tokkie wil, maar de andere man bedoelt hiermee misschien dat hij een "vrouwelijke" vrouw wil (en die kan inderdaad best ordinair zijn).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven