Wat kan ik het beste doen?

15-09-2011 12:14 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

na 1 jaar date, werd het contact sinds een paar weken slechter.

Ik hoorde van hem nog maar weinig, en het liep niet meer zo soepel.

Nu heb ik verteld dat ik er op deze manier mee wil stoppen.

Alleen heeft hij hier totaal geen reactie op gegeven, en heb ik sindsdien niks meer van hem gehoord.

Wat moet ik met deze situatie aan?
1 jaar lang alleen maar daten? Dan zou ik persoonlijk zelf al de knoop eerder hebben doorgehakt,

Geen reactie lijkt me in deze duidelijk: hij denkt er anders over.
1 jaar date, is dat een jaar lang daten? Of is dat 1 date in een jaar?

Vrees dat je er niet zoveel mee kunt. Persoonlijk zou ik de eer aan mezelf houden en vooral niet nog een keer contacten. Lijkt er verdacht veel op dat hij het ook niet meer soepel vond lopen en redelijk laf is.

Sterkte, nooit leuk.
Niets meer. Iemand die zelfs het fatsoen niet heeft om zelfs daar niet op te reageren, is je energie niet meer waard.

Jammer. Uithuilen en opnieuw beginnen. En zijn verlies.
Nope
Als je het kunt opbrengen: nog één keer bellen en zeggen dat het over en uit is? Als hij niet opneemt, dan maar via sms 'have a nice life, I'm moving on'? Wel ontzettend lullig dat hij het zo laat doodbloeden. Verliefdheid kan overgaan, maar heb dan de ballen om dat gewoon te zeggen. En als hij dat niet eens durft, is het des te sterker als jij wel gewoon duidelijk de knoop doorhakt. Je kunt beter krijgen!
Als hij niets van zich laat horen denk ik dat je niet zo belangrijk voor hem bent geweest en dat hij het daten als iets vrijblijvends zag en nu weer verder gaat met zijn leven en ik denk dat jij dat ook maar moet doen.
Lijkt me duidelijk, bye bye en wis zijn nummer.

Ehhh elastiekje...jou motto??
Waarom zou je er nog achteraan sturen dat het over en uit is? Volgens mij is dat al wel duidelijk genoeg.
quote:esje76 schreef op 15 september 2011 @ 12:18:

Lijkt me duidelijk, bye bye en wis zijn nummer.

Ehhh elastiekje...jou motto?? Hahaha, een boze forummer heeft een keer een aantal hier uitgescholden voor "kontvruchtje" en ik vond dat best een geniaal woord Zijn nog hele discussies over gekomen, vandaar
haha, niet een date in het jaar nee:P we zagen elkaar geregeld, ook al ouders ontmoet enzo.

en ik hoef er verder ook niks meer van, maar ik voel gewoon nog heel veel boosheid, vooral omdat ik hem niet heb uit kunnen leggen dat hij wel belangrijk voor mij is geweest en dat het voor mij wel pijnlijk is. Doordat hij niks van zich laat horen vraag ik me gewoon af, waarom laat je niks van je horen? ben je gewoon boos? doet het je niks? denk je miss dat jij niks voor mij betekent heb? ik weet het ook niet... maar het voelt zo on-afgesloten.
En je bent pas 15?
quote:cu15 schreef op 15 september 2011 @ 12:36:

haha, niet een date in het jaar nee:P we zagen elkaar geregeld, ook al ouders ontmoet enzo.

en ik hoef er verder ook niks meer van, maar ik voel gewoon nog heel veel boosheid, vooral omdat ik hem niet heb uit kunnen leggen dat hij wel belangrijk voor mij is geweest en dat het voor mij wel pijnlijk is. Doordat hij niks van zich laat horen vraag ik me gewoon af, waarom laat je niks van je horen? ben je gewoon boos? doet het je niks? denk je miss dat jij niks voor mij betekent heb? ik weet het ook niet... maar het voelt zo on-afgesloten.Als ik het goed begrijp hebben jullie dus een relatie van een jaar gehad en nu laat hij niks meer van zich horen? Of het verstandig is weet ik niet, maar ik zou hem opzoeken thuis en eens willen confronteren met waarom hij dit niet netjes afsluit. Ik zou me niet zo willen laten behandelen.
Waarom is het in dat jaar niet tot een relatie gekomen?

En waar zou hij boos over zijn dan? Gingen jullie met ruzie uitelkaar de laatste keer?
Absoluut niet netjes van hem. Ik kan me voorstellen dat je je heel rot voelt.

Toch bereik je er niets mee om achter hem aan te gaan lopen om antwoorden te krijgen. Gezien de manier waarop hij er nu mee om gaat gaat hij je die niet geven of gaat hij toch de waarheid niet spreken. Hij heeft niet eens de moed om persoonlijk te zeggen dat hij er geen zin meer in heeft.

Als je nu verder over hem gaat piekeren en het hoe en waarom blijf je langer aan hem hangen als nodig is. Hou de eer aan jezelf en blokkeer hem uit je leven.
of hij dacht bij zich zelf (zo daar kom ik makkelijk van af op deze manier) kan ook he dat hij zelf niet door wil maar het lef niet had om te zeggen.
quote:luna400 schreef op 15 september 2011 @ 15:06:

of hij dacht bij zich zelf (zo daar kom ik makkelijk van af op deze manier) kan ook he dat hij zelf niet door wil maar het lef niet had om te zeggen.Ik denk dat luna400 het bij het juiste eind heeft.
Wat je het beste kan doen?

Allereerst de conclusie trekken dat je niets voor hem hebt betekend.

Ten tweede: hem toch op de een of andere manier voor het blok zetten, want ik zou me zo niet laten behandelen. Kan zijn dat dit zijn gewone manier van doen is en dat hij daar al eerder mee weg is gekomen.

Dat soort mannen moeten gewoon eens een lesje krijgen.

Ten derde: daarna hem het heen en weer laten krijgen.
haha, nee ik ben 21.

Waarom het niet tot een relatie is gekomen.. tjaa.. ik loop 40u per week stage.. hij werkt 40 uur in de week, daarnaast wonen we allebei op onszelf, sporten, we wonen ook wel ver van elkaar. Kortom gewoon weinig tijd, en miss ook neit zo de behoefte. Ik vond het idee van geen verplichtingen naar elkaar hebben wel fijn, gewoon ons eigen ding doen maar ondertussen ook veel leuke dingen samen.

Maar nu het echt over is, merk ik pas hoeveel waarde ik aan hem hechte.

Bedankt voor de tips. Ik wil hem er wel op aanspreken, maar alleen als doel om mezelf er beter onder te voelen. Want ik ben er wel helemaal klaar mee.
quote:cu15 schreef op 15 september 2011 @ 17:02:

haha, nee ik ben 21.

Waarom het niet tot een relatie is gekomen.. tjaa.. ik loop 40u per week stage.. hij werkt 40 uur in de week, daarnaast wonen we allebei op onszelf, sporten, we wonen ook wel ver van elkaar. Kortom gewoon weinig tijd, en miss ook neit zo de behoefte. Ik vond het idee van geen verplichtingen naar elkaar hebben wel fijn, gewoon ons eigen ding doen maar ondertussen ook veel leuke dingen samen.

Maar nu het echt over is, merk ik pas hoeveel waarde ik aan hem hechte.

Bedankt voor de tips. Ik wil hem er wel op aanspreken, maar alleen als doel om mezelf er beter onder te voelen. Want ik ben er wel helemaal klaar mee.Goede instelling!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven