Wat moet ik doen?

09-08-2011 15:54 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo gurls,

Ik ben nieuw hier op t forum. Leuke onderwerpen.

Ik wil graag jullie advies, het gaat om t volgende zal niet lang van stof zijn. Mijn situatie heb ik hier en daar voorbij zien komen.

Ik heb een relatie van twee jaar, vriend is vorig jaar met zijn ex vreemdgegaan zij zwanger zei dat hij de vader was. Hij naief en gaat er vanuit dat hij de vader is. We zijn in mei uit elkaar gegaan omdat het ons allemaal teveel werd, kindje is in maart geboren. Sinds juli zijn we weer on speaking terms en zien we elkaar ook weer. Kindje komt nu om t ene weekend bij hem logeren(is nu net 4 maandjes). Toen ik t eerste keer zag had ik meteen t gevoel dat het niet zijn kind is. Totaal geen gelijkenis en echt geloven jullie me maar ik ben absoluut niet jaloers of wat dan ook een kind is onschuldig. Hij zegt dat het allemaal goed tussen komt, jullie kennen dat wel. Nu wil ik m vragen om n DNA test te laen doen. Omdat ik vind dat als hij idd verder met me wilt gaan dan is dat het laatste wat hij kan doen voor mij of niet?. Wat denken jullie en hoe kan ik t beste zeggen. Sorry als t een beetje warrig is..

liefs van mij,
Jullie zijn on speaking terms en zien elkaar weer?

Ik haal daar niet uit dat jullie weer een full time relatie hebben

Dus nee ik vind persoonlijk niet dat je een DNA test kan afdwingen

En al zouden jullie wel een relatie hebben, dan is het nog altijd zijn keus wel of geen DNA test te doen

Het is dan vervolgens aan jou om daar wel of niet iets mee te doen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik bespeur toch enige jaloezie, wat als het wel zijn kindje blijkt te zijn?
Als jouw vriend(?) zelf geen twijfels heeft en het kindje accepteert, zie ik eigenlijk geen reden om hem te vragen een DNA test te doen. Hij heeft blijkbaar de beslissing genomen om de vader van het kindje te zijn.

Het is dan aan jou of je dat accepteert of niet.

(Persoonlijk zou ik meer problemen hebben met het vreemdgaan, dan met het kindje, maar dat ben ik).
Weet je idd zeker dat hij serieus met je verder wilt? Als dat zo is dan vind ik dat je een DNA-test kan vragen omdat zijn kind dan ook jouw leven beinvloed maar het is inderdaad wel ZIJN eigen keuze of hij het doet of niet. Voor jezelf zal je moeten beslissen als hij geen DNA-test wil of jij dan wel serieus verder met hem wilt. Je kan het nou eenmaal niet afdwingen maar wel op basis van zijn beslissingen je eigen keuzes maken.
Hij moet die DNA-test willen, niet jij.

Jij kunt wel vinden dat het kind niet op hem lijkt, maar de baby is pas vier maanden. Dan lijken heel veel babies totaal niet op hun ouder(s).
Zijn DNA (of niet) en dus zijn keuze om dat wel of niet te doen.

Overigens, met de weinige info die je geeft lijkt hij me niet bepaald de catch van het jaar.

In twee jaar is dit allemaal gebeurd?

En waarom zou je met hem verder willen, na alles wat er gebeurd is.

Vreemdgaan, een kind verwekken bij een ander, ik zou er totaal op afgeknapt zijn eerlijk gezegd.

Lekkere start zo.
quote:_newwoman_ schreef op 09 augustus 2011 @ 16:11:

Zijn DNA (of niet) en dus zijn keuze om dat wel of niet te doen.

Overigens, met de weinige info die je geeft lijkt hij me niet bepaald de catch van het jaar.

In twee jaar is dit allemaal gebeurd?

En waarom zou je met hem verder willen, na alles wat er gebeurd is.

Vreemdgaan, een kind verwekken bij een ander, ik zou er totaal op afgeknapt zijn eerlijk gezegd.

Lekkere start zo.

Ja, voor mij zou het ook te veel zijn om dan nog verder te gaan met de relatie.

Zeker omdat ex waarmee hij vreemdging een rol in zijn leven blijft spelen nou.
Als je een serieuze relatie wilt beginnen dan moet je alles wat je dwars zit met elkaar kunnen bespreken. In dat kader vind ik dat je het moet bespreken omdat het anders tussen jullie in blijft staan. Maar ja, een vraag is een vraag en daar kan een nee op komen, dat accepteer je of niet (door niet verder met hem te gaan en dus NIET door hem onder druk te zetten).
Als hij geen DNA test wilt doen dan maak ik voor mezelf een keus. Als het kindje inderdaad van hem is dan zal ik m steunen, want dat is wat hij vraagt. En nee kan het niet afdwingen maar vindt wel dat dat wel t laatste is wat hij kan doen. Hij is vreemdgegaan tijdens onze relatie, tis maar 1 keer gebeurt. Nu weet ik wel dat je na 1 keer sex zwanger kan raken, maar hoe vaak komt dat voor??. En nogmaals voor de duidleijkheid ik ben niet jaloers, ben gekwetst!.
Eens met vorige berichten. Het lijkt alsof je voor hem bepaalt dat hij wordt bedrogen door ex, maar kan je ook accepteren dat je er nooit achterkomt of dat zo is?

(En is het niet Nefertiti?)
For what do we live, but to serve as sport for our neighbours, and laugh at them in our turn?
quote:nefretiti schreef op 09 augustus 2011 @ 16:23:

Als hij geen DNA test wilt doen dan maak ik voor mezelf een keus. Als het kindje inderdaad van hem is dan zal ik m steunen, want dat is wat hij vraagt. En nee kan het niet afdwingen maar vindt wel dat dat wel t laatste is wat hij kan doen. Hij is vreemdgegaan tijdens onze relatie, tis maar 1 keer gebeurt. Nu weet ik wel dat je na 1 keer sex zwanger kan raken, maar hoe vaak komt dat voor??. En nogmaals voor de duidleijkheid ik ben niet jaloers, ben gekwetst!.

Nou, dan is het toch duidelijk? Als de DNA per sé voor jou nodig is, dan ga je met hem praten en zeg je tegen hem "Om samen verder te kunnen, wil ik graag dat je een DNA test laat doen. Als jij inderdaad de vader bent, zal ik je steunen."

Dan kan hij beslissen of hij wel of geen DNA test laat doen. En dan kan jij beslissen wat je met zijn antwoord doet.
Hoe weet je zo zeker dat ze maar 1 keer seks hebben gehad?

Ik zou dat bij een vreemdgaande kerel dus niet zomaar geloven...
Oeeefff wat een reacties allemaal. Ik heb nergens vermeld dat ik m onder druk wil zetten om een dna test te laten doen. t was gewoon een vraag van hoe kan ik t beste brengen. Maar goed. En whats in the name als t nerfertiti of nefretiti is.
quote:Beauke schreef op 09 augustus 2011 @ 16:31:

Hoe weet je zo zeker dat ze maar 1 keer seks hebben gehad?

Ik zou dat bij een vreemdgaande kerel dus niet zomaar geloven...Dat is wat hij gezegd heeft. Hij zei dat het maar 1 keer gebeurt is.
Ik begrijp hieruit dat het voor jou bepalend is of het echt zijn kind is of je verder wilt met hem of niet?
quote:houvanjezelf schreef op 09 augustus 2011 @ 16:38:

Ik begrijp hieruit fat het voor jou bepalend is of het echt zijn kind is of je verder wilt met hem of niet?Ik wil de zekerheid hebben zowel voor mij als voor hem. Een kind is wel een verantwoording. En volgens mij is dat toch logisch of niet?
Dat je hem nog terug wil zeg...
De kans is natuurlijk gewoon groot dat ze vaker seks hebben gehad tijdens jullie relatie en dat het kind wel van hem is. En de kans is natuurlijk groot dat dit nog vaker gaat gebeuren doordat ze door het samen hebben van een kind met elkaar gebonden zijn.

Wat is er zo leuk aan hem en zo goed aan jullie relatie?
T gebeurd! Mijn moeder ging voor het eerst met mijn vader aan de boemel (ze was maagd) en gelijk raak
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Pffff, daar zat ik ook aan te denken kan idd dat ze vaker sex gehad hebben. En nee ik weet niet waarom ik nog in deze relatie ben(snap t ook niet zo goed). Ik moet snel dingen op een rij zetten voor mezelf.
Alles kan, en kinderen hoeven helemaal niet op hun ouders te lijken.

Maar iemand die na een jaar relatie al een kind met zijn ex maakt... lijkt je dat echt relatiemateriaal, of is het de laatste man op aarde?
quote:nefretiti schreef op 09 augustus 2011 @ 16:34:

En whats in the name als t nerfertiti of nefretiti is.Sorry, je hebt gelijk, bedoelde het niet vervelend! ;)
For what do we live, but to serve as sport for our neighbours, and laugh at them in our turn?
quote:nefretiti schreef op 09 augustus 2011 @ 16:47:

Pffff, daar zat ik ook aan te denken kan idd dat ze vaker sex gehad hebben. En nee ik weet niet waarom ik nog in deze relatie ben(snap t ook niet zo goed). Ik moet snel dingen op een rij zetten voor mezelf.

Als je al niet eens weet waarom je nog in deze relatie zit moet je niet nadenken over een DNA-test.

Kies voor jezelf en laat je vriend dat ook doen (ik mag hopen dat het dan zo je ex is).
Tja.. wat zou ik doen.. Sowieso niet teruggaan naar een vent die blijkbaar zo vaak vreemdgegaan is met z'n ex dat hij meteen aanneemt dat hij de vader van haar kind is. Maar goed, dat ben ik.

Verder vind ik dat je hem niet kunt dwingen tot het doen van een DNA-test, als hij dat niet nodig vindt en het kindje als dat van hem ziet dan is dat toch goed zo? En wat zou het voor jou uitmaken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven