wat moet ik doen

27-06-2008 15:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ik ken een hele leuke jongen en onze ouders zijn al heel lang bevriend we hebben vroeger dus veel met elkaar gespeeld, nou hoorde ik laatst van mijn moeder dat hij weer vrijgezel is en nou wil ik hem dus toevoegen op hyves maar ik heb dus geen flauw idee hoe hij daar tegen over staat.

We hebben ongeveer vanaf ons 16de niet echt contact meer en als we elkaar zien blijft het vaak bij "hallo hoe gaat het" nu is het dus 10 jaar later en ik ben het al die tijd een leuke jongen blijven vinden.

Zal ik hem met rust laten of toch maar hyven
ow dat kan je gewoon doen hoor, is toch gezellig beetje bij kletsen en dan vraag je weer eens af te spreken als de klik er nog steeds is! dat doe ik ook hoor bij mensen uit het verleden vinden ze allemaal super leuk.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
daar IS dat hele hyves toch voor? oude bekenden zoeken en weer contact maken?
jeutje het is maar hyves hoor
wederom een to die zo te zien een post neerplempt en niks meer ermee doet, gezien haar vorige topic.
Je bent dus 26 en gedraagt je nog steeds als een verliefde puber?

Ik ben benieuwd hoe hij daar tegenover staat inderdaad...
Gewoon hyven! *net wat de anderen hier zeggen! * Nee heb je en ja kan je krijgen!

En misschien staat z'n msn adres ook wel op z'n hyves als je vriendjes met hem wordt. Kan je langzaam aan op msn met hem babbelen

En misschien vind hij jou ook wel leuk maar durft hij ook niet zo....

Ene laat even weten wat en hoe je het doet en wat zijn reactie is misschien wel leuk weer om te weten. Succes iig!
Ja idd ging jij niet op een cruiseschip werken?
Uhm mis ik hier iets? Hoe weten jullie dan dat ze haar vorige topic niet meer beantwoord kun je dat via bestandjes hier op de site checken ofzo? enneh cruise haha?
als je op het vergrootglaasje onder de avatar klikt kun je dat soort dingen zien
Oke thanx!! Weer wat erbij geleerd hier op het forum
Ik zou voor de zekerheid toch maar even een digicondoom om doen, je weet maar nooit, met al die virussen... Voor je het weet zit je met een Trojaans paard opgescheept.
Hoe meer hyvers op he hyves hoe hoger je status , hoor . Toevoegen , dus .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven