wat moet ik doen
vrijdag 27 juni 2008 om 15:35
ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ik ken een hele leuke jongen en onze ouders zijn al heel lang bevriend we hebben vroeger dus veel met elkaar gespeeld, nou hoorde ik laatst van mijn moeder dat hij weer vrijgezel is en nou wil ik hem dus toevoegen op hyves maar ik heb dus geen flauw idee hoe hij daar tegen over staat.
We hebben ongeveer vanaf ons 16de niet echt contact meer en als we elkaar zien blijft het vaak bij "hallo hoe gaat het" nu is het dus 10 jaar later en ik ben het al die tijd een leuke jongen blijven vinden.
Zal ik hem met rust laten of toch maar hyven
We hebben ongeveer vanaf ons 16de niet echt contact meer en als we elkaar zien blijft het vaak bij "hallo hoe gaat het" nu is het dus 10 jaar later en ik ben het al die tijd een leuke jongen blijven vinden.
Zal ik hem met rust laten of toch maar hyven
vrijdag 27 juni 2008 om 15:38
vrijdag 27 juni 2008 om 15:52
Gewoon hyven! *net wat de anderen hier zeggen! * Nee heb je en ja kan je krijgen!
En misschien staat z'n msn adres ook wel op z'n hyves als je vriendjes met hem wordt. Kan je langzaam aan op msn met hem babbelen
En misschien vind hij jou ook wel leuk maar durft hij ook niet zo....
Ene laat even weten wat en hoe je het doet en wat zijn reactie is misschien wel leuk weer om te weten. Succes iig!
En misschien staat z'n msn adres ook wel op z'n hyves als je vriendjes met hem wordt. Kan je langzaam aan op msn met hem babbelen
En misschien vind hij jou ook wel leuk maar durft hij ook niet zo....
Ene laat even weten wat en hoe je het doet en wat zijn reactie is misschien wel leuk weer om te weten. Succes iig!