Wat moet ik doen...
maandag 5 januari 2009 om 20:36
Ik zit nu 2 jaar in een relatie waarvan ik 1,5 samenwoon.. Het eerste jaar ging het super, ik was tot over mijn oren verliefd en miste hem al als hij een minuut weg was. Nu, mis ik hem niet eens als hij een week weg is... Maar het vervelende is, dat ik ontzettend twijfel of ik bij hem weg zou gaan.. Terwijl we al een jaar geen sex meer hebben, zoenen doe ik 2x in de week ongeveer nog maar.. En het feit dat ik hem dus niet mis.. Ook kan ik totaal niet met hem praten over onze problemen, want hij kijkt mij altijd aan en zegt niks... Zucht... Wat wel positief is aan hem, is dat hij altijd er voor mij is wanneer ik hem nodig heb. Dan heb ik het wel erover om mij bijvoorbeeld op te halen van een feest of iets dergelijks.. Niet met problemen.
Waarom twijfel ik zo!!! Terwijl eigenlijk alles erop wijst dat deze relatie niet meer te redden valt...

maandag 5 januari 2009 om 20:42
Je lijkt me niet voor niks te twijfelen...Al een jaar geen seks?? Van beide kanten gewoon geen zin meer in? En dat na een relatie van 2 jaar??? Dat lijkt me niet helemaal gezond.
Hij is een moeilijke prater, maar dat zijn wel meer mannen. (zeker als het om problemen/gevoelens gaat) Daar zit natuurlijk ook een probleem, maar het grootste probleem lijkt mij te zitten in het niet meer geinteresseerd zijn in elkaar.
Hij is een moeilijke prater, maar dat zijn wel meer mannen. (zeker als het om problemen/gevoelens gaat) Daar zit natuurlijk ook een probleem, maar het grootste probleem lijkt mij te zitten in het niet meer geinteresseerd zijn in elkaar.
maandag 5 januari 2009 om 20:44
maandag 5 januari 2009 om 21:03
Dat je dit nog een relatie noemt....
Hebben jullie wel eens met elkaar hierover gesproken? Het verbaast mij dat het zover is kunnen komen Met goede communicatie was dit vast niet gebeurd.
Maak eens een lijstje met de voors en tegens van jullie samenzijn en wat voor actie je kunt ondernemen als je besluit om NIET met deze relatie verder te gaan.
Zet eens dingen op een rijtje dus.... Door zo'n twijfels te hebben en er vervolgens niets mee doen blijf je in een circeltje rondhangen en daar word je niet gelukkig van. Bovendien kun je je afvragen of het wel zo eerlijk is to je vriend.
Sterkte!
Hebben jullie wel eens met elkaar hierover gesproken? Het verbaast mij dat het zover is kunnen komen Met goede communicatie was dit vast niet gebeurd.
Maak eens een lijstje met de voors en tegens van jullie samenzijn en wat voor actie je kunt ondernemen als je besluit om NIET met deze relatie verder te gaan.
Zet eens dingen op een rijtje dus.... Door zo'n twijfels te hebben en er vervolgens niets mee doen blijf je in een circeltje rondhangen en daar word je niet gelukkig van. Bovendien kun je je afvragen of het wel zo eerlijk is to je vriend.
Sterkte!
maandag 5 januari 2009 om 21:37
Nou, dit klinkt niet echt hoopvol eigenlijk... Ik ben ook heel benieuwd wat hij ervan vindt. Hebben jullie het wel eens over (de kwaliteit van) jullie relatie? Ervaart hij het net zoals jij? En wat levert deze je relatie je/jullie nu eigenlijk nog op? Haal je er nog wel iets positiefs uit uberhaupt?
Ik zou, als er nog energie in wilt steken, eens goed met je vriend om tafel gaan zitten.
Ik zou, als er nog energie in wilt steken, eens goed met je vriend om tafel gaan zitten.

maandag 5 januari 2009 om 21:49
Wat Krokusje zegt ben ik het mee eens...Ben je gelukkig zo?
Dat je twijfelt is op zich niet gek....je woont samen, deelt een leven (ok, niet zoals je zou willen, maar toch...) en het is een grote stap dat achter je te laten.
Ik zou dit ook zeker bespreken met je vriend....zo wil je ook niet oud worden lijkt me!
Sterkte!
Dat je twijfelt is op zich niet gek....je woont samen, deelt een leven (ok, niet zoals je zou willen, maar toch...) en het is een grote stap dat achter je te laten.
Ik zou dit ook zeker bespreken met je vriend....zo wil je ook niet oud worden lijkt me!
Sterkte!