Wat moet ik doen?
maandag 13 augustus 2018 om 07:48
Hoi allemaal,
Ik zal proberen mijn verhaal niet te lang te maken.
Vijf maanden geleden kreeg ik een relatie, dat ging een tijd goed maar het ging al snel van kwaad tot erger, en nou heeft hij er een punt achter gezet. We zijn inmiddels drie dagen verder en ik weet niet meer wat ik moet doen... Door omstandigheden is hij gedwongen om nog twee weken hier bij mij in te wonen, tot hij in zijn eigen nieuwe huis kan. Maar hieraan ga ik compleet kapot.
Ik zit nog steeds met ontzettend veel hoop dat het weer goed komt, en dat we met een schone lei kunnen beginnen maar hij blíjft aangeven dat hij niet meer verder met me wil en niet meer van mij houdt als hoe je in een relatie van elkaar houdt, het is nu vriendschappelijk vanaf zijn kant. Ik hou nog wel op die manier van hem ik heb ontzettend veel moeite met het feit dat hij dat niet meer doet, daarnaast zie ik hem iedere dag en zit mijn hoop dat het goed komt me dwars... ik heb geprobeerd het te accepteren maar ik ben nog niet in staat om dit een plek te geven en ik wil voor hem vechten. Ik loop de hele dag te piekeren over de situatie en weet inmiddels niet meer in welke richting ik moet kruipen... Ik hoop gewoon dat ik op een of andere manier dat gevoel bij hem terug kan winnen, maar hij lijkt zich er zo erg tegen te verzetten. Daarnaast verstopt hij zijn eigen emoties heel erg, het lijkt net alsof het hem niks doet en hij er gemakkelijk doorheen fietst, wat weer een frustrerende uitwerking heeft op mij. Ik ben zelf echt een wrak op het moment.
Ik accepteer zijn keuze en respecteer die ook, want je kunt iemand niet dwingen. Maar door hoe ik er zelf over denk weet ik gewoon niet meer hoe ik de situatie moet aanpakken.
Wat moet ik doen?
Groetjes
Ik zal proberen mijn verhaal niet te lang te maken.
Vijf maanden geleden kreeg ik een relatie, dat ging een tijd goed maar het ging al snel van kwaad tot erger, en nou heeft hij er een punt achter gezet. We zijn inmiddels drie dagen verder en ik weet niet meer wat ik moet doen... Door omstandigheden is hij gedwongen om nog twee weken hier bij mij in te wonen, tot hij in zijn eigen nieuwe huis kan. Maar hieraan ga ik compleet kapot.
Ik zit nog steeds met ontzettend veel hoop dat het weer goed komt, en dat we met een schone lei kunnen beginnen maar hij blíjft aangeven dat hij niet meer verder met me wil en niet meer van mij houdt als hoe je in een relatie van elkaar houdt, het is nu vriendschappelijk vanaf zijn kant. Ik hou nog wel op die manier van hem ik heb ontzettend veel moeite met het feit dat hij dat niet meer doet, daarnaast zie ik hem iedere dag en zit mijn hoop dat het goed komt me dwars... ik heb geprobeerd het te accepteren maar ik ben nog niet in staat om dit een plek te geven en ik wil voor hem vechten. Ik loop de hele dag te piekeren over de situatie en weet inmiddels niet meer in welke richting ik moet kruipen... Ik hoop gewoon dat ik op een of andere manier dat gevoel bij hem terug kan winnen, maar hij lijkt zich er zo erg tegen te verzetten. Daarnaast verstopt hij zijn eigen emoties heel erg, het lijkt net alsof het hem niks doet en hij er gemakkelijk doorheen fietst, wat weer een frustrerende uitwerking heeft op mij. Ik ben zelf echt een wrak op het moment.
Ik accepteer zijn keuze en respecteer die ook, want je kunt iemand niet dwingen. Maar door hoe ik er zelf over denk weet ik gewoon niet meer hoe ik de situatie moet aanpakken.
Wat moet ik doen?
Groetjes
maandag 13 augustus 2018 om 07:56
Je laat over je heen lopen meid. De relatie is over, dat is zijn keus, hij mag z’n spullen pakken en in een hostel gaan slapen. Dat zijn huis niet af is is niet jpuw probleem.
Jij moet de tijd nemen om hiervan te helen (wat uiteraard gaat lukken!) en dat is in deze context niet te doen!
Sterkte, altijd verdrietig, maar er is licht aan het ein van de tunnel ook al zie je dat nu misschien nog niet.
Jij moet de tijd nemen om hiervan te helen (wat uiteraard gaat lukken!) en dat is in deze context niet te doen!
Sterkte, altijd verdrietig, maar er is licht aan het ein van de tunnel ook al zie je dat nu misschien nog niet.
maandag 13 augustus 2018 om 07:57
Laat hem lekker ergens anders logeren die twee weken. Dit werkt niet. Je kan geen vrienden blijven na een relatie. Zet hem eruit en verbreek al het contact.
Huil, schreeuw, sla kussens, gooi alles eruit. Daarna maak je jezelf mooier en ga je leuke dingen doen met vriendinnen, sporten, naar de kapper, nieuwe hobby uitproberen, etc. Verwerk deze relatiebreuk en word uiteindelijk gelukkig met een andere leuke lieve man.
Alles komt goed. Ook met jou. Deze pijn en dit verdriet duurt niet eeuwig. En misschien wordt het in eerste instantie even allemaal moeilijker en erger maar echt uiteindelijk wordt het beter en kan je weer oprecht blij zijn en lachen. En dan denk je: alles is echt goedgekomen met mij.
Huil, schreeuw, sla kussens, gooi alles eruit. Daarna maak je jezelf mooier en ga je leuke dingen doen met vriendinnen, sporten, naar de kapper, nieuwe hobby uitproberen, etc. Verwerk deze relatiebreuk en word uiteindelijk gelukkig met een andere leuke lieve man.
Alles komt goed. Ook met jou. Deze pijn en dit verdriet duurt niet eeuwig. En misschien wordt het in eerste instantie even allemaal moeilijker en erger maar echt uiteindelijk wordt het beter en kan je weer oprecht blij zijn en lachen. En dan denk je: alles is echt goedgekomen met mij.
maandag 13 augustus 2018 om 07:59
Laat hem die twee weken naar vrienden gaan of zo. Na 5 maanden ben jij hem echt helemaal niks verplicht. Zolang hij in je huis blijft, is het onmogelijk om je liefdesverdriet te verwerken. Ga ook niet proberen om hem terug te winnen. Als een relatie na slechts 5 maanden al niet meer werkt, werkt het gewoon niet.
Sterkte met je liefdesverdriet. Dat is gewoon enorm klote!
Sterkte met je liefdesverdriet. Dat is gewoon enorm klote!
maandag 13 augustus 2018 om 08:05
maandag 13 augustus 2018 om 08:53
Haar huis.shift.delete schreef: ↑13-08-2018 08:46Ja dat zijn altijd rottige situaties. Kan een van jullie niet elders verblijven ter overbrugging?
maandag 13 augustus 2018 om 09:17
Ik woon nog thuis bij mijn vader. In het begin toen ik hem leerde kennen woonde hij wel op zichzelf, hij moest om een bepaalde reden abrupt zijn huis verlaten en had niet de kans om wat anders te zoeken. Via de ouders van een vriend van hem heeft hij toen een slaapplek gekregen maar dat bleek ook minder mooi te zijn dan vantevoren gezegd was en dat leverde een bult stress op, zowel voor hem als voor mij. Mijn vader kreeg alles mee en heeft toen aangeboden dat hij voor een bepaalde tijd bij zijn vriendin ging wonen, en dat wij met z'n tweeën in ons huis zouden kunnen blijven, zodat voor hem de stress weg zou gaan en hij tijd had om een ander huisje te vinden. Ouders heeft hij geen contact meer mee, dus dat is geen oprtie. De rest van zijn familie heeft hem ook verstoten, en zijn (weinige) vrienden hebben grofweg gewoon geen plek voor hem.Lucifer2018 schreef: ↑13-08-2018 08:53Je hebt net wat maandjes wat met elkaar.. Hij woont al bij jou... Hij maakt het uit en het is jouw huis. Hoezo moet hij daar nog 2 weken slapen????
Gewoon buiten flikkeren vandaag. Gaa hij maar bij zijn ouders of andere familie slapen.
Doei.
maandag 13 augustus 2018 om 09:20
Ik kan zelf wel ergens anders heen voor bepaalde tijd, alleen puur omdat ik met vanalles in mijn hoofd zit en het op een of andere manier zó graag goed wil hebben en mijn best wil doen, kan ik gewoon moeilijk uit zijn buurt blijven. En het is MIJN huis... met MIJN spullen... niet fijn als zo iemand daar alle dagen in rondscharrelt terwijl je er zelf niet bent, en weet ik veel wat uitvreet...shift.delete schreef: ↑13-08-2018 08:46Ja dat zijn altijd rottige situaties. Kan een van jullie niet elders verblijven ter overbrugging?
maandag 13 augustus 2018 om 09:23
Is inderdaad een oplossing, had ik nog niet over nagedacht. Maar hij heeft erg weinig geld (hij is 20, ik ben 19) en dat geld heeft hij écht nodig voor alle spullen in zijn huis, en het huis zelf... ik probeer hem niet te verdedigen, absoluut niet, maar ik weet dat hij dit gewoon niet kan betalen.Lady_Vintage schreef: ↑13-08-2018 07:58Vraag hem ergens anders te gaan logeren tot zijn huis klaar is. Als hij negens kan logeren boekt hij maar een goedkope hotelkamer of airbnb ergens.
maandag 13 augustus 2018 om 09:25
Dan gaat hij maar in een hotel zitten! Iemand die ‘om bepaalde reden’ uit zijn huis moet en ook nog eens verstoten is door zijn hele familie.... zit daar niet iets mis? Hij zoekt het maar uit, desnoods onder de brug in het park! Of hij werkt maar wat over. Dan kan hij achter zijn bureau in slaap vallen en daar om 7.00 weer wakker worden.
maandag 13 augustus 2018 om 09:26
Het maakt niet uit of hij niet naar zijn ouders of vrienden kan, hij moet gewoon vandaag weg. Dan slaapt hij maar in een tent of bij een collega ofzo. Je bent echt gek als je hem nog bij jou laat slapen.
Laat hij zijn woonprobleem lekker zelf oplossen. Jij blijft hopen dat het goed komt en hij vindt het wel makkelijk zo.
Laat hij zijn woonprobleem lekker zelf oplossen. Jij blijft hopen dat het goed komt en hij vindt het wel makkelijk zo.
maandag 13 augustus 2018 om 09:28
Niet jouw probleem.blondie99 schreef: ↑13-08-2018 09:17Ik woon nog thuis bij mijn vader. In het begin toen ik hem leerde kennen woonde hij wel op zichzelf, hij moest om een bepaalde reden abrupt zijn huis verlaten en had niet de kans om wat anders te zoeken. Via de ouders van een vriend van hem heeft hij toen een slaapplek gekregen maar dat bleek ook minder mooi te zijn dan vantevoren gezegd was en dat leverde een bult stress op, zowel voor hem als voor mij. Mijn vader kreeg alles mee en heeft toen aangeboden dat hij voor een bepaalde tijd bij zijn vriendin ging wonen, en dat wij met z'n tweeën in ons huis zouden kunnen blijven, zodat voor hem de stress weg zou gaan en hij tijd had om een ander huisje te vinden. Ouders heeft hij geen contact meer mee, dus dat is geen oprtie. De rest van zijn familie heeft hem ook verstoten, en zijn (weinige) vrienden hebben grofweg gewoon geen plek voor hem.
maandag 13 augustus 2018 om 09:33
Niet jou probleem dat hij geen familie meer heeft, hij heeft toch wel een inkomen? Nou er zijn genoeg hotels Hilton staat goed aangeschreven
Eruit sodemieteren dat is wat ik zou doen, je maakt je zelf nu helemaal gek en moet van hem af. En dan kun je je break-up verwerken. succes.
''Geen woorden maar daden''
maandag 13 augustus 2018 om 09:38
Dus, dat is niet jouw probleem. Dat gaat hij steeds maar een paar dagen bij de ene vriend wonen en dan bij de ander.blondie99 schreef: ↑13-08-2018 09:23Is inderdaad een oplossing, had ik nog niet over nagedacht. Maar hij heeft erg weinig geld (hij is 20, ik ben 19) en dat geld heeft hij écht nodig voor alle spullen in zijn huis, en het huis zelf... ik probeer hem niet te verdedigen, absoluut niet, maar ik weet dat hij dit gewoon niet kan betalen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 13 augustus 2018 om 09:43
Je vader bellen en ex eruit zetten. Niet zelf vertrekken, die is gek!blondie99 schreef: ↑13-08-2018 09:20Ik kan zelf wel ergens anders heen voor bepaalde tijd, alleen puur omdat ik met vanalles in mijn hoofd zit en het op een of andere manier zó graag goed wil hebben en mijn best wil doen, kan ik gewoon moeilijk uit zijn buurt blijven. En het is MIJN huis... met MIJN spullen... niet fijn als zo iemand daar alle dagen in rondscharrelt terwijl je er zelf niet bent, en weet ik veel wat uitvreet...
Hij heeft het uitgemaakt en dit zijn de consequenties.
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 13 augustus 2018 om 09:45
Oke, nou dan doet hij maar wat meer zijn best om een ander verblijf te vinden. Je bent pas een paar maanden bij elkaar en jij trekt het niet. Jammer dan voor hem dat hij misschien wat minder comfortabel zit ergens anders, maar die twee weken overleeft hij wel hoor. Desnoods klopt hij aan bij de gemeente om hulp.
Hij staat hopelijk niet bij je ingeschreven?
Hij staat hopelijk niet bij je ingeschreven?
maandag 13 augustus 2018 om 09:46