Wat moet ik doen?!!

16-06-2009 15:57 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

een tijdje geleden is mijn relatie uitgegaan.. wat me heel veel pijn en verdriet heeft bezorgd. Hij heeft het uitgemaakt, op een hele moeilijke manier.. wat voor mij nog steeds moeilijk te accepteren valt. Ik heb al die tijd geen contact met hem gehad.. de ergste pijn is wel weg... ik denk nog vaak aan hem maar ik heb mijn leventje weer kunnen oppakken, ik kan de dagelijks dingen weer doen.. en t ging vrij goed met me.. vandaag heb ik een oproep van m gemist. MIjn hart sloeg over.. een voicmailbericht.. of ik hem alsjeblieft terug wilde bellen.

WAT MOET IK DOEN? ik wil hem eigenlijk alleen spreken als hij mij terug wil.. sad but true... ik ben nu alweer helemaal in tranen en ik wil hem niet spreken omdat ik bang ben weer helemaal in paniek te raken en die pijn te voelen...

ik weet niet wat ik moet doen.. van de ene kant heb ik ook zoiets van dat ik helemaal niks meer van me wil laten horen, om hem terug te pakken zeg maar.. klinkt mss heel kinderachtig maar gewoon dat ik hem laat zien dat hij me niks doet en ik verder ben gegaan en heus wel zonder hem kan!

wat denken jullie?
Hey Lottie,

Ik heb je verhaal net gelezen, wow wat knap hoe je dat allemaal aan hebt gepakt zeg!

Vriendlief en ik zijn ook uit elkaar geweest, maar niet zo kort als jullie... bij ons heeft er ruim 1 1/2 jaar tussengezeten, en het grootste gedeelte van die periode had hij ook nog eens met iemand anders verkering (dat is overigens wel pas ontstaan toen wij al uit elkaar waren hoor). Wij hadden dus nooit verwacht dat we weer bij elkaar zouden komen, al had ik wel altijd het gevoel dat hij soort van 'de ware' was. Dus hoewel ik volledig over hem heen was, bleef hij wel speciaal voor mij en dat bleek dus wederzijds, want toen hij en zijn toenmalige vriendin de verkering hadden verbroken duurde het maar een paar weken voordat wij weer bij elkaar waren. Terwijl we elkaar alleen maar sporadisch tegenkwamen omdat we in dezelfde woonplaats wonen en een paar dezelfde bekenden hebben.

Inmiddels zijn we alweer ruim 3 jaar samen, waarvan we 2 1/2 jaar samenwonen. Er zijn ook zeker trouwplannen en er is een kinderwens voor in de toekomst. Het kan dus wel!

We hebben trouwens wel heel bewust ook gepraat of we allebei heel goed op wilden letten of we niet in onze oude valkuilen zouden stappen. En nog steeds na 3 jaar samen willen kleine dingen er wel eens insluipen als we niet opletten. Maar bewust met elkaar blijven communiceren en weten wat je aan elkaar hebt met natuurlijk veel wederzijds houden van, is volgens mij de sleutel tot een goede relatie.

Succes dus!
Lieve schat,

Je hebt je woorden en gevoelens heel goed en duidelijk verwoord,naar hem maar gelukkig ook naar jezelf toe!

De tijd dat je alleen was, heeft je zo te zien(ondanks het verdriet) goed gedaan en je ook meer inzicht gegeven...

Als jij je echt goed en geliefd bij hem voelt, kun je ervoor gaan maarrrrrr onthoudt;JIJ gaat nu eerst aan jezelf denken, als hij echt zo dol op je is, dan wacht ie wel op je! In die tussentijd kun je er nog even heel goed over nadenken wat je nu echt wilt en vooral niet te vergeten wat je van hem en jullie relatie verwacht dus denk er goed overna en neem de tijd.Mischien is het ook een idee om wat afspraken te maken met hem hoe jullie het nu gaan aanpakken in de toekomst, maar let wel; laat je aub niet door al jouw en zijn emoties beinvloeden he,emoties zijn niet altijd reeel, verstand wel!

Heel veel succes en natuurlijk alvast een hele fijne en vooral veilige vakantie toegewenst, heel dapper van je!!!

XXX

Bar
thnx... echt heel fijn om mijn verhaal ff kwijt te kunnen en jullie adviezen te kunnen lezen!

ik ga ook zeker eerst even aan mezelf denken.. ff alles op een rijtje en eerlijk naar mezelf zijn.. wat ik nu wil , wat ik verwacht en of ik dat echt bij kan vinden..

fijn dat jullie me een hart onder de riem steken!

liefs xxx
He lottie,

Wat heb je het goed gedaan gisterenavond. Knap van je dat je zo rustig kunt blijven en je niet (wat je gevoel misschien het liefste zou willen) weer in de relatie stort. Neem de tijd. Ik vind het goed van jullie dat jullie er nu zo over kunnen praten.

Ik heb ook eens in een relatie een 'pauze' gehad (terwijl ik dit schrijf denk ik meteen Ross en Rachel in Friends..). Dit was na 1,5 jaar, na 2 of 3 maanden zijn we weer samen gekomen. Hij was in die periode op reis geweest, ik met mijn studie begonnen. Het ging na deze pauze eigenlijk nog beter dan ervoor. We waren ook niet uit elkaar gegaan omdat we niet meer van elkaar hielden. We zijn hierna nog twee jaar bij elkaar gebleven, en hebben een mooie tijd gehad. Helaas is het toch uit gegaan. (is nogal een ingewikkeld verhaal, dus ga ik nu niet verder op in).

Anyway: een pauze in je relatie kan soms je relatie alleen maar sterker maken, als je er maar wel goed met elkaar over praat. Zodat er geen verwijten of schuldgevoelens zijn over het uitraken...

Succes Lottie.

Liefs,

Keeprunning
Hoi Lottie,

Ik vind dat je het supergoed hebt aangepakt. Zoals de anderen ook schreven: wat je uiteindelijk beslist is helemaal aan jou. Het ligt er aan hoe goed ed relatie was en hoe gek jullie op elkaar zijn. Dat kunnen wij natuurlijk niet zien. Maar ik denk als ik het zo lees dat het je vast gaat lukken goed om je zelf te denken en een goede beslissing t enemen.

Succes en een hele mooie (en spirituele?) reis gewenst!

MamaD
Ik denk dat jullie basis goed is en dat hij zich dat ook is gaan realiseren.

Lekker alleen die reis gaabn maken, héél erg daarvan genieten en na de reis kijken hoe jullie er over denken.

Wat kan de liefde toch lastig, maar ook zó mooi zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven