wat moet ik hier mee?
zondag 13 november 2011 om 17:39
Al jaren flirt ik met de zelfde jongen op feestjes. Op het begin stelde het niks voor en we kregen allebei een relatie die tegelijk is uit gegaan. Zo kwamen we weer bij elkaar terug en sinds toen klikt het heel goed en stelt het meer voor als eerst. Vorige week heeft hij toegegeven dat hij weer klaar is voor een relatie en dat ik wel weet dat hij mij heel leuk vind en dat het wel zou kunnen tussen ons. Het probleem en het domme is dat wij elkaar niet echt spreken buiten de dagen om dat we elkaar toevallig ergens tegenkomen. Gister vroeg een vriendin of ik hem geloof dat hij mij echt leuk vind enzo en ik geloof het wel denk ik, of tenminste ik wil het geloven want ik zie wel een relatie zitten tussen ons. Maar ik weet zelf ook dat als hij het echt zou willen dat hij dan wel actie zou ondernemen. Het houd mij tegen om met andere mannen te praten en als iemand aandacht aan mij geeft reageer ik er niet op omdat ergens in mijn achterhoofd zit dat ik ooit wel een relatie met hem krijg. Maar ik hoor vaker dat hij not into me is, tenminste zo zien sommige dat. Ik hoor ook verhalen dat hij mij wil zien en me echt leuk vind. Als ik dit verhaal zou lezen zou ik denken dat hij me niet wil, maar omdat ik er in zit denk ik anders. Moet ik gewoon gaan flirten met andere mannen? Ik ben bang dat hij er dan achter komt en gaat denken dat ik heb gelogen tegen hem over alles en dat hij het dan niet meer wil met mij .... Ooit. Hoe zien jullie dit? En herkent iemand het?
zondag 13 november 2011 om 19:52
Hey madeloeloe, alles goed met je? Heb je ff niet gezien, begon al te denken dat je ook weg was, gelukkig niet
@ bloem55: ik zou het aan hemzelf vragen eerlijk gezegd, en kijken wat je zelf wilt als je zijn antwoord weet. Ik hoor je bezig over OOIT, komt op mij over dat je alles op hold wil zetten voor een relatie met hem terwijl je nog niet eens zeker weet of hij echt into you is. Ik ben het eens met Naomii: als hij je echt leuk vind vraagt hij je mee uit.
@ bloem55: ik zou het aan hemzelf vragen eerlijk gezegd, en kijken wat je zelf wilt als je zijn antwoord weet. Ik hoor je bezig over OOIT, komt op mij over dat je alles op hold wil zetten voor een relatie met hem terwijl je nog niet eens zeker weet of hij echt into you is. Ik ben het eens met Naomii: als hij je echt leuk vind vraagt hij je mee uit.
zondag 13 november 2011 om 22:33
quote:bloem55 schreef op 13 november 2011 @ 21:28:
En als hij dan echt not into me is, vraag ik mij af hoe iemand durft te liegen over de dingen die hij zei.
Wat bedoel je hiermee?
Heeft hij gezegd dat hij wel into you is of heeft iemand anders dat gezegd?
En als hij dan echt not into me is, vraag ik mij af hoe iemand durft te liegen over de dingen die hij zei.
Wat bedoel je hiermee?
Heeft hij gezegd dat hij wel into you is of heeft iemand anders dat gezegd?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....