Wat moet ik met zo'n oude lul?

21-05-2009 12:16 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, maar dat dacht ik bijna hardop toen ik daarnet in de Linda. van deze maand las (in de column van Saskia Noort) dat mannen vallen op vrouwen van half hun leeftijd plus twaalf jaar.

Ik ben 40, dus mannen van 57, zeg maar gewoon ongeveer 60!, werpen geile blikken op mij? Wat denken ze wel niet?! Dat ik een vader nodig heb? Ik roep ze wel als ik hulp nodig heb bij het versjouwen van een zware bank.

Hoewel het ook weer zo kan zijn dat ik me in mijn handjes moet wrijven dat zo'n kerel mij blikken waardig gunt, want in diezelfde Linda. staat dat het zo schijnt te zijn dat de kans dat je als vrouw na je veerstigste nog een leuke vent vindt, kleiner is dan de kans dat je omkomt bij een vliegramp. En ik vlieg nooit.

Ik ga wel weer verder met mijn vrijgezelle bestaan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:badmeester schreef op 21 mei 2009 @ 13:00:

Voor de rest: waar je je druk over maakt zeg..Wat je zegt, de kans op een leuke vent is nog kleiner dan de kans dat ik doodga bij een vliegtuigongeluk... beter maar geen rekening mee houden en een prettig leven voor m'n uppie regelen!
anoniem_77648 wijzigde dit bericht op 21-05-2009 13:15
Reden: typefout met hele andere slagingskans ;-)
% gewijzigd
Ik vind het trouwens best sneu als je veertig bent en je ziet iemand van zestig als een oude zak.
Het is nog extremer: als een man echt de keuze heeft gaat hij zo ongeveer voor de helft plus 7.

Kijk maar naar miljonairs en succesvolle politici.

Daarom proberen zoveel mannen om miljonair of president te worden. Dan kunnen ze kiezen uit de vrouwtjes.

De meeste mannen komen niet zo ver uiteraard en die moeten dus hun wensen matigen.

Mannen willen een verse vrouw, vrouwen willen een man met geld en macht. Zo zit de natuur blijkbaar in elkaar.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik geloof ook niet in de theorie. Ik ben nu 40 en heb volop sjans. Van mannen die jonger zijn dan ik, mannen van ongeveer mijn leeftijd, én van oudere mannen.

Eh... ja, ook van mannen van rond de 60.
@ DS: De mensen die jij noemt, gaan voor de helft minus 7!

(en ik begrijp het echt niet, andersom, het zijn toch nog echt knulletjes die je een knaak voor een zak drop zou geven)
quote:Donkeyshot schreef op 21 mei 2009 @ 13:05:

Mannen willen een verse vrouw, vrouwen willen een man met geld en macht. Zo zit de natuur blijkbaar in elkaar.En wat als je dat als vrouw zelf al hebt, zegmaar zonder man, wat wil je dan nog erbij?
Ik kan m'n koffers wel pakken volgens al die theorieën
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:vivastudent schreef op 21 mei 2009 @ 13:07:

@ DS: De mensen die jij noemt, gaan voor de helft minus 7!

(en ik begrijp het echt niet, andersom, het zijn toch nog echt knulletjes die je een knaak voor een zak drop zou geven)Ik snap Demi Moore anders best.
@ Star: ik vind t echt nog een kind (hij dan). Wel ééntje met potentie hoor, tegen de tijd dat ie mijn leeftijd is, is 't vast een mooie man!
goed uitgangspunt vivastudent

je eigen leven op orde hebben is al moeilijk genoeg voor sommigen hier

Het is nog extremer: als een man echt de keuze heeft gaat hij zo ongeveer voor de helft plus 7.

Daarom proberen zoveel mannen om miljonair of president te worden. Dan kunnen ze kiezen uit de vrouwtjes.

De meeste mannen komen niet zo ver uiteraard en die moeten dus hun wensen matigen.

Mannen willen een verse vrouw, vrouwen willen een man met geld en macht. Zo zit de natuur blijkbaar in elkaar.Deze theorie klopt bij ons
en de leeftijd van vivastudent is? van ashton kutcher heeft een studentenleeftijd tenslotte :-)
beetje lulkoek allemaal

Mannen willen een verse vrouw, vrouwen willen een man met geld en macht. Zo zit de natuur blijkbaar in elkaar.Mwoah, ik heb genoeg voorbeelden gezien van mannen die genoeg keuze hadden en toch voor een oudere vrouw hebben gekozen.
quote:Elynn schreef op 21 mei 2009 @ 12:42:

[...]

Maar bij Shrek is sowieso alles anders, lijkt me. Das waar!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Ja maar donkey heeft t over t algemeen he? Daar kunnen best een paar uitzonderingen tegenaan...
quote:Star schreef op 21 mei 2009 @ 13:05:

Ik vind het trouwens best sneu als je veertig bent en je ziet iemand van zestig als een oude zak.

Ouwe lul, niet ouwe zak. ;)

Het was uiteraard bedoeld om de titel wat pakkender te maken. Maar ook om aan te geven dat ik mannen van tegen de 60 niet aantrekkelijk vind. Dat drukt de term 'ouwe lul' wel uit, dacht ik.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:vivastudent schreef op 21 mei 2009 @ 13:11:

@ Star: ik vind t echt nog een kind (hij dan). Wel ééntje met potentie hoor, tegen de tijd dat ie mijn leeftijd is, is 't vast een mooie man!Ja ok, hij schijnt zich wel te gedragen als kleuter inderdaad. Maar goed, ducttape doet wonderen.
quote:badmeester schreef op 21 mei 2009 @ 13:13:

en de leeftijd van vivastudent is? van ashton kutcher heeft een studentenleeftijd tenslotte :-)Maar vivastudent is deeltijdstudent, betekent dat dan dat mijn leeftijd ook maar voor de helft meetelt, dan kan t namelijk goed
quote:tonkje schreef op 21 mei 2009 @ 13:16:

[...]

Ouwe lul, niet ouwe zak. ;)

Het was uiteraard bedoeld om de titel wat pakkender te maken. Maar ook om aan te geven dat ik mannen van tegen de 60 niet aantrekkelijk vind. Dat drukt de term 'ouwe lul' wel uit, dacht ik.

Maar dan mogen ze jou toch nog wel aantrekkelijk vinden?

Trouwens, ik zou geen nee zeggen tegen Al Pacino. En ik ben nog niet eens veertig dus da's nog veel ongezonder
ha zo ken ik er nog 10

vivastudent = halve student:-)
quote:badmeester schreef op 21 mei 2009 @ 13:15:

Ja maar donkey heeft t over t algemeen he? Daar kunnen best een paar uitzonderingen tegenaan...Zolang er nog zoveel lekkere uitzonderingen op "de regel" bestaan, hoef ik me de komende 30 jaar dus nergens druk over te maken
quote:Star schreef op 21 mei 2009 @ 13:16:

[...]

Ja ok, hij schijnt zich wel te gedragen als kleuter inderdaad. Maar goed, ducttape doet wonderen.

Jazeg, moet je hem nog opvoeden ook. En ze had toch al 2 kinderen?

Ik blijf erbij dat ik toch ga voor kerels van mijn leeftijd, en aangezien ik ouder word, wordt mijn doelgroep ook steeds ouder. Probleem van doelgroepincongruentie blijft dus bestaan...
quote:badmeester schreef op 21 mei 2009 @ 13:19:

ha zo ken ik er nog 10

vivastudent = halve student:-)Jammer! Ik bedacht me ineens een manier om mijn leeftijd legaal te halveren...
Even over nagedacht, maar nu klopt de som: delen door de helft + zeven bij ons. Maar dat is omdat we zo jong zijn dus, als hij veertig is gaat dit dus niet meer op. Dan is het delen door twee + 15.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven