Wat moet ik met zo'n oude lul?

21-05-2009 12:16 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, maar dat dacht ik bijna hardop toen ik daarnet in de Linda. van deze maand las (in de column van Saskia Noort) dat mannen vallen op vrouwen van half hun leeftijd plus twaalf jaar.

Ik ben 40, dus mannen van 57, zeg maar gewoon ongeveer 60!, werpen geile blikken op mij? Wat denken ze wel niet?! Dat ik een vader nodig heb? Ik roep ze wel als ik hulp nodig heb bij het versjouwen van een zware bank.

Hoewel het ook weer zo kan zijn dat ik me in mijn handjes moet wrijven dat zo'n kerel mij blikken waardig gunt, want in diezelfde Linda. staat dat het zo schijnt te zijn dat de kans dat je als vrouw na je veerstigste nog een leuke vent vindt, kleiner is dan de kans dat je omkomt bij een vliegramp. En ik vlieg nooit.

Ik ga wel weer verder met mijn vrijgezelle bestaan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Klopt, want mannen van jouw leeftijd willen een vrouw van minstens 10 jaar jonger.
Chips, dan zijn mijn kansen verkeken!
quote:Zamirah schreef op 21 mei 2009 @ 12:19:

Klopt, want mannen van jouw leeftijd willen een vrouw van minstens 10 jaar jonger.

Helemaal begrijpen doe ik dat toch niet hoor. Zegmaar toe ik 20 was, vond ik kerels van 40 oud!!! Maar nu ben ik zo oud, en denk ik bij zo'n knulletje van 20 'agossie watisie schattig!!', en ik kan 't er echt niet op!

Toevoeging: waarom werkt dat voor kerels toch heel anders?
anoniem_77648 wijzigde dit bericht op 21-05-2009 12:21
Reden: Toevoeging: waarom werkt dat voor kerels toch heel anders?
% gewijzigd
Dus mannen van 24 vallen op vrouwen van 24.

Hier klopt het trouwens bijna, ik ben de helft + 11 jaar van de leeftijd van mijn vriend. Maar ik geloof er niet in. Vraag me af waar zo'n "berekening" vandaan komt.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Gaat het dan om huwelijken of tellen alle relaties mee?

De meeste vrouwen die ik ken die rond hun 40ste weer op de relatiemarkt zijn gekomen zijn wel aan de vent gekomen hoor. En niet alleen 60 plussers. Maar trouwen of samenwonen idd, daar hebben ze vaak niet zo veel zin meer in.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Wel fijn om te weten dat ik op mijn 51ste nog aantrekkelijk ben. Voor kerels van 80, maar dan nog. Mooie leeftijd om iemands groene blaadje te zijn
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:Winterdip schreef op 21 mei 2009 @ 12:24:

Dus mannen van 24 vallen op vrouwen van 24.

Hier klopt het trouwens bijna, ik ben de helft + 11 jaar van de leeftijd van mijn vriend. Maar ik geloof er niet in. Vraag me af waar zo'n "berekening" vandaan komt.

Zeg, het is wel de Saskia Noort die ermee kwam hoor.

Geen idee of die berekening ook maar een beetje klopt, maar volgens mij is het wel waar dat mannen over het algemeen een jongere vrouw zoeken. En ik heb ook de indruk dat hoe ouder ze worden, hoe jonger ze het (proberen te) zoeken.

Ik ga voor die vliegtuigcrash.
quote:tonkje schreef op 21 mei 2009 @ 12:16:

Sorry hoor, maar dat dacht ik bijna hardop toen ik daarnet in de Linda. van deze maand las (in de column van Saskia Noort) dat mannen vallen op vrouwen van half hun leeftijd plus twaalf jaar.

Hier klopt de berekening exact. Maar goed, dat zegt niets over anderen.

Denk je niet dat Saskia hiermee gewoon een knuppel in het hoenderhok wil gooien en een verschijnsel (sommige mannen kiezen voor jongere vrouwen) voor het voetlicht wil brengen (lees: die berekening is een geintje en niet een empirisch onderbouwde formule die altijd opgaat)?

Ken in mijn omgeving overigens ook zat vrouwen die na hun veertigste een leuke kerel aan de haak hebben geslagen.
quote:tonkje schreef op 21 mei 2009 @ 12:31:

[...]

Zeg, het is wel de Saskia Noort die ermee kwam hoor.

Geen idee of die berekening ook maar een beetje klopt, maar volgens mij is het wel waar dat mannen over het algemeen een jongere vrouw zoeken. En ik heb ook de indruk dat hoe ouder ze worden, hoe jonger ze het (proberen te) zoeken.

Ik ga voor die vliegtuigcrash.ash

Whahahaa de vliegtuigcrash..............
Hier op 1 jaar na ook
Bij mijn oma in het bejaarden huis is het een gerommel van jewelste .....dus wat leeftijd betreft ......

Dat ash in mijn vorige post ???? geen idee...maar dat hoort er niet in...
Bij mij klopt het niet...
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
quote:VlammendeTroela schreef op 21 mei 2009 @ 12:41:

Bij mij klopt het niet...Maar bij Shrek is sowieso alles anders, lijkt me.
Blegh, Saskia Noort. In dat geval al helemaal niet serieus nemen.

Al geloof ik wel dat mannen doorgaans op jongere vrouwen vallen. Vruchtbaarder enzo. Zit in de genen.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
De theorie sucks want ik heb momenteel een aanbidder van (nog net) 29, eentje van 33 en een van precies mijn eigen leeftijd. En ik ben 40. En geenszins van plan me aan 1 van hen te binden.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Ik heb zojuist mijn neukertje van 25 de deur uitgedaan, dus het klopt hier ook al niet.Hij vond me zo lekker....en ben toch echt ouder dan hij.
quote:Lilith75 schreef op 21 mei 2009 @ 12:38:

Bij mijn oma in het bejaarden huis is het een gerommel van jewelste .....dus wat leeftijd betreft ......Mijn oma vond dat destijds vreselijk! Houden die kerels dan nooit op, vond zij.
ben al 16 jaar getrouwd met een bijna 11 jaar jongere man.

en hij heeft nog lang niet genoeg van me, leuke is wel dat ie andere vrouwen van 47 ouwe mutsen vind en ik ben 47 hahaha.

maar ik ben geen ouwe muts

conclusie, botox werkt.

hahaha
quote:vivastudent schreef op 21 mei 2009 @ 12:21:

[...]

Toevoeging: waarom werkt dat voor kerels toch heel anders?

testosteron daarom

En hoe lollig: mijn partner is 42 en ik 33. Dus klopt precies. Maar wat een mega bullshit dat je na je 40e geen leuke vent meer vinden kunt pfff onzin.
Dat vind ik geen bullshit, zoveel leuke mannen lopen niet los rond in het wild.
Half leeftijd + 12 jaar? Mijn vader valt op nog wel jonger als hij de kans krijgt volgens mij
Jawel zamirah

Voor de rest: waar je je druk over maakt zeg..
Ik ben overigens 2 jaar jonger dan ik volgens berekening zou moeten zijn. Bah bah bah, vieze oude man die van mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven