Wat moet ik met zo'n oude lul?

21-05-2009 12:16 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, maar dat dacht ik bijna hardop toen ik daarnet in de Linda. van deze maand las (in de column van Saskia Noort) dat mannen vallen op vrouwen van half hun leeftijd plus twaalf jaar.

Ik ben 40, dus mannen van 57, zeg maar gewoon ongeveer 60!, werpen geile blikken op mij? Wat denken ze wel niet?! Dat ik een vader nodig heb? Ik roep ze wel als ik hulp nodig heb bij het versjouwen van een zware bank.

Hoewel het ook weer zo kan zijn dat ik me in mijn handjes moet wrijven dat zo'n kerel mij blikken waardig gunt, want in diezelfde Linda. staat dat het zo schijnt te zijn dat de kans dat je als vrouw na je veerstigste nog een leuke vent vindt, kleiner is dan de kans dat je omkomt bij een vliegramp. En ik vlieg nooit.

Ik ga wel weer verder met mijn vrijgezelle bestaan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tja als je dan op jonge ventjes valt zou je echt een pas nodig hebben:-)
quote:ambrosia9 schreef op 21 mei 2009 @ 13:23:

Even over nagedacht, maar nu klopt de som: delen door de helft + zeven bij ons. Maar dat is omdat we zo jong zijn dus, als hij veertig is gaat dit dus niet meer op. Dan is het delen door twee + 15.Nee precies, hoe jonger hoe minder groot het verschil is. Ik zou bijvoorbeeld maar 2.5 jaar schelen met Ashton Kutcher dan en da's geen belachelijk groot verschil.
quote:Star schreef op 21 mei 2009 @ 13:18:

[...]

Maar dan mogen ze jou toch nog wel aantrekkelijk vinden?

Tuurlijk, zolang ze het maar niet te hard laten merken.

quote:Trouwens, ik zou geen nee zeggen tegen Al Pacino. En ik ben nog niet eens veertig dus da's nog veel ongezonder Ok, ik maak 1 of 2 uitzonderingen.
Ik zie het echt voor me Tonkje, een kudde kwijlende zestig jarige mannen die achter je aan rennen.
Ik (44) vind oudere mannen heerlijk! Wat is er in godsnaam mis mee? Heb met vijftigplussers de laatste jaren betere seks gehad dan met alle jonge mannen daarvoor.
Yayasister, er is niks mis met oudere mannen! Maar jij - als 44-jarige - zou volgens Saskia Noort niet eens in aanmerking komen voor een 50+er, en zelfs een man van 60 zou geen geile blikken op je werpen wegens te oud. Kijk maar: 60:2 = 30 + 12 is 42.
quote:badmeester schreef op 21 mei 2009 @ 13:24:

tja als je dan op jonge ventjes valt zou je echt een pas nodig hebben:-)Pas? Bejaardenpas, bankpas, poespas...?
quote:badmeester schreef op 21 mei 2009 @ 13:24:

tja als je dan op jonge ventjes valt zou je echt een pas nodig hebben:-)Dan zal ik er maar vast 1 bestellen want ik zou de trainer van mijn zoon (trainer is 21) echt mijn bed niet uitschoppen.En ik ben (al) 38.
O, zie je wel, ik kan niet rekenen... Maar wacht even, de 50+ers deden hun intrede in mijn leven toen ik 39 was, de eerste was 55: 27,5 +12 = 39,5. Toen klopte het dus nog. Die van nu zijn 55 en 57, die zijn dus te jong, zullen wel in de war zijn, daar bof ik mee. 60+ kan ik weer niets mee, want mijn vader is nog niet eens 70, dat komt te dichtbij. Maar flirten met oudere mannen, gewoon in het voorbijgaan op straat, die belangstellende blikken in a split second, geniet ik gewoon van. Vind ik echt niet ranzig.
Met mannen is het net als met wijnen: de goede worden met de jaren alleen maar beter
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Donkeyshot schreef op 21 mei 2009 @ 15:56:

Met mannen is het net als met wijnen: de goede worden met de jaren alleen maar betermee eens, en van de meeste krijg je vooral koppijn.
quote:Star schreef op 21 mei 2009 @ 13:27:

Ik zie het echt voor me Tonkje, een kudde kwijlende zestig jarige mannen die achter je aan rennen.Help! Ik ga nog nachtmerries krijgen van dit topic.
quote:Yayasister schreef op 21 mei 2009 @ 15:21:

Ik (44) vind oudere mannen heerlijk! Wat is er in godsnaam mis mee? Heb met vijftigplussers de laatste jaren betere seks gehad dan met alle jonge mannen daarvoor.

Mij lijken oudere mannen ook best prima hoor.

Over een jaar of 15.
quote:sofje schreef op 21 mei 2009 @ 16:15:

[...]

mee eens, en van de meeste krijg je vooral koppijn.
Als ik een contactadvertentie zet op een site, krijg ik OF buitenlandse mannen....of oudere mannen. En dan bedoel ik 15 jaar ouder.

IK moet daar niet aan denken en die kerels denken vaak echt dat ze het lot uit de loterij zijn.

Mijn "oudste reactie" was een man van 60 :s

Die dacht echt serieus dat ik wel met hem uit zou willen en misschien meer....

Krijg er de rillingen van..

Eigenlijk wel interessant..hoe de natuur werkt
Nou, volgens mij vallen alle mannen gewoon op een leuk lekker wijf, no matter what age.

Ik val mijn hele volwassen leven al op kerels boven de 30 of begin 40 (en ik vind zelfs mannen van boven de 50 die goed zijn geconserveerd aantrekkelijk), dus och.
quote:Digitalis schreef op 21 mei 2009 @ 18:22:

Nou, volgens mij vallen alle mannen gewoon op een leuk lekker wijf, no matter what age.

.

Mee eens!

Groetjes Fajah
quote:Donkeyshot schreef op 21 mei 2009 @ 15:56:

Met mannen is het net als met wijnen: de goede worden met de jaren alleen maar beterOf ze worden zuur.
quote:IvyRosa schreef op 21 mei 2009 @ 18:40:

[...]

Of ze worden zuur.Neuh, dat zie je meer bij vrouwen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Vrouwen zijn niet als wijn hè
quote:Donkeyshot schreef op 21 mei 2009 @ 13:05:

Het is nog extremer: als een man echt de keuze heeft gaat hij zo ongeveer voor de helft plus 7.Dat komt bij ons meer in de buurt
quote:ambrosia9 schreef op 21 mei 2009 @ 13:12:

[...]

Deze theorie klopt bij ons Jij ook al?
quote:tonkje schreef op 21 mei 2009 @ 13:16:

[...]

Ouwe lul, niet ouwe zak. ;)

Het was uiteraard bedoeld om de titel wat pakkender te maken. Maar ook om aan te geven dat ik mannen van tegen de 60 niet aantrekkelijk vind. Dat drukt de term 'ouwe lul' wel uit, dacht ik.Er zitten anders best leuke tussen. En dan heb ik het niet over de George Clooneys.
quote:Qijana schreef op 21 mei 2009 @ 18:17:

Als ik een contactadvertentie zet op een site, krijg ik OF buitenlandse mannen....of oudere mannen. En dan bedoel ik 15 jaar ouder.

IK moet daar niet aan denken en die kerels denken vaak echt dat ze het lot uit de loterij zijn.

Mijn "oudste reactie" was een man van 60 :s

Die dacht echt serieus dat ik wel met hem uit zou willen en misschien meer....

Krijg er de rillingen van..

Eigenlijk wel interessant..hoe de natuur werkt

De keren dat ik me inschreef, kreeg ik reacties van mannen van alle leeftijden. Mannen van mijn leeftijd, mannen (jongens) van 18 die benadrukten erg volwassen te zijn voor hun leeftijd - ik moet daar toch ook echt niet aan denken , en ook mannen van in de 60. Die hadden waarschijnlijk hun leesbril niet op, want in mijn profiel stond duidelijk dat ik op zoek was naar een man in de leeftijdscategorie 37-47.

Er loopt hier in de buurt een kwijlende man van in de 70 rond die achter vrouwen aanrent die een jaar of 30 jonger zijn. Ik denk dat dat typisch een man is die denkt dat hij een goede fles wijn is ofzo.
Haha, wat een topic! Ik ben 32 en val op (veel) oudere mannen. Niet omdat ik een vader zoek, want die heb ik al. Nee, de reden is dat oudere mannen over het algemeen volwassener zijn dan kerels van mijn leeftijd. Je kunt met oudere mannen tenminste een goed gesprek voeren omdat ze emotioneel volwassen zijn en e.e.a. hebben meegemaakt. Ik heb een tijdje een verhouding gehad met een 'oude' vent, heb een geweldige tijd gehad, maar hij was helaas getrouwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven