Wat moet ik nou??

28-05-2011 00:33 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, in feb-maart had ik een TO dat mijn vriend mijn (toenmalige) vriendin belde en smste. (relatie van 17 jaar en 3 kleine kids)Nu zijn we 4 maanden verder,ik 12 kilo lichter,op van de stress. Hij is verliefd op haar en ik heb geen contact meer met haar dus van haar kant geen idee,alleen hij wilt niet weg. Ik kan nergens heen met mijn 3 kids,ben over maand mijn baan kwijt en het huis wil hij ook niet verkopen. Hij wil bij mij blijven voor de kinderen maar ondertussen gewoon zijn eigen gang gaan. Ik ben het zoooo beu,het maakt mij knettergek!Ik herken mezelf niet meer,wil rust in mijn leven en voor de kinderen,maar ik kan alleen maar ruzie maken.Mijn gevoel voor hem wat ik nog over had is ook totaal weg en hij zegt keihard tegen me dat hij van haar houdt en niet meer van mij en dat ze gaan samenwonen maar pas wanneer zij er klaar voor is.Ze bellen elkaar tig keer op een dag en wij kunnen totaal niet meer communiceren.En ondertussen wil hij niks,niks tekenen(samenlevingscontract opzeggen,bankzaken regelen etc) pas wanneer hij het beslist.....hij maakt mij helemaal kapot ik heb zelfs aan de Tranxene gezeten en liep als een zombie in de rondte.Nu ben ik van de pillen af maar rook weer na 7 jaar(zwak zwak) maar ik moet op de een of andere manier mijn stress kwijtraken..HELP wat moet ik nou???Crisis met mijn ouders waar ik totaal geen zin in heb en allemaal lieve vriendinnen die zelf ook hun leven totaal niet echt op de rit hebben....wat een puinhoop!
hmm ja daar kon je wel eens gelijk in hebben ..
.
Goed om te horen!!

Het was ook een onhoudbare situatie en wat sterk van je dat je de kracht hebt gevonden om de juiste stappen te zetten!

Je zult alleen maar sterker worden nu je beseft dat je zelf weer regie hebt over je eigen leven, echt waar. Erger dan het was kon niet en je komt er alleen maar sterker uit!
Wow, goed man. Zo stevig doorpakken!! Way to go!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven