Wat moet ik nou?

13-07-2010 12:48 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat moet ik nou doen als ik hier de deur uit loop.

Geen geld, geen huis...helemaal niks eigenlijk

Zo bang dat ik niet sterk genoeg ben om vol te houden, zo bang voor het toch mis gevoel...maar dit gaat ook niet meer ik weet het...maar ik ben tot niks in staat voel me zo vreselijk zwak.....

Mijn relatie staat zwaar onder spanning.

Hij kan niet praten, ik wil zo graag praten, mijn angsten en gevoelens uit leggen..Het enige wat hij kan zeggen is...Ik kan niet praten dat weet je, of ik weet niet wat te zeggen.

Het is zo frusterend weet niet wat te doen...

Ik zie veel problemen..wil ze aanpakken maar heb er de energie niet meer voor, wil door gaan met vechten, met moeite doen...maar voel me verder en verder afzakken...

Beetje vaag allemaal maar ben bang voor herkenning, want dat is me vorige x ook al over komen.

Maar ik heb verder niemand met wie ik er over kan praten
quote:Butterfly14 schreef op 15 juli 2010 @ 11:51:

tis niet perse zelfmedelijden, neem me zelf juist alles kwalijk en de ander niets haast...vergeleken met hoe ik naar me zelf kijk.

Had ik maar wat meer medeogen voor mezelf..dan was ik sneller weg geweest...

Ik haat mezelf datik alles geprobeert heb voor mijn gevoel deze relatie te laten slagen...en als nog faal...

Er is een verschil tussen mededogen en zelfmedelijden, en deze post van jou is een en al zelfmedelijden.

Juist jezelf haten en jezelf alles kwalijk nemen, en voelen en denken dat je in een machteloze positie zit waar je niks aan kan doen is zelfmedelijden.

Stop met piekeren, stop met denken, stop met ik heb alles zo fout gedaan denken! Stop met blijven hangen in het verleden, en ga nu keuzes maken en ernaar handelen!
Ik snap je...je hebt gelijk...

Ik snap nu wat je bedoelt..ik lees t over en zie..maar ik dit en oh ik dat...je hebt gelijk.

Ik ga die persoon zo weer bellen..kreeg voice...hopelijk alleen in gesprek...
quote:Butterfly14 schreef op 15 juli 2010 @ 11:51:

tis niet perse zelfmedelijden, neem me zelf juist alles kwalijk en de ander niets haast...vergeleken met hoe ik naar me zelf kijk.

Das dus ook een soort zelfmedelijden.

Dat probeerde ik je 3 pagina's geleden ook al te vertellen

Had ik maar wat meer medeogen voor mezelf..dan was ik sneller weg geweest...

Je moet geen medelijden met jezelf hebben, daar wordt niemand groot sterk en daadlrachtig van

Je moet jezelf een pak voor je broek durven geven

Ik haat mezelf datik alles geprobeert heb voor mijn gevoel deze relatie te laten slagen...en als nog faal...

Nou ja, dan faal je.....en dan?

De andere optie is in deze relatie blijven hangen

En als ik eerlijk ben zou ik in dit geval liever falen..

(hoewel het natuurlijk geen falen is maar eerder een andere keuze maken als die je in eerste instantie nam)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oeps, schrijf hetzelfde als Rary
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat ik me afvraag is, wat is er nu eigenlijk werkelijk aan de hand hier?

Dit topic begon met het feit dat vriendlief niet wil/kan praten maar wel vreselijk uit zijn slof kan schieten als To en hij ruzie hebben. Nu klinkt het alsof Butterfly dagelijks mishandeld wordt, een vriend heeft die haar dwingt in een situatie te blijven die ze niet wil en alsof er een hele rits aan psychische problemen heeft waar ze hier niks over schrijft.

Mag allemaal, maar maakt wel een hoop verschil uit voor het advies dat ik wil geven.
Mensen, ga me spullen pakken en ga der vandoor...

Ik kom straks weer terug .

Hoop dat jullie dan nog met me willen praten..

Ik ga me spullen nu pakken.
Kastanjez, Butterfly wil niet meer in deze relatie zitten, maar onderneemt geen actie daartoe omdat ze in een lastige situatie zit zonder geld en vrienden. Vandaar mijn harde woorden. Niet omdat ze mishandeld wordt, maar omdat ze moet beseffen dat ze haar eigen geluk weer in handen kan nemen en dat ze zelf die mogelijkheid kan creeeren.

En ik vind dat haar vriend behoorlijk manipulatief kan zijn alles op butterfly kan schuiven. En daar zal hij waarschijnlijk niet in veranderen.

Butterfly: Goed zo! Hoop snel weer van je te horen.
En volgens mij ben ik door dit topic herkend door een vriendin van een vriendin van mij

Halloooo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven