Wat moet ik nu doen?

10-03-2020 15:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,
Ik ben een jongen van 18 en ik val op jongens. Alleen mijn ouders weten dit van mij.

Eind januari kreeg ik plots berichtjes van een leuke jongen die via een vriend aan mijn contactgegevens was gekomen. Hij vond me erg leuk en bleef me gedurende een week lang berichtjes sturen. Na een paar dagen ging ik er op in en raakte we aan de praat. Al snel gingen we over op facetime. Hij vond me erg leuk en besloot dat hij me wilde zien en vroeg wanneer we konden afspreken. Een paar dagen later kwam hij in de avond langs en hebben we veel met elkaar gesproken. Sindsdien belde hij me iedere dag en hebben we nog een stuk of 4 keer afgesproken waaronder één keer blijven slapen. Deze afspraakjes werden vooral gevuld door netflix in bed en hebben elkaar dus niet echt beter leren kennen hier. Ook vertelde hij in de tussentijd aan zijn moeder en een vriendin dat hij op jongens valt en hij iemand heel leuk vond. Alles was op zijn initiatief en hij sprak heel vaak uit hoe leuk hij mij vond. Maar 3 weken na het eerste contact waren we naar de stad geweest en zou hij daarna mijn ouders ontmoeten en bij mij blijven slapen. Nadat we in de stad waren geweest, zou hij het aan zijn vader gaan vertellen (moest van zijn moeder, anders kon hij niet blijven slapen). Toen ik thuis was kreeg ik vlak voor hij zou komen een berichtje dat het niet goed voelde voor hem en hij vond dat het allemaal veel te snel was gegaan. Het gevoel was net zo snel weggegaan als gekomen volgens hem. Hij zei dat hij tijd nodig had en die heb ik hem dan ook gegeven 1.5 week lang. Hierna is hij bij mij thuis langs geweest en heeft hij laten weten dat hij het niet meer voelt en me dus niet meer wil zien.

Waar ik nu dus heel erg mee zit is dat ik hem met de tijd steeds leuker begon te vinden maar ik mezelf niet meteen open heb gesteld voor hem omdat ik iets rustiger ben als ik iemand leer kennen. Hij heeft me dus niet echt leren kennen en weet niet hoe ik persoonlijk ben. We zijn nu 2 weken verder en ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik zit er elk moment van de dag mee en ik slaap erg slecht. Ik heb hem op een dag na(berichtje zonder reactie) volledig met rust gelaten. Een afspraak maken om te praten via de telefoon is vrijwel onmogelijk.
Wat moet ik nu doen?
Ja niks, hij wil helaas niet.
Niets, iemand wil of iemand wil niet ( meer). Of jij dat echt niet leuk vind/er niet mee eens bent of denkt dat er iets ander achter zit... het maakt niet uit.

Sterkte met liefdesverdriet, het gaat over en er komt vanzelf wel weer een andere leuke jongen voorbij.
Misschien heeft zijn vader er niet goed op gereageerd toen hij het aan hem vertelde.
En is hij hierdoor terughoudend geworden.
Geef hem de tijd om er achter te komen wat hij echt belangrijk vindt.
Probeer dan vervolgens nog een keer met hem een afspraak te maken en over jullie gevoelens te praten.
Denk niet dat je zijn gedachten kunt veranderen. Kwel jezelf niet onnodig en laat het los. Er komen er wel meer. Hij is niet de enige. Ook al heb je het gevoel dat dit wél zo is.
Niks. Hij wil niet meer. En neem jezelf vooral niks kwalijk, je bent zoals je bent.
Op naar de volgende.
ik geef mn bek ook maar een douw
Verdrietig voor je....dat is niet leuk natuurlijk.

Geef jezelf wat tijd. Dag per dag en na een aantal weken zal je zien dat het slijt, dit liefdesverdriet...maar de pijn die je nu voelt, daad kan je helaas niet veel aan doen...wat afleiding kan zoeken, wat leuks gaan doen,...meer is er niet...
cemile schreef:
10-03-2020 16:22
Misschien heeft zijn vader er niet goed op gereageerd toen hij het aan hem vertelde.
En is hij hierdoor terughoudend geworden.
Geef hem de tijd om er achter te komen wat hij echt belangrijk vindt.
Probeer dan vervolgens nog een keer met hem een afspraak te maken en over jullie gevoelens te praten.
Dit, of hij stelt het uit zodat hij het zijn vader niet "hoeft" te vertellen. Misschien is hij bang om het tegen zijn vader te zeggen.
Je kunt in dit geval niks doen.
Deze jongen is duidelijk niet klaar voor een relatie.

Het beste wat je kunt doen is hem laten voor wat het is. En zelf doorgaan.
Misschien komt er ooit nog een tijd (over een aantal jaren) dat je elkaar tegen komt.
Als je nu hem berichtjes zou gaan sturen of iets dergelijks duw je hem alleen maar verder weg.
It's not just about who is REAL to your face; it's also about who stays LOYAL behind your back.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven