Wat moet ik toch met deze man

01-01-2010 17:20 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als eerste wil ik iedereen een geweldig 2010 wensen.

Ik heb even wat advies nodig. Na een relatie van anderhalf jaar heeft mijn vriend ,inmiddels ex vriend de relatie verbroken. Erg pijnlijk en moelijk allemaal op dit moment, maar we weten liefdesverdriet is gelukkig voor tijdelijke aard.

De reden dat hij de relatie heeft verbroken is dat hij geen toekomst samen ziet, maar hij wel vindt dat wij in alles op 1 lijn zitten. Er is wel in de tussen tijd contact geweest nadat hij de relatie heeft verbroken,voornamelijk via mail en sms. Hierin geeft hij continu aan mij erg te missen,van mij te houden etc etc. maar dat hij achter zijn besluit staat

Ik kijk terug naar een leuke en gezellige tijd, maar ook wat hobbels heeft gehad. Hij heeft het een en ander gedaan, waar ik het nu niet over ga hebben want ik heb het hem vergeven en zelf de keuze gemaakt verder te willen.

Mijn ex staat nog altijd achter zijn keuze, maar wat mij nogal verbaasd is, dat ik gisteren een grote bos rozen kreeg met daarbij een kaartje met de volgende tekst. Ondanks dat ik jou veel pijn heb gedaan beteken je nog erg veel voor me,het spijt me...

Wat moet ik toch met deze man
quote:wuiles schreef op 01 januari 2010 @ 21:36:

[...]

Dit is volstrekt onnodig. Als de reacties van een forummer je niet bevallen mag je ze gewoon negeren. Kun je daar vast mee oefenen voor het geval je ex zich weer laat gelden.Ik zet mijn toverstafje in:-) ook op mijn ex hoor:) die staat ook al op Ctr Alt Delete
quote:TJIKIE schreef op 01 januari 2010 @ 17:33:

[...]

Nou hij heeft tussen neus en lippen door ook laten weten te twijfelen over de toekomst en daar serieus over aan het nadenken is, want ergens ziet hij ons nog wel samen, maar opdit moment echt achter zijn besluit staat. Hoe verwarrend kan een mens zijn soms :-)

Ik zou wel verder willen, maar is dat verstandig? :-) Ik wil ook niet het gevoel bij hem gaan creeren dat ik een pop ben waar je maar mee kunt gooien.

Op mij komt het meer over dat hij je aandacht niet kwijt wil, dan dat hij twijfelt. En doordat dit gedrag het gewenste effect op je heeft blijf jij achter hem aan lopen, open staan voor hem. Precies wat hij wil. Niet meer en niet minder.

Ga je eigen leven leiden, en dat is een leven zonder hem. Dan zul je een veel gelukkiger 2010 hebben dan wanneer je je aandacht aan hem blijft schenken. Hij liet je lopen, zijn probleem. Jij kunt ook zonder hem namelijk. (hij ook zonder jou, maar hij wil je aandacht vasthouden, dus jou doen geloven dat hij het er moeilijk mee heeft).
[quote]Madhe schreef op 01 januari 2010 @ 21:44:

[...]

Op mij komt het meer over dat hij je aandacht niet kwijt wil, dan dat hij twijfelt. En doordat dit gedrag het gewenste effect op je heeft blijf jij achter hem aan lopen, open staan voor hem. Precies wat hij wil. Niet meer en niet minder.

Ga je eigen leven leiden, en dat is een leven zonder hem. Dan zul je een veel gelukkiger 2010 hebben dan wanneer je je aandacht aan hem blijft schenken. Hij liet je lopen, zijn probleem. Jij kunt ook zonder hem namelijk. (hij ook zonder jou, maar hij wil je aandacht vasthouden, dus jou doen geloven dat hij het er moeilijk mee heeft).[/quot

Dat vermoeden heb ik ook heel sterk, en soms heb je even mensen nodig die het er nog even flink inpeperen bij me. Ik wil helemaal happy 2010 ingaan. Ik heb hem zojuist gezegt dat ik gewoon voorlopig geen contact meer met hem wil en hij begrijpt he helemaal en zal mij dan ook niet verder lastig vallen. Ik ben straks gelukkiger zonder hem denk ik, alhoewel dat gevoel er nu nog niet is, maar ja hoort bij het liefdes verdriet. Hij staat op negeer, wel moeilijk maar dit is de beste manier ik weet het zeker.
quote:TJIKIE schreef op 01 januari 2010 @ 21:19:

[...]

Je zou het denken he dat ik 18 ben, maar ik stel mij als een 18 jarige op want ik wil mij op jouw niveau begeven aangezien je het anders niet echt goed begrijpt. Lieve meis ga in je zelfingekeerde leven wat doen want hier schiet het niet op. Ergens heb ik het ook wel met je te doen. Nou lieverd het gaat je goed, jij bent het niet waard om nog maar enige reactie te geven. Dus wat ik zo juist zei Ctrl Alt Delete. Succes meisje gaat je goed hoor.

CTRL/ALT/DEL heeft meerdere opties en jij hebt er maar 1 gekregen.

Jij ook het beste, CHICKIE
quote:wuiles schreef op 01 januari 2010 @ 21:36:

[...]

Dit is volstrekt onnodig. Als de reacties van een forummer je niet bevallen mag je ze gewoon negeren. Kun je daar vast mee oefenen voor het geval je ex zich weer laat gelden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven