wat niemand ooit te weten zal komen

11-12-2008 22:47 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo. Ik vraag het me weleens af. Zijn er mensen die iets hebben met echt de allerbeste vriend/vriendin van je partner ? Of de broer/zus van je partner ?

Alles voor te zeggen dat dat absoluut niet kan, maar je ziet elkaar al regelmatig en het klikt zo bijzonder en van het een kwam het ander.

Ben er wel eens nieuwsgierig naar.. volgens mij gebeurt het toch wel iets vaker dan we denken..

Ervaring mee ?
Nou goed dan, Mijn eerste echte relatie (duurde 10 jaar) had verkering met mijn beste vriend. Toen dat uitraakte, kreeg ze iets met mij.

Later kreeg ik een oogje op de beste vriendin van haar zus. De relatie heb ik toen beëindigd en ben nu 11 jaar getrouwd met de beste vriendin van de zus van mijn ex.

De vriendschap met die zus is daardoor wel vergaan, maar gelukkig had/heeft mijn vrouw meer vriendinnen. Met de beste daarvan ben ik ook naar bed geweest. Ingewikkeld? Nee hoor, wel lekker!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Goed, vooruit. Ik heb tijdens mijn relatie met mijn ex een keer gezoend met zijn neef/tevens vriend...

Slecht, heel slecht... ik weet het..

Gelukkig gaan die twee jongens nog steeds gewoon normaal met elkaar om.... Vraag me niet hoe ze 't doen.. ik zou 't niet kunnen.
Dit topic lijkt me meer een gevalletje voor de relatie-pijler....
Sex en relatie liggen soms (heeeeel soms) dicht bij elkaar.

Deze is toevallig hier gestart.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Ik ga nu 3 jaar met de beste vriend van mn ex (waar ik toen ik 17 was 2 maanden verkering mee heb gehad) het voelt voor ons heel normaal maar kan me voorstellen dat sommige mensen het vreemd vinden.
Ik denk dat ik af en toe met de tweelingzus van mijn partner vrij.
Topic is verplaatst van seks naar relaties!
quote:Lizzl schreef op 12 december 2008 @ 00:16:

[...]

Mmm.... idd... volgens mij zijn ze nog een tijdje samen geweest en daarna ging dat ook stuk.

Hee, die ken ik ook!

Hij had altijd gezegd ik trouw niet want dan loopt het verkeerd af....toch getrouwd en idd zo gestrand.

Is wel al lang geleden hoor, hij is al weer jaren gelukkig met zijn nieuwe liefde, maar ik geloof niet dat ie ooit nog trouwd.
.
Bij mij is het inderdaad ook uitgekomen, maar wel omdat ik het zelf verteld heb.
Mijn ex ging met mijn beste vriendin... nu mijn beste vriendin niet meer en hij is mijn ex....
het zijn inderdaad wel pijnlijke gevallen zeg.. niet leuk..

misschien werd me het openen van het topic wel ingegeven door een leuke dame die ik ken en waar ik eens (heerlijk !) mee scharrelde. Ze heeft een relatie, een erg goede relatie zelfs, dat trek ik niet in twijfel.

Ze heeft ook al jaren iets met een oude vriend en inmiddels gaan ze als twee koppels met elkaar om, komen bij elkaar over de vloer, kunnen de mannen het samen goed vinden.

En delen hij en zij hun geheimpje..

ze weet het een van het ander te scheiden, zeker ook uit respect voor haar partner. Heeft ook wel weer iets bijzonders vind ik.. zonder te oordelen hoor..

Ik zit dus niet te wachten op wat anderen hiervan vinden, maar het is zo'n verhaal...uit het leven gegrepen..
Toen ik een langdurige relatie had werd ik ook goede vrienden met de beste vriend van hem. Uiteindelijk werden wij meer beste vrienden omdat ik meer tijd in vriendschap investeerde.

Na een lange tijd werd ik verliefd op hem en heb dit eerlijk verteld aan mn toenmalige vriend.. kwetste hem vreselijk en heb er achteraf gezien spijt van maargoed dat was toen, achteraf gezien was die beste vriend een rebound.

Een paar maanden later kreeg ik met een andere goede vriend van mij "ex & beste vriend" die beste vriend waarschuwde hem toen omdat ik hem zogenaamd gekwetst zou hebben.

Uiteindelijk gaf hij wel toe dat hij mij gekwetst had (hij had me na een "lekkere nacht" gedumpt omdat hij geen relatie durfde)

Nouja goed, hun bleven vrienden maar spraken gewoon niet zoveel over mij. Wat mijn toenmalige vriendje minder vond, was dat hij alles wist over het seksleven van mij en die ex.

Want toen ik met hem had, spraken ze daar natuurlijk over.

Dat vond hij wel pijnlijk omdat dat wel top was en met hem was het niet zo top maargoed.

Ach een beetje raar allemaal.

Zag ik mijn ex weer op n feestje van toen-vriendje. Vond m weer wat leuk, klikte wel weer. Brengt je wel in verwarring.
quote:bob_ schreef op 13 december 2008 @ 12:37:

het zijn inderdaad wel pijnlijke gevallen zeg.. niet leuk..

misschien werd me het openen van het topic wel ingegeven door een leuke dame die ik ken en waar ik eens (heerlijk !) mee scharrelde. Ze heeft een relatie, een erg goede relatie zelfs, dat trek ik niet in twijfel.

Ze heeft ook al jaren iets met een oude vriend en inmiddels gaan ze als twee koppels met elkaar om, komen bij elkaar over de vloer, kunnen de mannen het samen goed vinden.

En delen hij en zij hun geheimpje..

ze weet het een van het ander te scheiden, zeker ook uit respect voor haar partner. Heeft ook wel weer iets bijzonders vind ik.. zonder te oordelen hoor..

Ik zit dus niet te wachten op wat anderen hiervan vinden, maar het is zo'n verhaal...uit het leven gegrepen..

Oei echt vreemdgaan dus :P.

Dat heb ik gelukkig niet gedaan, ben altijd eerlijk gebleven.

Het was nog klote natuurlijk maar vreemdgaan qua zoenen of seks wou ik iemand niet aandoen. Terwijl verliefdheid vaak net zo'n pijn doet bij de ander. Maargoed.. ben eerlijk geweest want liegen vind ik verschrikkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven