wat niemand ooit te weten zal komen

11-12-2008 22:47 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo. Ik vraag het me weleens af. Zijn er mensen die iets hebben met echt de allerbeste vriend/vriendin van je partner ? Of de broer/zus van je partner ?

Alles voor te zeggen dat dat absoluut niet kan, maar je ziet elkaar al regelmatig en het klikt zo bijzonder en van het een kwam het ander.

Ben er wel eens nieuwsgierig naar.. volgens mij gebeurt het toch wel iets vaker dan we denken..

Ervaring mee ?
Heb ( wil ) jij er ervaring mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
huh????? Je wilt toch niet zeggen dat jij zo iemand bent???
Hoe bedoel je , wat niemand ooit te weten zal komen ? Dat jij het niet verder vertelt ofzo ?

Moet je je eens de drama's voorstellen áls zoiets uitkomt ( en vaak komt het uit ) , nou is vreemdgaan altijd een kolerestreek , maar zoiets is dan wel de overtreffende trap .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Er is een topic: "De biechtstoel" op psyche.

Be my guest!
Vond de beste vriend van mijn ex er wel erg lekker uit zien, maar kwa karakter (player tot en met!)... no no thank you!
Gatver, nee hoor! Moet er niet aan denken en kan het mij ook niet voorstellen!!
Perfectionisme is niet perfect...
Heb weleens de kans (en de zin) gehad maar er niets mee gedaan. Ik ga geen vriendschap of familiebanden op het spel zetten voor een paar vrijpartijen.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
Een vriendin van me heeft haar scharrel aan mij doorgespeeld toen zij een relatie kreeg. Telt dat ook?
voor alle duidelijkheid....ben geen ervaringsdeskundige op dit terrein..

maar het is niet mijn bedoeling om een discussie over oor- en veroordelingen op te starten hoor.....vroeg het me gewoon af..want dat er veel meer gebeurt om ons heen dan wij denken...dat moet haast wel.. toch ?
Natuurlijk Bob, maar niemand loopt er te koop mee. Zelfs anoniem op een forum is het al moeilijk te vertellen.
Het gebeurt vaker dan je denkt. Maar op dit forum kun je niet echt anoniem zijn, Je kan deze vraag het beste stellen op een forum, waar iemand zijn naam kan veranderen in anoniem. dan krijg je eerlijke en verrassende antwoorden.
dag stewardess..

op deze plaats is dat toch geen probleem ?

vooruit.. geef jij er eens een slinger aan...haha !
Blijkbaar is het wel een probleem...
Is dit voor een onderzoek, puur om je eigen nieuwsgierigheid te bevredigen of is het een vraag omdat je er zélf met de beste vriendin van je vriendin vandoor wil gaan?
Ik zou wel willen Bob, maar ik heb geen tijd voor iedereen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nogmaals, zie het topic "De Biechtstoel"

Daar kun je alles kwijt, lekker anoniem...
Het meest afschuwelijke verhaal dat ik ooit heb gehoord is van een kennis die na 8 jaar verkering, met haar trouwde. De dag na de bruiloft, kreeg hij vermoedens, zocht en vond in de computer.... bewijsmateriaal dat ze het al een tijdje deed met zijn beste vriend tevens getuige bij het huwelijk.

Leuk.... ben je zo'n 24 uur getrouwd geweest :s
Ja, een ex-collega van mij heeft precies hetzelfde meegemaakt. Misschien is het hem wel. De kersverse bruid ging vervolgens vrolijk verder met de getuige.
quote:geheim1972 schreef op 12 december 2008 @ 00:13:

Ja, een ex-collega van mij heeft precies hetzelfde meegemaakt. Misschien is het hem wel. De kersverse bruid ging vervolgens vrolijk verder met de getuige.Mmm.... idd... volgens mij zijn ze nog een tijdje samen geweest en daarna ging dat ook stuk.
Dus als ik het goed begrijp is dit een gok-topic over wat voor vunzigs en oneerlijks om ons heen gebeurd? Ik denk dat een ieder zou schrikken als je op een dag zou kunnen aflezen op iemands voorhoofd met wie en wanneer hij/zij de laatste keer heeft sex gehad Je zou ter stond niemand meer vertrouwen!! En dat is dan weer de voornaamste reden dat mensen geheimen hebben.... we zijn geen van allen heilig en perfekt en we hebben allemaal ons eigenaardigheden
quote:Dutchbelg3 schreef op 12 december 2008 @ 01:09:

Dus als ik het goed begrijp is dit een gok-topic over wat voor vunzigs en oneerlijks om ons heen gebeurd? Ik denk dat een ieder zou schrikken als je op een dag zou kunnen aflezen op iemands voorhoofd met wie en wanneer hij/zij de laatste keer heeft sex gehad Je zou ter stond niemand meer vertrouwen!! En dat is dan weer de voornaamste reden dat mensen geheimen hebben.... we zijn geen van allen heilig en perfekt en we hebben allemaal ons eigenaardigheden Tja, dan komen wij er achter dat jij een klein liegebeestje bent en al ruim twee jaar droog staat
Ik weet niet of dit mee telt, maar mijn vriendin had 3 jaar een relatie met S. Dat ging uit. Een half jaar later kreeg ze met zijn beste vriend, K. Daar is ze nu al 6 jaar gelukkig mee. Het heeft even wat voeten in de aarde gehad tussen S. en K., ze hebben elkaar tijden niet gesproken, maar S. en K. zijn nu weer de beste vrienden die ze voorheen ook waren. En nee, ze zijn niet tussentijds met elkaar vreemdgegaan. De vonk sloeg gewoon ineens over.
quote:domnaiefmutsje schreef op 12 december 2008 @ 01:42:

[...]

Tja, dan komen wij er achter dat jij een klein liegebeestje bent en al ruim twee jaar droog staat En deze opmerking vind ik dan weer leuk
Mijn nichtje woonde 5 jaar samen en had trouwplannen toen bleek dat ze al 3 jaar lang een relatie had met zijn broer. Dat zorgde ook voor veel reuring in de familie.Inmiddels is de relatie uit.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven