Wat te doen als je vriend zich vreemd gedraagt?

25-12-2008 18:02 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen zondag mijn vriend gezien en hebben het gewoon gezellig gehad. De volgende dag hebben we nog zitten sms'en. Sindsdien hoor ik helemaal niks meer van hem en dat is niet typisch iets voor mijn vriend! Ik moet vermelden dat ik na maandag ook niks meer van me heb laten horen, omdat ik me geen houding wist aan te nemen naar aanleiding van een gesprek (over huisje, boompje, beestje) dat we afgelopen zondag en enkele keren daarvoor hebben gehad.

Nu komt het.. Ik weet dat het niet netjes is, maar ik check nl. zijn mailbox. Dus maandag las ik een email van een collega van hem dat zij haar excuses wilde maken voor haar lompe gedrag naar hem toe en dat zij het goed vond om te praten, aangezien zij het vermoeden had dat zij beiden om elkaar heen draaien. De volgende dag las ik dat mijn vriend en zijn collega hadden afgesproken! Ze hebben het gezellig gehad en zij schreef dat ze graag leuke dingen wil doen met hem en wel zien hoe het loopt! Nou weet ik net dat hij haar ook leuk vindt en al langer leuk vindt dan mij, want mij kent hij nog niet zo lang (bijna 7 maanden). De betreffende email heb ik a la minute verwijderd. Mijn vriend weet niet dat ik zijn mailbox check, laat staan zijn wachtwoord weet!

4 Weken geleden heeft hij mij notabene gevraagd of ik zijn vriendin wil worden en heb zijn vraag bevestigd met een "ja" en afgelopen zondag heeft hij nog om een foto van mij gevraagd, hij heeft zelfs nog gezegd dat ie van me houdt, maar dat ie me mist, laat ie me de laatste tijd helemaal niet meer weten! Al enkele malen heb ik hem ook geconfronteerd met mijn vermoedens dat hij naast mij ook nog in andere vrouwen is geinteresseerd, maar dan zegt hij dat ik me druk maak en dat er geen ander is.. Toen speelde er nog niks af tussen zijn collega en hem. Maar nu blijkt mijn vermoeden een feit te worden..?

Ik vraag me af waarom ik ineens niks meer van hem hoor! Contact met hem opnemen wil ik niet, maar ik heb wel een sms'je gestuurd waarin ik hem een fijne kerst wens en dat het jammer is dat ik met de speciale dagen niet bij iemand kan zijn, die me dierbaar is (hij wilde nl. met kerst met mij afspreken). Zelf heeft hij mij geen fijne feestdagen gewenst, maar wel zijn ex gemaild en de collega in kwestie een kerstkaartje gegeven. (Dat ik niet bij hem kan zijn is, omdat ik dan bij familie ben en heb hem nog wel gevraagd of hij het leuk zou vinden als hij mee ging, waarop zijn antwoord was: "Misschien.. Maar ik zou het wel apart vinden". )

Waarom doet mijn vriend mij dit dan aan met zijn collega? Wat moet ik doen? Zal ik hem ermee confronteren (niet vertellen dat ik natuurlijk zijn mailbox check!). Hoe pak ik dat dan aan? Wat heeft dit eigenlijk allemaal te betekenen?
Betekent dat hij geinteresseerd is in een ander.

Je kunt je koffers pakken. Tenzij je voor de gek gehouden wilt worden.
Hey,

Ik snap het niet zo goed: jullie kennen elkaar 7 maanden en zijn nog maar 1 maand samen? Die collega kent hij al langer en vindt hij al langer leuk.

Dat hij niets laat horen, is inderdaad vreemd. Maar jij hebt ook niets meer laten horen, hoe ging dat hiervoor? Dat gesprekje heeft ermee te maken zeg je, hoe dan? Hebben jullie ergens verschillende verwachtingen?

Zijn mailbox checken is natuurlijk niet netjes, maar wat je daar allemaal leest, ook niet bevorderlijk om je een beter gevoel te geven.

Ik zou zeggen, ofwel probeer je eens fatsoenlijk met hem te praten (als je hem eens vastkrijgt), indien dat niet lukt, zou ik mijn conclusies eruit trekken, ofwel hij weet niet wat hij wilt ofwel 'hij wedt op meerdere paarden tegelijk.'
Tsja hij lijkt niet echt voor jou te gaan maar sorry hoor dat jij zijn mail checkt vind ik ook abnormaal..
Mag ik vragen hoe je aan zijn wachtwoord bent gekomen??
Je hebt een e-mail uit zijn box verwijderd en nu denk jij dat hij daar niet achter komt?

De hele situatie komt toch op me over als stiekem gekonkel. Als ik het vermoeden zou hebben dat hij met een ander ging zou ik mijn hoofd hoog houden en zonder een woord vertrekken.
ik begrijp dit soort topics NOOIT, hoe moeten wij weten wat dit te betekenen heeft, bel hem op en vraag het HEM, tjonge...
*zwaait naar Star*
gewoon mee kappen, hij's gewoon "not that into you"

ik vind je trouwens wel heel erg "claimend" over komen...misschien vind hij dat ook en is ie daarom opzoek naar iets anders...?
hoe oud zijn jullie?
inruilen
liever vandaag dan morgen inruilen.
De volgende dag
In ieder geval voor oud en nieuw.
Hij zet graag in op meerdere vrouwen (meisjes) tegelijk... Wegwezen!
zo zo zo
geen seconde langer je vriendje noemen
iig voor het einde van het jaar
je bent jong... je hoort de tijd van je leven te hebben.
test hem uit
momentje voor jezelf
morgen is het 2e kerstdag
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Peas on earth!
4 uur cuppa soep tijd
tijd heelt alle wonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven