Wat te doen?

24-09-2012 18:24 29 berichten
Dilemma. Dit is het verhaal:

Via een datingsite heb ik vorige week een paar keer heen en weer gemaild met een man. Leuke mails, we besloten voor aanstaande donderdag af te spreken om wat te gaan drinken.

Nu zat ik eind vorige week in de kroeg, en kwam ik hem onverwachts via gemeenschappelijke vrienden al tegen. Met die vrienden een super avond gehad, leuke klik, gedanst, gedronken en uiteindelijk bij hem thuis wat zitten vozen en blijven slapen.

De volgende dag kreeg ik een enthousiast smsje van hem, dat het een uitermate gezellige avond was. Een beetje heen en weer gesmst, laatste bericht kwam van mij af (was niet een sms waar hij op een vraag ofzo moest beantwoorden).

Dit weekend en tot nu niets van hem gehoord. Ik ook niets laten weten. Maar, er staat nog steeds officieel de date van aanstaande donderdagavond. Toen ik die ochtend na die avond wegging, zei ik iets in die trant van "was gezellig, spreek je later!".

Ik weet dus niet of die afspraak nog doorgaat. Zometeen vond hij me niets, of heeft ie door het vozen wat we hebben gedaan, z'n doel al bereikt. Maar misschien staat die afspraak wat hem betreft nog wel gewoon. Ik ben zo ouderwets dat ik vind dat hij iets van zich moet laten horen. Maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben voor donderdag.

Wat te doen?? Hem sms'en met de vraag of het nog doorgaat? Of wachten tot hij reageert?
Wat is "vozen" eigenlijk? All the way of alleen wat geflikflooi?
Alle reacties Link kopieren
quote:zoutopmijnhuid schreef op 24 september 2012 @ 20:19:

Wat is "vozen" eigenlijk? All the way of alleen wat geflikflooi?

Is vozen en geflikflooi niet precies hetzelfde?

hoe dan ook, veel plezier donderdag!
Alle reacties Link kopieren
veel plezier donderdag.
wij slapen nooit.
Thanks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven