Wat te doen?
zaterdag 3 november 2018 om 09:43
zaterdag 3 november 2018 om 09:47
Wilde niet bot overkomen, maar nu blijft hij appen. Heb echt verkeerd gehandeld:((
zaterdag 3 november 2018 om 09:51
Het is nooit te laat om te stoppen met reageren.
O en waarom hij zoveel appt is wel duidelijk toch? Doe niet of je gek bent. Bij mannen moet je recht in de microfoon praten. Een subtiele hint dat hij je type niet is echt te onduidelijk, zeker als je meegaat in zijn appgedrag.
Mocht je echt te schijterig zijn om duidelijk te zijn, kan je altijd zeggen dat je een vriend hebt, of iemand hebt ontmoet waarmee je aan het daten bent.
zaterdag 3 november 2018 om 09:57
Hij kan jou gedachten niet lezen. Wees gewoon eerlijk en zeg dat je niet op prive berichtjes zit te wachten. Dit is geen verwijt, je wilt geen discussie, je vertelt hem heel duidelijk wat jij wel of niet doet.Delimore schreef: ↑03-11-2018 09:49Dat zal ik niet zo snel zeggen. Dus misschien beter om heel laat en kortaf te reageren. Hij wilde ook per se weten wie ik leuk vind op werk. Blééf doordrammen. Had het hem nog gezegd ook. Best dom :') ik ben momenteel best kwetsbaar zeg maar. Niet helemaal op mijn best
Het is echt heel belangrijk dat jij wel zegt wat je dwarszit of wanneer je het ergens niet mee eens bent. Doe je dit niet, dan kan dit op langer termijn problemen opleveren.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
zaterdag 3 november 2018 om 09:57
Steeds minder snel reageren? Eerst reageer je na een uur, dan pas na een dag, na twee dagen. Als je zo langzaam reageert gaat de lol er vast wel snel vanaf.
Ja, ik weet het. Het is niet de beste aanpak. Maar vind negeren niet netjes, en om bot te zeggen dat je niet met hem wil appen vind ik zelf te lastig. Dus dan probeer ik het zo maar, tot het gesprek stil valt (aan jouw kant).
Ja, ik weet het. Het is niet de beste aanpak. Maar vind negeren niet netjes, en om bot te zeggen dat je niet met hem wil appen vind ik zelf te lastig. Dus dan probeer ik het zo maar, tot het gesprek stil valt (aan jouw kant).
zaterdag 3 november 2018 om 10:10
100% eens met Star. Sommige mensen hebben genoeg aan een subtiele hint, andere niet. Duidelijkheid is de enige oplossing. Hij neemt elke minuscule ruimte die jij biedt, zonder aan te voelen dat jij dat niet wil. Dat weet je nu. Waarom wil je dan persé subtiel blijven? Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
zaterdag 3 november 2018 om 10:11
zaterdag 3 november 2018 om 10:47
Nooit nee durven zeggen omdat het onbeleefd is eindigt ermee dat je voor het altaar staat. Waar je weer ja zegt omdat nee onbeleefd is
Elke keer keer dat je ja zegt tegen iemand omdat je geen nee durft te zeggen en een ander loopt te pleasen betekent ook dat je tegelijkertijd nee tegen jezelf zegt, tegen wat je zelf wel of niet wilt.
Elke keer keer dat je ja zegt tegen iemand omdat je geen nee durft te zeggen en een ander loopt te pleasen betekent ook dat je tegelijkertijd nee tegen jezelf zegt, tegen wat je zelf wel of niet wilt.
zaterdag 3 november 2018 om 11:08
Hoi Wim, ik app liever niet meer prive, dus ik stop met reageren. Groetjes, Delimore'.
Dan krijg je vast de vraag over het waarom en of hij iets verkeerds heeft gedaan en dan zeg je 'nee hoor, ik vind het gewoon niet prettig'. En daarna reageer je echt nooit meer. Geen verantwoording verder afleggen, ook niet in een gewoon gesprek. Gewoon dat je het niet prettig vindt.
Dan krijg je vast de vraag over het waarom en of hij iets verkeerds heeft gedaan en dan zeg je 'nee hoor, ik vind het gewoon niet prettig'. En daarna reageer je echt nooit meer. Geen verantwoording verder afleggen, ook niet in een gewoon gesprek. Gewoon dat je het niet prettig vindt.
Beter een half motto....
zaterdag 3 november 2018 om 11:20
Delimore schreef: ↑03-11-2018 09:49Dat zal ik niet zo snel zeggen. Dus misschien beter om heel laat en kortaf te reageren. Hij wilde ook per se weten wie ik leuk vind op werk. Blééf doordrammen. Had het hem nog gezegd ook. Best dom :') ik ben momenteel best kwetsbaar zeg maar. Niet helemaal op mijn best