Wat te doen?

08-03-2010 19:00 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 weken geleden heeft mijn vriend een einde aan onze relatie gemaakt. We hebben een relatie van 6 maanden gehad. We waren die maanden elke dag samen, maar echt altijd, soms dag en nacht en daardoor kregen we vaker ruzie op het einde. We zien elkaar graag want deden veel voor elkaar. Maar we hadden beiden onze school en vrienden verwaarloosd.En ik had enkel mijn vriend nog en gunde hem toen ook geen vrijheid. Daardoor is hij er mee gestopt. Nu sinds we onze relatie geïndigd hebben, zien we elkaar veel minder, maar hij stuurt me nog steeds en komt vaak langs. Hij zegt me altijd dat hij nu niet meer wil vrijen, maar dat we wel zullen zien, hij zegt ook dat we dit niet mogen forceren. Nu in het begin als we elkaar zagen hadden we steeds ruzie. Nu we beide wat tijd voor ons eigen hebben gehad is het nu steeds heel leuk. Vandaag heeft hij heel de dag bij me gezeten en het was heel leuk. Maar hij zegt steeds we zien wel dat we eerst moeten afwachten of het nu wel beter zou gaan als we terug zouden samen zijn. Vind het alleen raar dat we nu nog zo veel contact hebben en iets belangrijk om te melden is dat we ook nog steeds seks hebben en elkaar vastnemen. Ik ken hem heel goed en weet ook dat hij niet met andere meisjes bezig is en weet ook dat hij me niet gebruikt enkel voor de seks. Want daar ken ik hem heel goed voor. Weet nu niet goed wat ik moet doen? Is het goed om gewoon af te wachten en me nog verder met hem te amuseren? Aangzien hij zelf altijd zegt we zien wel maar ik mag er nu niet op hopen, we moeten afwachten volgens hem. Wat is het beste dat ik nu doe? Hem negeren en verder gaan zonder hem of het nog een kans geven en ons amuseren en dan afwachten. Ik weet wel dat als we weer samen komen we het dan beter kunnen aanpakken omdat we nu beide weten wat er fout was. Alvast bedankt voor jullie hulp : )
Nou als je dat allemaal weet, blijf dan gewoon rustig en kijk hoe het loopt en zorg dat je je school en vrienden niet meer verwaarloosd. als je lekker je eigen leven leid dan merk je vanzelf of het goed zal komen tussen jullie. Dat kun je toch niet forceren, gewoon jezelf zijn en zelf ook kritisch kijken wat jij wil.

De relatie gewoon even niet op het eerste plan, maar jezelf en dan volgt de rest vanzelf..
quote:evelienx schreef op 08 maart 2010 @ 19:00:

Hij zegt me altijd dat hij nu niet meer wil vrijen, maar dat we wel zullen zien, quote:Vind het alleen raar dat we nu nog zo veel contact hebben en iets belangrijk om te melden is dat we ook nog steeds seks hebben en elkaar vastnemen.
Ik zou me lekker even in mn eentje amuseren als ik jou was.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hij wil niet meer vrijen maar jullie hebben nog wel sex

Geen relatie = geen sex lijkt me in dit geval een heel prima stelregel. Eerst maar eens kijken hoe het loopt, en dan kan sex altijd nog het kersje op de slagroom worden. Je zegt dat jullie beiden school en vrienden hebben verwaarloosd. Nou, dan is er werk aan de winkel lijkt me!
werk eerst aan jezelf voordat je weer in de relatie stopt...

zoek uit wat je ook alweer deed voor je vriend, hoe leuk je leven toen was..

en hoe leuk die ook weer kan worden..

je relatie moet niet je geluk zijn.. je moet jezelf gelukkig maken in je eentje, de rest komt vanzelf, met of zonder hem..
ik denk dat jullie veel te snel van stapel zijn gelopen.

je zegt dat jullie elkaar iedere dag zagen, dag en nacht en elkaar geen vrijheid meer gaven.

dit hoort toch niet? geen wonder dat het dan uitloopt op ruzie.

ik hoefde mijn vriend echt niet iedere dag te zien. wat ruimte kan ook goed doen.

en school en vrienden verwaarlozen is toch ook niet goed.

stel het gaat uit, zoals nu, wat heb je dan nog?

zorg altijd voor een goede back up.
Bedankt voor de reactie's.

Met niet willen vrijen bedoelde ik dus geen relatie. Nu niet meer omdat hij niet meer het gevoel moet hebben dat hij opgesloten zit omdat dat bij ons wel het geval was.

Ben nu ook idd in mijn eentje aan het verder geen en school en vrienden weer aan het oppakken : )

Tis alleen moeilijk omdat ik niet weet hoe ik me tov hem moet gedragen. Ik bel hem nooit niet zelf en hij komt ook zelf onverwacht langs. Maar afwachten is denk ik de enige manier. We zeggen ook altijd beide dat we geen seks meer mogen hebben tot we meer zekerheid hebben, maar telkens komt het ervan. En ik voel me er ook helemaal niet slecht bij omdat we dat beide willen en ik weet dat hij me nog graag ziet maar nu tijd voor zichzelf nodig heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven