wat vind jij van je schoonouders?

21-04-2010 18:49 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier was ik benieuwd naar.

Ik hoor namelijk erg vaak dat iemand niet echt liefhebber is van zijn/ haar schoonouders. Veel van mij vriendinnen vinden haar schoonouders niet echt leuk, ze kunnen er wel mee opschieten maar echt een hechte band hebben ze er niet mee.

Als ik naar mijzelf kijk, met twee relaties achter de rug, vond ik zelf ook beide schoonouders niet erg leuk. Ik had weinig in gemeen met hen behalve dan mijn toenmalige vriend. Bij mijn laatste relatie, had ik een enorme bemoeial als schoonvader met een enorm ego. Ik kon daar niet mee omgaan.

en als ik dan kijk naar mijn ouders, hebben ook zij het niet getroffen met hun schoonouders (mijn grootouders dus) en dan vooral de beide moeders.

het leek mij nu zo ideaal, dat als ik weer een relatie krijg ik het juist wel goed kan vinden met mijn schoonouders, dat maakt de relatie toch ook veel makkelijker en fijner. het is geen must, maar zeker wel erg prettig.

wat zijn jullie ervaringen met schoonouders? En waarom kun jij het juist zo goed/ niet goed met je schoonouders vinden? (gewoon uit nieuwsgierigheid)
Mijn schoonmoeder is gratis af te halen!

Ik wil haar eventueel ook nog wel langsbrengen!
quote:chickk schreef op 23 april 2010 @ 14:58:

Ze zijn oke, zijn vader is tof, vertelt veel en je kan er echt mee lachen, hele relaxte man, drinkt alleen wel erg veel... Zijn moeder is ook best oke, maar een beetje een zeur.. Als ze ergens last van heeft (lichamelijk of iets over iemand anders) dan hoor je dat niet 1x maar 10x.. Verder is ze ook heel opvliegerig en komt ze snauwerig over (later begreep ik al dat dat bij hun thuis vroeger de normale toon van praten was) ik kan daar niet zo goed tegen, mijn vriend doet het ook wel eens en daar zeg ik dan ook stevast iets van. Maar ja, dat kan je bij schoonma moeilijk doen Haha, hebben wij stiekem dezelfde vriend en schoonouders?
Heb het nooit getroffen met schoonouders.

3 serieuze lange relaties.

De eerste schoonmoeder was zo gek als een deur en de schoonvader was een schuinsmarcheerder tot en met, wilde erop bij mn moeder. Zusje contactgestoord.

De 2e schoonmoeder was een snuivende ondergetatoëerde prostituee die nooit meer dan 2 woorden in een uur zei, die vader was een beroepscrimineel(gek genoeg wel een arts, afgestudeerd in Moskou ofzo, vergeet ik nooit). Die man mocht me gek genoeg heel graag. Toen de oogkleppen afkwamen zag ik dat die dochter van hen net zo maf was. Zus was een buitenbeentje, heel netjes, maar wilde niet te lang praten met iemand die niet uni had gedaan.(Beneden niveau enzo.) Smeerde boterhammen en vrat dan alleen het beleg eraf. Of ze is gewoon gek, of het is iets Russisch.

De 3e was me liever kwijt dan rijk, er was een rijke oude man voor haar, ik was jong en arm. Zal wel. Die vader zei nooit wat, zwaar depri in de stoel zitten was z'n dagtaak. Zus liep me maar te zuigen. Was verder wel aardig. Traaag van begrip ook.

En dan nog een van een los vast iets, schoonmoeder die spontaan viel op mijn schoot als ze "uitgleed" en meer van die ongein. Vroeg me ook meermaals of ik niet ff in kon smeren voor de zonnebank. Komt ze dan spierekenaakt de woonkamer voor inwandelen als dochter net ff weg is, toeval natuurlijk. Ze was lelijk en vies, anders had ik r misschien wel geholpen. Of me opbellen als ze alleen thuis is, want het "is zo koud in bed". Ja ja. Daar kwam ik dus spontaan niet meer langs. Bah.
ik heb de allerliefste schoon ouwe lui van de wereld, echt waar

top mensjes!

ben er nog altijd blij mee, na al die jaren en jaren en jaren en jaren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven