wat vinden jullie hiervan??

25-03-2010 16:45 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve dames

ik moet echt eventjes mijn hart luchten!

Ik heb al een tijdje een vriend (16 maanden) en wonen samen sins een paar maanden.

we kunnen nog wel eens ruzien, maar elke keer ben ik degene die het initiatief neemt om het op te lossen of goed te maken.

Er komt niks uithemzelf.

en heb dit al een heel aantal keer met hem besproken dat ik van zijn kant emoties zou willen zien zien.

en niet steeds de koele kikker uithangen, ik word hier zo onzeker van!

Zo ook vannacht...we kregen gisteravond ruzie, en toen we in bed lagen lag het me zo zwaar en voele me er zo rot over dat ik er graag even over zou willen spreken.

Maar meneer werd kwaad en moest maar op een normaal tijdstip met hem praten :S

Maar ik kan dat niet zo goed laten rusten tot mrgen, niet als ik totaal niet aan hem merk dat hij ermee zit!

Maar hij werd uiteindelijk zo kwaad dat ik mijn spullen en gepakt en bij mijn ouders ben gaan slapen.

vandaag heb ik de hele dag niks van hem gehoord dus ik belde hem net maar eens, maar hij was kwaad en wilde niet bellen.(dus alweer niks oplossen en t zo laten zoals het is)

Maar k bleef proberen met hem te praten en hij hing op.

Dus ik belde terug maar hij nam niet meer op.

15 min later belt hij terug en schreeuwt: JE HOUD ME VAN MIJN WERK BEL ME NIET MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en hing op.

T is zo respectloos, ik zou zo nooit tegen hem kunnen doen... en voel me er zooooo rot over dat hij in staat is zo tegen mij te praten en niet eens het willen uitpraten. boeit het hem dan helemaal niks?

wat vinden jullie hiervan?
quote:Groll schreef op 25 maart 2010 @ 23:02:

Respectloos, bah. Hij ervaart waarschijnlijk macht omdat jij de ruzie korter volhoudt dan hij. En omdat jij communicatie en liefde meer nodig hebt dan hij. Eigenlijk is hij liefdeloos omdat zijn egogevoel harde wet is voor hem.

Ik denk dat je jezelf moet afleiden met leuke vrienden en contacten zodanig dat je het niet meer zo nodig hebt of hij het al of niet wil goedmaken.

Op die manier wordt het eenzijdige machtsgevoel doorbroken. Ik vind het gebrek aan liefde nogal verontrustend.
The time is now
Ban
quote:dangeensuus schreef op 25 maart 2010 @ 23:50:

BanHet lijkt bijna een soort horo(rr)scoop. Ben benieuwd wat ze me over het egogevoel van mijn vent kan vertellen...
The time is now
Ja, als ze zelfs op de "leefstijltraining" zeggen dat ie egoistisch is, zus en zo moet handelen, ja, dan ligt er werkelijk niks bij jou. Je probeert hier te overtuigen dat het toch echt bij hem ligt en jij er echt niks aan kan doen.

Als er dan zinnige dingen worden gezegd die niet in je straatje passen, word je boos en probeert nog meer te overtuigen dat wij het verkeerd zien, lezen, in ieder geval het niet juist zien.

Wat wil je dan? Je ziet dat het op jouw manier niet werkt dan moet je toch zo snugger zijn te beseffen dat er een andere manier gezocht moet worden. En niet kinderachtig reageren door weer te gaan zeggen dat je niet naar zijn pijpen wilt dansen, dat doe je duidelijk niet anders zou je dit probleem niet hebben.
Tja, ik praat zijn gedrag niet goed... maar als mijn partner

's nachts boos zou vertrekken, dan zou ik het ook niet waarderen als dat via de telefoon onder werktijd zou moeten worden uitgesproken. Juist omdat je aangeeft dat je niet weet wanneer hij wel of niet werkt, bestaat de kans dat hij 's middags om 4 uur aan het werk is.

Jij was al ergens boos over, bent vervolgens boos vertrokken om zijn reactie en als je hem dan belt onder werktijd, verwacht hij vast dat hij weer een boze vriendin aan de lijn krijgt.

Ik zou juist even wachten en zoiets thuis uitspreken onder 4 ogen.
Denk dat jij het zelf ook niet acceptabel vindt.....

de vraag is of dat nog verandert bij hem?

Nee........................in 99% van de gevallen niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven