Wat vinden jullie.

25-04-2019 17:49 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag wil ik jullie mening.
Ik heb een lat relatie en mijn vriend heeft een zoon en ik heb 3 kinderen. Ik heb mijn kinderen om het weekend en hij heeft zijn zoon alleen het laatste weekend van de maand niet. Mijn vriend en ik zien elkaar alleen op zondag en maandag avond. Soms doen we iets leuks met de kinderen erbij.
Meestal valt het weekend dat hij zijn zoon niet heeft ( het laatste weekend van de maand) tegelijk met mijn weekend zonder kinderen. Ik kijk daar altijd enorm naar uit en heb het ook echt nodig die tijd samen. Tijd voor elkaar en tijd om iets te ondernemen en naar elkaar toe te groeien. Nu is het dus zo dat mijn vriend tijdens onze relatie een seizoenskaart voor de voetbal heeft genomen samen met zijn zoon. Helemaal leuk en dat gun ik ze ook.
Maar nu komt het dus wel eens voor dat er een wedstrijd is op de zondag dat zijn zoon bij zijn moeder is en het ons weekend is. Nu gaat mijn vriend dus ook op die dag zijn zoon halen om naar de voetbal te gaan terwijl het het weekend van zijn ex is en het ons vrije weekend is waarin ik graag een andere invulling geef of liever samen naar de voetbal ga met mijn vriend.
Het geval is dat we al niet elke maand 1 weekend samen hebben omdat de ene maand 5 weken en de ander 4 weken heeft en ik mijn kinderen om de week heb. En omdat mijn vriend dus de zaterdag dat hij zijn zoon niet heeft moet werken valt dat ook al af.
Zo blijft er echt heel weinig tijd voor samen over. Kunnen we bijna nooit eens een weekendje weg plannen oud.
Vinden jullie dat ik het kan maken om te vragen of hij de zondag in "ons" weekend echt vrij voor mij te houden.
Noomie82 schreef:
25-04-2019 18:30
Wat jammer dat er mensen zo naar reageren.
Ik hoef helemaal geen bijval maar vind het wel fijn als mensen meedenken. Dus zoals ik het gesprek anders moet ingaan. Zijn kind en mijn kinderen zijn ook helemaal niet te veel. Mijn uitgangspunt is alleen hoe we wel samen meer tijd kunnen doorbrengen. Zo raar lijkt me dat niet toch.
sorry hoor, maar er is met je meegedacht door de meesten, maar tot mijn reactie dat je alleen naar bijval zocht, heb je op niemand gereageerd, alleen op Rooss die het met je eens is. De rest is het niet oneens, maar geeft je mogelijkheden om op een andere manier te krijgen wat je wil.
Dus nee, het is niet raar dat je meer tijd wil, maar de manier waarop je dat wilde bereiken, is geen handige.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
huisduif schreef:
25-04-2019 18:31
Een voetbalwedstrijd duurt toch ook geen hele dag?

Een van jullie kan toch ook een keer vrij nemen op zaterdag of op maandag zodat je een nachtje weg kunt?
Neem af en toe ( beiden ) een halve snipperdag en ga dan de hele middag samen in bad zitten ofseauw.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
25-04-2019 18:30
Hij staat om half vijf op en is pas om half 8 thuis ?
Jullie wonen op een half uurtje afstand van elkaar toch ? Gaat hij dan kruipend naar zijn werk, ofzo ?
Nee maar hij moet nog langs huis om de katten eten te geven. Plus file.
Ik denk dat de concurrentie strijd aangaan met zijn kind je 0,0 niets zal opleveren. Het is heel duidelijk waar zijn prioriteiten liggen zich je eerder topics. Accepteren of jezelf aanpassen. Meer smaken zijn er bij jouw vriend niet. Wanneer je wel afspraken maakt dan doet hij nog steeds zijn eigen zin.
viva-amber wijzigde dit bericht op 25-04-2019 18:35
11.24% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
VivaYfke schreef:
25-04-2019 18:32
Hij staat om half vijf op en is pas om half 8 thuis ?
Jullie wonen op een half uurtje afstand van elkaar toch ? Gaat hij dan kruipend naar zijn werk, ofzo ?

Vrachtwagenchauffeurs doen vaak niet anders BGB :idee:
Die kruipen de hele dag ?
Ja door de file...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En weet je, als je nog samen met de ouder van je kinderen bent, moet je ook wel eens een snipperdag nemen als je samen iets wil gaan doen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Noomie82 schreef:
25-04-2019 18:34
Hoe wil je dan een weekendje weg gaan als er nog katten thuis zitten?
Noomie82 schreef:
25-04-2019 18:34
Wat een flauwekulreden van die katten, zeg. Voert ie ze ‘ s morgens.
En die file : 450 km ?

Hij zit gewoon niet te popelen op tijd met jou, denk ik. Anders deed hij wel meer moeite.
25-04-2019 18:36
Wat een flauwekulreden van die katten, zeg. Voert ie ze ‘ s morgens.
En die file : 450 km ?

Hij zit gewoon niet te popelen op tijd met jou, denk ik. Anders deed hij wel meer moeite.

Ja of koop zo'n automatische dispenser.
huisduif schreef:
25-04-2019 18:35
Hoe wil je dan een weekendje weg gaan als er nog katten thuis zitten?
Dan kan hij zijn moeder vragen. Maar die heeft een ziekte dus alleen bij uitzondering.
rosanna08 schreef:
25-04-2019 18:35
En weet je, als je nog samen met de ouder van je kinderen bent, moet je ook wel eens een snipperdag nemen als je samen iets wil gaan doen.

Dat klopt en daar sta ik ook voor open. Dus zal ik dit idee mee nemen in het gesprek.
Noomie82 schreef:
25-04-2019 18:38
Dan kan hij zijn moeder vragen. Maar die heeft een ziekte dus alleen bij uitzondering.
. hij zoekt excuses. En jij gelooft alles.
Star² schreef:
25-04-2019 18:37
Ja of koop zo'n automatische dispenser.
Precies.

TO, wat ben jij goedgelovig, zeg.
25-04-2019 18:39
Precies.

Ja je bent niet eens welkom op verjaardagen van zijn kant TO. Stop maar met je verslaving, zoek een leukere man.
25-04-2019 18:39
Precies.

Zo'n automatische dispencer zou kunnen idd.
Hij werkt tot half 7 kwart voor 7. Hij belt altijd als hij weg rijd. Dan nog langs huis en naar mij.
Hij werkt dus extreem lange dagen en ook op zaterdag. Maar dan is hij doordeweeks toch ook nog een dag vrij?
Dan is er toch nog een dag om samen te zijn?

Of werkt hij 6 dagen per week 12 uur per dag? In dat geval lijkt een relatie hebben vrij kansloos.
Parallella schreef:
25-04-2019 18:49
Hij werkt dus extreem lange dagen en ook op zaterdag. Maar dan is hij doordeweeks toch ook nog een dag vrij?
Dan is er toch nog een dag om samen te zijn?

Of werkt hij 6 dagen per week 12 uur per dag? In dat geval lijkt een relatie hebben vrij kansloos.
Dat klopt, er is ook heel weinig tijd samen. Daarom was ik ook zo blij met die weekenden samen.

Hij werkt in principe 5 dagen in de week. Op woensdag regelmatig niet. Dus ma, di tot 14.30, do, vrijdag en zaterdag ochtend. Hij begint om half 7 en is rond half 7 klaar door de weeksl Soms nog een vrijdagavond koopavond.
Op dinsdag en woensdagavond geeft hij training. Ik kan op dinsdag niet bij hem slapen want dan is zijn zoon er en hij woont op een 2 kamer flatje.

Ik heb mijn kinderen naast mijn werk woensdag uit school tot vrijdag of tot zondag.
Tja, ik denk dat als je echt allebei meer samen wil zijn, je altijd wel een weg vindt. Moet je wel allebei echt willen natuurlijk. En dat kun je je afvragen dus.
Maar die paar keer dat een voetbalwedstrijd op zondagmiddag is, zou ik niet moeilijk doen over een vader-zoon uitje.
Noomie82 schreef:
25-04-2019 19:00
Dat klopt, er is ook heel weinig tijd samen. Daarom was ik ook zo blij met die weekenden samen.

Hij werkt in principe 5 dagen in de week. Op woensdag regelmatig niet. Dus ma, di tot 14.30, do, vrijdag en zaterdag ochtend. Hij begint om half 7 en is rond half 7 klaar door de weeksl Soms nog een vrijdagavond koopavond.
Op dinsdag en woensdagavond geeft hij training. Ik kan op dinsdag niet bij hem slapen want dan is zijn zoon er en hij woont op een 2 kamer flatje.

Ik heb mijn kinderen naast mijn werk woensdag uit school tot vrijdag of tot zondag.
Wat een rare avonden wat betreft trainen : of zijn het twee verschillende teams die hij traint ?
Maar hij plant dus alles zodanig dat hij kan doen wat hij wil en jij blij bent met elke kruimel aandacht ? Doet ie slim !
Donderdagmiddag en vrijdagmiddag is hij vrij en op woensdagochtend is zijn kind naar school ? Nou,...daar liggen dan je kansen.
Misschien kan hij dan toch die maandagavond gebruiken om iets leuks te gaan doen, vanuit het werk afspreken in een leuk restaurantje, of naar de bioscoop, ook al is hij dan moe. En dan maar op een andere avond wat vroeger naar bed. Ik kan me voorstellen dat als hij op maandagavond alleen maar op de bank hangt, je eigenlijk weinig aan zo'n avond hebt als je elkaar toch al zo weinig ziet. Als die avond wat specialer wordt, vind je het misschien minder erg dat hij er niet meer elke zondag is.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
25-04-2019 19:54
Donderdagmiddag en vrijdagmiddag is hij vrij en op woensdagochtend is zijn kind naar school ? Nou,...daar liggen dan je kansen.
Donderdag en vrijdag werkt hij de hele dag. Op vrijdag regelmatig nog koopavond.
Woensdagochtend zou idd kunnen.
Noomie82 schreef:
25-04-2019 20:03
Donderdag en vrijdag werkt hij de hele dag. Op vrijdag regelmatig nog koopavond.
Woensdagochtend zou idd kunnen.
Heeft hij een eigen winkel ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven