Wat wil hij nou?

19-01-2011 00:50 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
5 maanden ben ik bezig geweest met een jongen die eigelijk een goede vriend was. Op een toernooi gekust (Ik was zat, hij had ook gedronken maar was zich wel bewust).

Vanaf die tijd veel gesmst, en wekelijks afgesproken bij hem thuis. Hij is 27 en ik ben 21. hij heeft nooit een relatie gehad of wat dan ook gedaan met een meisje. Ik heb hem leren kennen als een schaamteloos iemand, maar over gevoelens sprak hij niet. In die tijd heb ik hem leren kennen als een hele lieve jongen.

Het is nu iets van 7 weken ''uit''. En heb em vorige week en gisteren gezien voor het eerst. De vorige week voelde hijzich duidelijk niet op zijn gemak en ging alweer op tijd naar huis. Ik heb gewoon vrolijk gedaan en met iedereen zitten lachen etc. Ik hoorde van verschillende dat hij me heel veel heeft aangekeken. Natuurlijk kijk ik zelf ook hoor, maar ik vind hem leuk.. Hij mij niet.

Gisteren was hij er ook weer (samen met 2 vrienden van ons). Hij keek echt zoveel naar me. En hebben elkaar ook tegelijk aangekeken. Als ik iets vroeg aan mijn vrienden gaf hij antwoord aan me, lachte om mijn grapjes. Het leek alsof hij contact met me zocht. Maar ik heb tegen hem gezegd nadat het ''uitging'' dat ik geen contact met hem wilde voorlopig. Ik snap er gewoon niks van.

Hij heeft me laatst toen ik zo stom was om te smsen wel erkent dat hij me valse hoop heeft gegeven, maar die erkenning wil ik niet.Daarbij zei hij in die smsjes dat hij vanaf het begin er niet op in had moeten gaan maar waarom hij dat niet deed weet hij zelf ook niet. Het is constant eerst zwart en dan wit. Ik had graag de erkenning dat hij al die tijd tegen me gelogen heeft, of dat hij me wel echt leuk vind, maar niet toe is aan relatie. Een goede vriend van ons beide had laatst met hem gesproken, en hij zei: ik heb hem vragen gesteld, maar je merkt gewoon dat hij totaal niet over jullie heeft nagedacht. Wat moet ik doen? En wat gaat er in hem om? Het zit gewoon niet goed bij hem, maar hij praat niet over zijn gevoelens, en ik zie gewoon dat het niet goed zit in zijn hoofd. Ik ben veel te ver voor hem gegaan, maar ik was echt overtuigd dat hij mij ook leuk vond. Ik kan me niet voorstellen dat uitgerekend hij al die tijd heeft gelogen. Hij is echt totaal geen player of wat dan ook. Maar het was altijd samentrekken en weer afstoten bij hem. En hij wist hoe onzeker ik was daarover. Hij zei altijd je hoeft niet onzeker te zijn, het ligt niet aan jou, maar aan mij.

Wat ik me nou het meeste afvraag: waarom kijkt hij me zo aan? Waarom lacht hij om mijn grappen? Waarom geeft hij mij antwoorden als ik iets aan vrienden vraag maar niet aan hem? Ik wil mezelf geen hoop creëren maar snap hier niets van? Hij is toch degene die geen vaste relatie met me wilt?

sorry voor het lange verhaal!
Oh god.. sorry. Deze OP is echt te lang..
Wet van Wuiles dan maar?
quote:ReVamp schreef op 19 januari 2011 @ 00:50:

Ik vraag me af; heeft die jongen nou gewoon bindingsangst? Want hij was altijd lief voor me, vroeg me mee naar feestjes, kraamvisite, kwam snachts naar me toe gefietst terwijl hij met zijn vrienden uitwas en gedronken had. Hij zei 4 weken geleden dat hij me leuk vond en wel openstond voor een relatie. en nu zij hij dat hij dus geen vaste relatie wil. Hij was zo tegenstrijdig eigenlijk, als ik bij hem was het altijd goed en knuffelde we, lachten, zaten aan elkaar, kookten samen, vertelde over zijn familie, werk, plaagden elkaar en als ik niet bij hem was dan moest t allemaal van mij uitkomen qua afspreken. Of hij zei wel iets van we spreken snel weer af, maar uiteindelijk als ik dan wachtte een tijd of hij dan daadwerkelijk de moeite er voor zou nemen om af te spreken moest het weer van mij uit komen. Als we bij elkaar waren in een kroeg of waar dan ook, kwam hij wel (tot op het laatst zelfs nog) altijd langs mij zitten.

1. Je post is echt niet te lezen zo lang.

2. Ik mis relevante info: zoals jullie leeftijden

Verder: deze man wil wel sex of scharrelen maar hij wil geen relatie met je. Hij gaat als hij gedronken heeft naar je toe, maar anders moet jij alle energie insteken, want dan geeft meneer geen sjoeche.

Als jij op zoek bent naar een relatie, dan kap het af.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Verder zeggen wij hier op het forum:

Wet van Wuiles (zie mijn motto)

Oftewel: als je zoveel tekst nodig hebt om je probleem toe te lichten, dan betekent dat meestal weinig goeds
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hij heeft,hou je vast: bindingsangst,verlatingsangst,hechtingsstoornis,trauma bij zijn geboorte opgelopen van vrouwen,hij heeft geen zin in een relatie, hij vind jou niet leuk genoeg, hij vind zichzelf niet leuk genoeg, hij weet niet wat hij wil, hij weet dat hij jou niet wil, pik er een antwoord uit, er zal er wellicht 1 zijn die goed is.
Ik zou hem duidelijk maken dat je even geen contact meer met hem wilt, totdat hij echt weet wat hij wilt, en zich dr ook naar gaat gedragen.. Wat hij doet en zegt is idd nogal tegenstrijdig.

Het komt op mij wel over alsof hij het eigenlijk wel wilt maar het om een of andere reden niet durft ofzo.
Ik heb je hele OP gelezen.

Je hebt er moeite voor gedaan, dus steek ik even wat moeite in jou.

Hij is niet oprecht geweest en dat is hij nog steeds niet, het is een beetje duwen en weer trekken aan elkaar.

Hij wil geen vaste relatie, dat is duidelijk.

Ik hoop dat jij inziet dat dit niet ' normaal' is, in de liefde hoort alles makkelijk te gaan en moet je je prettig voelen.

Er is zoveel gebeurd dat je gewoon niet meer weet waar je aan toe bent en antwoorden van hem hoef je ook niet te verwachten.

Ik hoop dat je begrijpt dat het beter voor je is, om deze jongen te laten gaan en je te focussen op iets anders.
*Loepje*

Oh, je hebt twee maanden geleden ook al en topic hier over geopend.

*Ik ga naar bed.*
Sorry, ik ga het bericht even aanpassen zodat ie leesbaar is...
@Ronnie, jou heb ik lang niet gezien.

Ik moet weer wat vaker laat in de nacht langskomen hier merk ik.
Als iemand zegt geen vaste relatie met je te willen geloof dat dan en laat hem gaan.....het heeft geen zin om hier mee door te gaan, iets klopt er niet en het maakt niet uit wat.....
voer eendjes geen oorlog!
quote:Medatative_rose schreef op 19 januari 2011 @ 01:02:

@Ronnie, jou heb ik lang niet gezien.

Ik moet weer wat vaker laat in de nacht langskomen hier merk ik.Hahahaha, zo vaak zit ik niet meer in de nacht,krijg er de kans niet meer voor
quote:petit1968 schreef op 19 januari 2011 @ 01:03:

Als iemand zegt geen vaste relatie met je te willen geloof dat dan en laat hem gaan.....het heeft geen zin om hier mee door te gaan, iets klopt er niet en het maakt niet uit wat.....Sja sommige mensen denken dat nee geen nee betekend.........
quote:Medatative_rose schreef op 19 januari 2011 @ 01:01:

Ik heb je hele OP gelezen.

Je hebt er moeite voor gedaan, dus steek ik even wat moeite in jou.

Hij is niet oprecht geweest en dat is hij nog steeds niet, het is een beetje duwen en weer trekken aan elkaar.

Hij wil geen vaste relatie, dat is duidelijk.

Ik hoop dat jij inziet dat dit niet ' normaal' is, in de liefde hoort alles makkelijk te gaan en moet je je prettig voelen.

Er is zoveel gebeurd dat je gewoon niet meer weet waar je aan toe bent en antwoorden van hem hoef je ook niet te verwachten.

Ik hoop dat je begrijpt dat het beter voor je is, om deze jongen te laten gaan en je te focussen op iets anders.

Echt lief MR!

Verder denk ik dat je hem beter kunt laten gaan.. Hier kan echt niets goeds meer van komen. Je kunt hem zo niet vertrouwen.
quote:ronniemitchel schreef op 19 januari 2011 @ 01:03:

[...]

Hahahaha, zo vaak zit ik niet meer in de nacht,krijg er de kans niet meer voor

Zoals ik het lees heb je nu leukere bezigheden in de nacht

On topic; Meid, laat gaan laat gaan, als je hier 2 maanden geleden al een topic over hebt geopend dan zie ik geen licht aan de horizon.
quote:ronniemitchel schreef op 19 januari 2011 @ 00:58:

Hij heeft,hou je vast: bindingsangst,verlatingsangst,hechtingsstoornis,trauma bij zijn geboorte opgelopen van vrouwen,hij heeft geen zin in een relatie, hij vind jou niet leuk genoeg, hij vind zichzelf niet leuk genoeg, hij weet niet wat hij wil, hij weet dat hij jou niet wil, pik er een antwoord uit, er zal er wellicht 1 zijn die goed is.

Daar sluit ik me bij aan..... overigens mis ik hierin wel de opties narcisme, ADHD, ADD en/of PDD-NOS. Deze kunnen ook natuurlijk.

De wet van Wuiles staat denk ik weer als een huis.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:ronniemitchel schreef op 19 januari 2011 @ 00:58:

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Enn schreef op 19 januari 2011 @ 01:10:

[...]

Daar sluit ik me bij aan..... overigens mis ik hierin wel de opties narcisme, ADHD, ADD en/of PDD-NOS. Deze kunnen ook natuurlijk.

Ik zeg het maar weer: homo.
Ach, je wilt hem redden. Je wilt zijn diepste gevoelens uit hem trekken zodat je kunt zeggen: hij was altijd gesloten, maar bij mij stort hij zijn hart uit. Bij mij kan hi zichzelf zijn.

Heel veel succes. Over een aantal weken heb je geen energie meer over.

Ps: ik lees trouwens heel duidelijk wat hij wil: niet jou, geen relatie.

De keren dat jullie samen waren was hij meestal bezopen en nu geeft hij duidelijk aan dat hij geen relatie met je wil, da hij je valse hoop heeft gegeven, dat hij niet op je avances had in moeten gaan en dat hij niet over jullie heeft nagedacht. Hoe duidelijk wil je het hebben??
Dit doet me trouwens wel denken aan de tijd dat ik zelf 15 was, tellen hoe vaak iemand je aankijkt en hoe lang en daar dan conclusies aan verbinden *zwijmel*
Wow....voor 08.00 al zo'n lange OP

Ik kom nog te laat op mijn werk

Maar, je zegt dat hij niet duidelijk is, dat je hem niet snapt

Ik begrijp en snap hem prima hoor

Hij vindt je grappig, want hij lacht om he grapjes

Hij vindt je een leuke verschijning, want hij kijkt naar je

Hij geeft antwoord op je vragen omdat hij gewoon graag praat

Maar hij is zeker, let op, hij is zeker NIET in je geïnteresseerd als potentiële lover!!!

En daarbij, waarom wil je bevestiging van iemand dat hij je niet leuk genoeg vindt?

Hij heeft daarbij ook niet tegen je gelogen

Hij vindt je best leuk...

Alleen niet leuk genoeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:emaille schreef op 19 januari 2011 @ 08:00:

Dit doet me trouwens wel denken aan de tijd dat ik zelf 15 was, tellen hoe vaak iemand je aankijkt en hoe lang en daar dan conclusies aan verbinden *zwijmel*

Of deze...

We kijken steeds precies tegelijk naar elkaar

Das ook niet zo verwonderlijk want als jij de hele dag naar hem zit te staren is de kans best groot dat hij ook wel eens zijn blikken kruist met jouw puppy ogen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
"Ik had graag de erkenning dat hij al die tijd tegen me gelogen heeft, of dat hij me wel echt leuk vind, maar niet toe is aan relatie"

En dat antwoord zou goed genoeg voor jou zijn? Daar put je dan nog hoop uit?

Het feit dat hij je aankijkt, lacht om je grapjes kan hij ook doien, omdat hij zich een beetje schuldig voelt naar jou toe en je niet volledig je zelfvertrouwen in de grond wil boren. Die onhandigheid hebben wel meer jongens.

Ondertussen willen ze dan nog steeds niets meer met je dan aardig tegen je doen en graag weer 'normaal' met elkaar omgaan. Dan voelen ze zich niet zo rot over dat ze je aan het lijntje gehouden hebben...

Laat hem los... Als er al wat gevoel in hem is voor jou, is het niet genoeg. Sorry. niet leuk om te lezen voor jou, maar het goede nieuws is: jij vindt echt wel weer een leukere jongen, die helemaal gek op jou wordt!
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven