Wat wil hij nou?

24-01-2012 23:53 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Als hij zegt dat hij niet meer, dan lijkt het me logisch dat hij ook niet meer wil.

Niet jezelf voor de gek gaan houden.
Misschien streelt het zijn ego om te weten dat je verliefd bent op hem. Misschien probeert hij je in bed te krijgen.
.
Waarom luister je naar je omgeving? Luister liever naar hem.
Je wil het zelf heel graag dus vergroot je alles wat positief is.

Zeg hem dat je het niet prettig vindt omdat je er van in de war raakt. Dan zou het opgelost moeten zijn toch.
.
Vraag het hem.
Stop er dan mee, als je er niet mee om kan gaan moet je zorgen dat je niet in de situatie komt.
.
oefffff, ik ben ook een keer zo geweest. een vriendin was gek op me, wist ik wel, maar wilde zelf nog niet. Na enkele maanden inderdaad veel klieren met elkaar ging ik wat voor haar voelen, ja toen was het te laat want wilde zij niet meer......pffffff wat een gedoe. Mijn advies, vraag het hem nog 1 keer en dan niet meer
Owh het is zon goede vriend van je dat je niet eerlijk tegen hem kan zijn?
.
quote:zwartepluis schreef op 25 januari 2012 @ 00:10:

oefffff, ik ben ook een keer zo geweest. een vriendin was gek op me, wist ik wel, maar wilde zelf nog niet. Na enkele maanden inderdaad veel klieren met elkaar ging ik wat voor haar voelen, ja toen was het te laat want wilde zij niet meer......pffffff wat een gedoe. Mijn advies, vraag het hem nog 1 keer en dan niet meer.
Nee, hij vindt je niet leuk.
Maar als hij niet op die manier iets voor je voelt dan zal hij toch ook moeten kappen met deze manier van met elkaar omgaan?
quote:mel1992 schreef op 25 januari 2012 @ 00:08:

Ik wil het niet aan hem vragen want ik wil hem niet het idee geven dat ik hem nog leuk vind.Huh? Dat wéét hij toch al?
.
Mel, wat wil je nou?

Hij heeft al gezegd dat hij, behalve vriendschap, niets voor je voelt. Duidelijker kan hij toch niet zijn?!
quote:Dibbes1 schreef op 25 januari 2012 @ 00:16:

[...]

Huh? Dat wéét hij toch al?.
.
quote:mel1992 schreef op 25 januari 2012 @ 00:17:

Ja, dat is precies waarom ik het zo raar vind.

Ik ben daarom juist afstand gaan nemen maar omdat het een vriend is zie ik hem natuurlijk wel op feestjes etc. en dan is het gewoon heel gezellig tussen ons 2en. En dat vind ik niet alleen, hij ook, dat kan ik zien.Dat zel wel alleen kijken jullie kennelijk toch niet op dezelfde manier naar elkaar.
Heb je daar een verklaring voor nodig dan? Het veranderd toch niets aan het feit dat hij nog steeds geen relatie met jou wil?
.
Wat weet je niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven