Wat wil hij nou?
woensdag 25 januari 2012 om 00:10
oefffff, ik ben ook een keer zo geweest. een vriendin was gek op me, wist ik wel, maar wilde zelf nog niet. Na enkele maanden inderdaad veel klieren met elkaar ging ik wat voor haar voelen, ja toen was het te laat want wilde zij niet meer......pffffff wat een gedoe. Mijn advies, vraag het hem nog 1 keer en dan niet meer
woensdag 25 januari 2012 om 00:14
quote:zwartepluis schreef op 25 januari 2012 @ 00:10:
oefffff, ik ben ook een keer zo geweest. een vriendin was gek op me, wist ik wel, maar wilde zelf nog niet. Na enkele maanden inderdaad veel klieren met elkaar ging ik wat voor haar voelen, ja toen was het te laat want wilde zij niet meer......pffffff wat een gedoe. Mijn advies, vraag het hem nog 1 keer en dan niet meer.
oefffff, ik ben ook een keer zo geweest. een vriendin was gek op me, wist ik wel, maar wilde zelf nog niet. Na enkele maanden inderdaad veel klieren met elkaar ging ik wat voor haar voelen, ja toen was het te laat want wilde zij niet meer......pffffff wat een gedoe. Mijn advies, vraag het hem nog 1 keer en dan niet meer.
woensdag 25 januari 2012 om 00:20
quote:mel1992 schreef op 25 januari 2012 @ 00:17:
Ja, dat is precies waarom ik het zo raar vind.
Ik ben daarom juist afstand gaan nemen maar omdat het een vriend is zie ik hem natuurlijk wel op feestjes etc. en dan is het gewoon heel gezellig tussen ons 2en. En dat vind ik niet alleen, hij ook, dat kan ik zien.Dat zel wel alleen kijken jullie kennelijk toch niet op dezelfde manier naar elkaar.
Ja, dat is precies waarom ik het zo raar vind.
Ik ben daarom juist afstand gaan nemen maar omdat het een vriend is zie ik hem natuurlijk wel op feestjes etc. en dan is het gewoon heel gezellig tussen ons 2en. En dat vind ik niet alleen, hij ook, dat kan ik zien.Dat zel wel alleen kijken jullie kennelijk toch niet op dezelfde manier naar elkaar.