wat wil hij nou?

vrijdag 13 november 2009 om 13:25

vrijdag 13 november 2009 om 14:07
quote:leefjeleven schreef op 13 november 2009 @ 14:01:
@paloma, je hebt gelijk! als ik het zou lezen van een ander lag ik ook in een deuk!Ok leefjeleven, zullen wij gewoon het beestje bij de naam gaan noemen? Het gaat hier niet om je vorige manager, het gaat hier niet om het boek, het gaat hier niet om het boek dat je vorige manager nog van je heeft. Het gaat hier om aandacht die je van "een man" krijgt? Toch?
@paloma, je hebt gelijk! als ik het zou lezen van een ander lag ik ook in een deuk!Ok leefjeleven, zullen wij gewoon het beestje bij de naam gaan noemen? Het gaat hier niet om je vorige manager, het gaat hier niet om het boek, het gaat hier niet om het boek dat je vorige manager nog van je heeft. Het gaat hier om aandacht die je van "een man" krijgt? Toch?
vrijdag 13 november 2009 om 14:52
@JohnnyCake
En daten doe ik niet! bezet of niet bezet. Je kan toch gewoon als vrienden met elkaar omgaan.
Ik heb veel mannelijke vrienden, mijn man vrouwelijke.
Ik ken zijn kennissen, mijn man die van mij.
Niets mis mee, en merk ik dat een ander meer verwacht, ben ik volwassen genoeg om aan te geven dt ik dat niet wil.
En daten doe ik niet! bezet of niet bezet. Je kan toch gewoon als vrienden met elkaar omgaan.
Ik heb veel mannelijke vrienden, mijn man vrouwelijke.
Ik ken zijn kennissen, mijn man die van mij.
Niets mis mee, en merk ik dat een ander meer verwacht, ben ik volwassen genoeg om aan te geven dt ik dat niet wil.
anoniem_95852 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 19:54
Reden: probleem opgelost
Reden: probleem opgelost
% gewijzigd
vrijdag 13 november 2009 om 15:25
Waarschijnlijk is hij het boek gewoon kwijt geraakt en wil/durft hij dat niet zeggen.
Dus gaat hij smoesjes verzinnen om het niet mee te hoeven geven aan de collega als die aangeeft het wel aan jou te willen geven.
Tegen jou durft hij dat ook niet te zeggen dus hangt hij één of ander onzinverhaal over persoonlijk afgeven op, waarbij hij vervolgens hier nooit tijd voor heeft.
Dus gaat hij smoesjes verzinnen om het niet mee te hoeven geven aan de collega als die aangeeft het wel aan jou te willen geven.
Tegen jou durft hij dat ook niet te zeggen dus hangt hij één of ander onzinverhaal over persoonlijk afgeven op, waarbij hij vervolgens hier nooit tijd voor heeft.
vrijdag 13 november 2009 om 15:30
quote:leefjeleven schreef op 13 november 2009 @ 14:52:
@JohnnyCake
boek is allang terug!!! via tm-er nr2 die wel normaal deed en nog doet!
Met tm-er nr 1 kletste ik net als voorheen over de leuke dingen van het leven.
Huh? Maar je opende toch dit topic omdat je je boek terug wilt? En nu zeg je dat het boek al lang terug is.. Mis ik iets? Ben ik dom? Ksnaputniemeer...
@JohnnyCake
boek is allang terug!!! via tm-er nr2 die wel normaal deed en nog doet!
Met tm-er nr 1 kletste ik net als voorheen over de leuke dingen van het leven.
Huh? Maar je opende toch dit topic omdat je je boek terug wilt? En nu zeg je dat het boek al lang terug is.. Mis ik iets? Ben ik dom? Ksnaputniemeer...