wat wil hij nou?

13-11-2009 13:07 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
al opgelost thanks!
anoniem_95852 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 19:47
Reden: afgesloten onderwerp
% gewijzigd
Vraag het hem..
probleem opgelost
anoniem_95852 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 19:49
Reden: probleem opgelost
% gewijzigd
Hoe belangrijk is het boek voor je dat hij nog heeft? Kun je niet gewoon een nieuwe kopen en het contact met je oude manager laten voor wat het is?
Als jij niets wil en vermoedens hebt over zijn motivatie, vraag je die oud-collega gewooon om het mee te nemen. Dat scheelt stress!
quote:leefjeleven schreef op 13 november 2009 @ 13:12:

Durf ik niet.. ik wil ongeveer weten wat hij denkt..en dan kan ik reageren, op het geen hij aan geeftWaarom niet? Je wil je boek terug, punt. Je hoeft toch niets met em? Er hangt toch niets van af?
Deze man kickt overduidelijk op de (ook negatieve) aandacht die hij van leefjeleven krijgt. Om een of andere reden geloof ik niet dat het hier alleen maar om "een boek" gaat. Als je zo nodig dat boek terug wilt, dan laat je je man er toch even over bellen met die manager?
probleem opgelost
anoniem_95852 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 19:49
% gewijzigd
Lijkt me een irritante man die van spelletjes spelen houdt. Ik zou idd die collega vragen om dat boek. 'Hier met dat boek eikel!'
Correct me if I'm wrong...

maar volgens mij vind je zijn aandacht aan de ene kant wel leuk, anders had je toch allang het boek gelaten voor wat het was, of je had hem direct nadat hij die opmerking maakt over 'persoonlijk contact' genegeerd.
Ik snap je niet zo goed. Waarom vraag je uberhaupt aan manger nummer 2 om en boek mee te nemen dat manager 1 in zijn bezit heeft?

Ga naar je oude werkplek, haal dat boek op en klaar is kees. Of wil je meer?
probleem opgelost
anoniem_95852 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 19:50
% gewijzigd
Als het een maatje is dan zeg je dat hij normaal moet doen en dat boek terug moet geven. (Tenzij je stiekem zelf ook wat flirt)

Wat hij er van maakt doet er eigenlijk niet toe. Het is maar net wat jijzelf er van maakt...
Duidelijk: hij wil je neuken.....
quote:leefjeleven schreef op 13 november 2009 @ 13:52:

natuurlijk vind ik hem leuk, maar op een vriendschappelijke manier! het komt vaker voor dat ik leuk contact heb met een man. maar bij deze had ik een super leuk contact! het leek wel een vriendin.
probleem opgelost
anoniem_95852 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 19:51
% gewijzigd
quote:leefjeleven schreef op 13 november 2009 @ 14:01:

@paloma, je hebt gelijk! als ik het zou lezen van een ander lag ik ook in een deuk!Ok leefjeleven, zullen wij gewoon het beestje bij de naam gaan noemen? Het gaat hier niet om je vorige manager, het gaat hier niet om het boek, het gaat hier niet om het boek dat je vorige manager nog van je heeft. Het gaat hier om aandacht die je van "een man" krijgt? Toch?
probleem opgelost
anoniem_95852 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 19:51
% gewijzigd
Haal dat boek op, klaar is kees. En niet daten met bezette mannen.
@JohnnyCake

En daten doe ik niet! bezet of niet bezet. Je kan toch gewoon als vrienden met elkaar omgaan.

Ik heb veel mannelijke vrienden, mijn man vrouwelijke.

Ik ken zijn kennissen, mijn man die van mij.

Niets mis mee, en merk ik dat een ander meer verwacht, ben ik volwassen genoeg om aan te geven dt ik dat niet wil.
anoniem_95852 wijzigde dit bericht op 17-12-2009 19:54
% gewijzigd
Hey, ik zou zeggen je mag het houden...... en dan zie je wel weer wat meneer laat horen. Maar wat je zelf al zegt dat jij niets wil van hem, dan is het toch goed zo !!!!
Waarschijnlijk is hij het boek gewoon kwijt geraakt en wil/durft hij dat niet zeggen.

Dus gaat hij smoesjes verzinnen om het niet mee te hoeven geven aan de collega als die aangeeft het wel aan jou te willen geven.

Tegen jou durft hij dat ook niet te zeggen dus hangt hij één of ander onzinverhaal over persoonlijk afgeven op, waarbij hij vervolgens hier nooit tijd voor heeft.
quote:leefjeleven schreef op 13 november 2009 @ 14:52:

@JohnnyCake

boek is allang terug!!! via tm-er nr2 die wel normaal deed en nog doet!

Met tm-er nr 1 kletste ik net als voorheen over de leuke dingen van het leven.

Huh? Maar je opende toch dit topic omdat je je boek terug wilt? En nu zeg je dat het boek al lang terug is.. Mis ik iets? Ben ik dom? Ksnaputniemeer...
EIND GOED AL GOED ???????
EIND GOED AL GOED ???????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven