Wat wil hij nou?

23-12-2009 15:36 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik zit al een tijdje met iets in mijn maag, en ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden.. Het is een lang verhaal, waarschijnlijk niet extreem spannend, maar ik zit ermee..

Ik werk in een kroeg. De collega's daar zijn mijn 2e familie. We zien elkaar vaak, gaan samen op stap en komen bij elkaar over de vloer. Nou is er een jaar geleden een nieuwe jongen komen werken, Erik. Eerst had ik niet zoveel met hem. Hij was wel aardig, maar ik heb nooit echt toenadering of contact gezocht. Tot het personeelsuitje, zo;n 4 maanden geleden. We hebben heel de dag met elkaar rondgesjokt, gelachen en gedronken. Vanaf dat moment ging ik anders over hem nadenken.

Vanaf die dag zochten we elkaar vaker op. Hij smste veel, en samen hadden we de grootste lol. Maar er gebeurde nooit iets. Als we naar huis gingen, stonden we een beetje onwennig te draaien tegenover elkaar. We zijn beide erg verlegen, en op de een of andere manier kwam er telkens iets tussen, waardoor we niet gezoend hebben. Maar de spanning was elke keer om te snijden. Andere mensen dachten dat we iets hadden. "Wat passen jullie goed bij elkaar!!". Na een van de zoveelste avondjes uit, stonden we samen buiten. Ik was erg dronken, en kon bijna niet meer staan. Nou weet ik ook dat dit niet de manier is om jezelf te presenteren, dus ik pakte mijn fiets om te gaan. Hij stond een beetje verloren te kijken, dus ging ik erheen voor een knuffel. Hij zoende me op mijn mond, maar omdat ik teveel gedronken had, bleef het daarbij.

Toen ik thuis kwam zat mijn huisgenoot thuis op de bank. Ooh! hij vind jou zo leuk!

Ik kreeg kriebels in mijn buik als ik alleen al aan hem dacht. Ik smste, met mijn dronken hoofd, of hij mij leuk vond of niet, dat ik het graag wilde weten.

De volgende ochtend werd ik wakker van het geluid van mijn telefoon. Een sms.. van Erik.. Hij vind me supercool, leuk en lief, maar is niet verliefd.

Ik snapte er niks van. Had ik alles zo verkeerd gelezen? Had ik die spanning verzonnen? Iedereen zag toch hoe hij naar me keek? En hoe hij deed?

Ik heb het vanaf dat moment een beetje laten rusten, om hem uit mijn hoofd te zetten. Maar mijn hart is wel ingescheurd..

De volgende keer dat we moesten werken, kwam hij naar me toe, en gaf me een knuffel. Ik voelde me erg ongemakkelijk, en wist niet zo goed hoe ik moest reageren. Maar het is me gelukt om normaal te blijven, hij kon dat immers ook goed.

Maar sinds die sms is alles nog hechter geworden. Hij gaat elke ker mee op stap, hangt aan me, vraagt waar ik blijf, smst erg veel.. En ik snap het niet meer! Gisteren liet hij me niet meer los toen ik ging, en probeerde me te zoenen. Om mezelf te sparen, heb ik de andere kant op gekeken, en gedaan alsof ik het niet merkte..

Ik weet het.. het is een zeurverhaal.. typisch vrouwelijk denk ik ook.. maar ik snap het niet meer! Ik snap er helemaal niks van. Wat moet ik doen? Confronteren? Wat als dan de vriendschap stuk loopt? En als ik mezelf weer verliefd laat worden.. is de kans alleen maar groter dat mijn hart echt doormidden breekt..

Ik hoop dat iemand wat wijze woorden voor me heeft.. want ik kan wel janken.. :(
Hmm.. ik wilde graag even zeggen dat ik nu een maand iets heb met de desbetreffende jongen :D

Het gaat supergoed, en ik vind m nogsteeds superleuk! De reden dat hij in eerste instantie niets met mij wilde, is omdat hij de vriendschap niet wilde verpesten.. zeker omdat we met elkaar werken. Ik denk niet dat iemand iets heeft aan deze informatie, maar ik ben zo blij, dat ik het even wilde delen :D

Thnxx voor de steun!
Nou, is altijd leuk om te horen hoe het is afgelopen! Soms hor je ineens niets meer van TO, en bij sommige situaties kan ik me dan best afvragen 'Goh, hoe zou dat afgelopen zijn???'

Dus...wat mij betreft leuk dat je het nog laat weten, en leuk dat het wat is geworden! Geniet ervan!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven